Vaimon rasittava tapa
Kun ollaan menossa ulos, vaimo menee lattialle istumaan ja sitoo nauhat ja pukee kengat jalkaansa. Kuka muu 30 vuotias tekee niin?? Ulkona saattaa hypahdella ja tehda lumienkeleita! juoksemalla menee kauppaan melkein sisaan asti ja muutenkin kayttaytyy huolettomasti. Heittelee leipa pussin karryyn ja muuta sellaista. Ei auta vaikka kuinka sanon asiasta, etta ollaan jo aikuisia, silloin pitaa osata kayttaytya. ymmartaisin, jos oltais viela alle 20 vuotiaita. Mutta etta vielakin!
Kommentit (44)
Mutta pukeeko vaimos kuitenkin ilman että tarvii kehoittaa? Juoksenteleeko kaupassa niin että muut ärsyyntyy? ton ikäistä ei voi laittaa kärryyn istumaan, mut kokeile valjaita. Jäähypenkki on myös hyvä, minuutti per ikä! Voimia, kyllä sä siitä viel ehkä hyvän vaimon saat koulutettua.
Tottahan ulkokultaiset käytöstavat ajavat sydämen sivistyksen ohi pillit vinkuen.
Ollessani raskaana päätin opetella jo ennen lapsen syntymää oikeanlaisen asenteen elämään. Että ei häpeä näyttää iloaan, muistaa hymyillä ja uskaltaa vaikka vähän juoksennella kadulla muutenkin kuin bussin perässä. Halusin katkaista sen häpeäkulttuurin ketjun, mihin meitä on opetettu. Elämänilo lisääntyi PALJON!
No ei tuo minusta ihan normaalia ole jos aikuinen ilman niitä lapsia yhtäkkiä heittäytyy tekemään lumienkeleitä tai loikkii muuten kuin joku vähäjärkinen. Tiedän kans yhden kioskin myyjän joka on sellainen ylipirteä lallattelija, saattaa lauleskella ja käyttäytyminen juuri niinkuin jollakin lapsella. Antaa vähän oudon kuvan itsestään. Toki huumoria pitää olla ja joskus osata relata, mutta ymmärrän AP;n pointin.
Hyvä että aikuisenakin osaa vähän hassutella. Olisi itsestänikin aika turhauttavaa koko ajan käyttäytyä kuin aikuinen.
Kyllä se siitä. Sinulla on vaan se vaihe elämässä menossa, et olet niin aikuinen, että oksettaa.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 19:12"]
No teil on varmaan tosi vapautunutta ja iloista seksiä?
[/quote]
Siihen tarvitaan kaksi osapuolta. Leikkisyys on sidoksissa seksuaalisuuteen. Eli leikkisyydestä tietää, että ihminen on kontaktissa on maan seksuaalisuuteensä. Eli oletettavasti seksi on hyvää vaimon puolelta.
Tuo mies menee taatusti vällyjen väliin kokopyjamassa ja koittaa sitten valot sammutettuaan sohia pitkien kalsareiden sepalusaukosta vähän sinne päin. Seisokki lakkaa heti jos vaimo erehtyy hihkaisemaan tai keinauttamaan lantiotaan. Aktin jälkeen mies vetäytyy kylpyhuoneeseen sterilisoimaan kikuliaan ja nuhtelee sitä riettaasta menosta. Samalla hän tekee päätöksen pidättäytyä maallisista riemuista seuraavat kaksi kuukautta.
Pieni poika hänen sisällään haluaisi tehdä pari kaurishyppyä läheisyyshetken jälkeen, mutta mies painaa sovinnaisuuden tyynyä pikkupojan kasvoille ja tukehduttaa hänet hiljalleen. Tärkeintä on olla asiallinen aikuinen.
No jopas olen saanut negatiivistä palautetta! seksiä meillä on jo on hyvää. En ole jäykkis, mutta asiallinen kyllä. Osaan pitää hauskaa ja olla välillä myöa yllätyksellinen mies. Ja tottakai tiesin millainen vaimoni on, kun mentiin naimisiin. Ajattelin vain että hän rauhoittuu ajan myötä. Mitäs sanot tästä: Oltiin minun suvun juhlissa, jossa toki oli alkoholia tarjolla. Tämäpä sitten juo sitä, kun muut maistelee ja hyppää tanssimaa. Kyllä siinä mummojen ja tätien päät pyörähti ja meidän pöytä seurueen naamat punotti. No aikuista ihmistä ei voi kieltää, mutta kylöä siitä riita syntyi kun kotiin päästiin ja rouvan pää selvisi. En lyttää vaimoani ja kyllä hän välistä itsekkin ihmettelee noita tempauksiaan.
No huh huh. Kyllä musta on outoa, jos aikuinen ihminen hyppii ja pomppii ja nakkelee kaupassa leipiä ilman kontrollia. Lasten kanssa leikkiminen, lattialla istuminen ja lumikasoissa hyppely on ihan eri asia.
Jos mun puoliso käyttäytyisi niin, häpeäisin kyllä ja se olisi todellakin turnoff.
Mitäpä jos sä kasvaisit aikuiseksi ja oppisit nauttimaan pienistä asioista.
Olen kateellinen. Tuo on juuri sellaista, jota minä haluaisin ylikunnollisuuteen taipuvalta vaimoltani. Ollaan noin vuosikymmenen vanhempia.
Tiedän että on varmasti pieni ongelma muille. Minun vanhempanikin ovat jo samoneet asiasta mulle, et millasen kuvan lapsetkin saa, kun yks menee lattialle lasten viereen pukemaan samalla tavalla. Itse yrtitän opettaa lapsille tapoja. Tänäänkin syötiin ja lapselta tippui kurkku lattialle. Toki sanoin, että roskiin se, mut ei, kun vaimo oli sitä mieltä että huuhtaset vaan ja eikun suuhun. ja nää on vaan esimerkkejä, näitä on paljon. Huomaa oikeasti että jompikumpi meistä on kasvatettu niin että osaa käytöstavat n. tätä en vaimolle sano. Muuten on herttainen ja rakastava ja iloinen, mutta usein san hävetä häntä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 17:38"]
Onks todellakin niin tärkeetä mitä muut ajattelevat? Mä en ymmärrä tollasia ulkokultaisia tyyppejä , jotka ajattelee: "Mitähän ihmisetkin sanoo?!!.!
[/quote]
Kyllä valitettavasti on. Minun vanhemmat käyttivät aina kasvatuksessaan, mitä nuokin ajattelevat, mitä jos naapuri näkisi, tai tarhantäti , kuinka hävettäisi jne.
Ja yllätys minusta tuli ujo, epävarma, aina muiden mielipiteitä miettivä, olen koittanut tiedostaa ettei muiden mielipiteitä liikaa saisi miettiä, mut ei onnistu.
Mutta olen päättänyt etten omaa lasta kasvata samalla lailla.. vaikeaa on...mutta yritän välttää kaikin keinoin häpeällä kasvattamista.