Vaimon rasittava tapa
Kun ollaan menossa ulos, vaimo menee lattialle istumaan ja sitoo nauhat ja pukee kengat jalkaansa. Kuka muu 30 vuotias tekee niin?? Ulkona saattaa hypahdella ja tehda lumienkeleita! juoksemalla menee kauppaan melkein sisaan asti ja muutenkin kayttaytyy huolettomasti. Heittelee leipa pussin karryyn ja muuta sellaista. Ei auta vaikka kuinka sanon asiasta, etta ollaan jo aikuisia, silloin pitaa osata kayttaytya. ymmartaisin, jos oltais viela alle 20 vuotiaita. Mutta etta vielakin!
Kommentit (44)
Olen kuin vaimosi ja minäkin reippaasti yli parikymppinen. Exäni harrasti myös haukkumista tavoistani ja kun alkuun pääsi niin vikaa löytyi minusta koko ajan vain enemmän.. menin aivan rikki tämän ihmisen takia. Erottiin ja ennen hyvä itsetuntoni ei ole vuodessakaan palautunut. Sinun olisi seurusteluaikana pitänyt oppia tuntemaan naisesi ja hänen tapansa ja hyväksyä ne tai lähteä. Sun olisi pitänyt lähteä..mikä helvetin herra täydellinen kuvittelet olevasi? Mikä sinä olet häntä lyttäämään? Et tiedä mitä teet hänelle. Jos kenkien sitominen lattialla sinua häiritsee niin on sullakin murheet. Anteeksi mutta pidän sinua todella vastenmielisenä koska muistutat exääni täysin.
No teil on varmaan tosi vapautunutta ja iloista seksiä?
Jätä se!!! Vaimosi ansaitsee parempaa!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:39"]
MInä hypin ja innostun ja nautin elämästä. Miksi en nauttisi, kun kohta pettää kroppa ja tulee kuolema, haluan elää täysin rinnoin! Onneksi mieheni rakastaa juuri vallattomuuttani ja innostustani. Ja kyllä meillä on aina ihanaa yhdessä. :) Osaan olla vakava ja asiallinen ja "edustaa" vaikka hyvinkin virallisissa tilaisuuksissa, mutta ei kai sitä "työroolia" tarvitse koko elämäänsä levittää.
-optimisti
[/quote]
Tällainen minäkin olen,osaan kyllä käyttäytyä "kypsästi" ja olla muutenkin ihmisiksi,jos tilanne sitä vaatii,mutta ei elämää pidä todellakaan ottaa niin vakavasti kuin ap tekee. Sääliksi käy hänen vaimoaan!