Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-+- SYYSPOPPOO-04 KEKSIVIIKKOA -+-

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mennään nukkumaan! Eikös?? ;-)

Miten tätä masinaa on aina niin vaikea laittaa kiinni ja sitten aamulla on taas väsy.

Vierailija
2/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayapille kivat möksäilyt ja Rosalle kynsimättömmät ihanat pohkeet!

Oli Rosa-muru niin ihana mussukka että pitkään muistan!

Töihin menosta on puhuttu ja siitä mitä tapahtuu pinolle,joten...

G:Menetkö töihin vai oletko kotona..syyslapsen vai vauvan myös vauvan kanssa?????Ja taustailijat myös vastaamaan!!!!!

Minä olen kotona siihen asti kun typy 3v.Mulla ei työpaikkaa ole joten toivon että sitten mua liitto hetkosen elättää ja saan seurata esikon koulun alkua..onhoan sinä kk ainaki ku typy alle 3v.

Reeli:Kiva kun olet taas palstavahvuudessa.Saikku on ikävä,mut vauvan hyvinvointi tärkein!JAksua kovasti ja lepoa!

Ynksylle myöhässä kivaa Tampereen reissua ja kiitos hammasvastauksesta!Mä tosiaa luulin et nyt tulee 16 ja loput sit joskus..pojan hampaat tuli huomaamatta!Täytys kai typyn hml varata-ei ole käyty kertaakaa-kääk!!!!

Tänää saatii vähä järjestystä taloon ja hieman enempi epäjärjestystä..sitä ne uudet kaapit tekee!!!

Enkeli huomenna kotiutuu :-) TiPikö kyseli?!

Kauniita unia kaikille!

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi eka unessa ;-))

Ja aina aamulla väsy!!!!

jatu

Vierailija
4/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jatu olikin ehtinyt eka.

Uni ei tule, ei tullut eilenkään. En tiedä mikä on. Kaikki v****taa ja paikallaan ei voi olla. Josko kuitenkin ensi viikko jännittää, vaikka muuta väitän. Hoidot ja työt...

Ayappi, aika terveellinen addikti. Meilläkin ne koukutti lapset ja mut. Mukavaa mökkeilyä. Taidan olla liian kaupunkilainen, kun ajatus elosta ilman juoksevaaa vedettä, sisävessaa ja suihkua enemmän kuin kaksi päivää ahistaa. Mutta jonkun yön kyllä mieluusti kyläinen. Kiitos viimeistä :)

Meillä lapset ovat olleet yökylässä pari kertaa mummolassa. hyvin on menny. Menisköhän ne taas? Huomenna mennää kyllä, mutta koko porukka.

Loma käy vähiin ennenkuin loppuu. Lämmintä on ainakin ollut. Ei haittaa vaikka tuleekin syksy. Ja vauvat (Otso kutsuu Valmaa edelleen usein vauvaksi ;)) täyttäää kohta 2.

Hyvää yötä ja huomenta.

Pile

PS. Minä muista nimimerkkejä sitä mukaa, kun te niitä latelette ;)

Vierailija
5/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusaikana ja muutamana ensimäisenä vauvakuukautena tuli enemmin kirjoiteltua. Nyt käyn vaan välillä vilkaisemassa, että mitä teille muille syysmammoille vm04 kuuluu. Yksillä kahveillakin käytiin Leon kanssa Waynissä, jos joku muistaa, Leo oli se aika iso punatukkainen pojanalku.

Täällä valvon, mutten sen takia, että Leo valvottais vaan sen takia, että Leo on mummilassa yökylässä enkä perhepetiläisenä osaa nukkua ilma pientä mussukkaani kainalossa. Ei Leolla ole siellä mitään hätää, se on pari kertaa ollut jo kolmekin päivää putkeen mummin ja ukin ilona ilman mitään kauheaa ikävää.

Sympatiat ovat puolellasi PL, töihin paluukin taitaa minuakin valvottaa, kun reilun 7 viikon kuluttua sekin mörkö vaanii. Ahdistaa!!! Miten pieni vauvani selviää yli 9 tuntia ilman äitiä ja miten äiti selviää niin kauan ilman vauvaansa?

Roppakaupalla onniteluita kaikille teille jotka olette saaneet uuden vauvan syliin tai masuun =) Meilläkin on tilauksessa, mutta maaliskuisen tuulimunan jälkeen ei ole vielä kuulunut mitään muuta kuin epäsäännöllistä kiertoa, jota nyt vielä kuukauden päivät tasataan ja sitten taas jännäilemään.

Josko se uni tulisi nyt kun aamukin näyttäisi valkenevan...

Hyvää huomenta!

-anja-

Vierailija
6/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pinoudun.

Heti jotain galluppeja: poika ollut mummillassa yökylässä kerran, hyvin meni, sittenhän me oltu pari viikkoa mökillä ja poika nukkunut noilla kerroilla yöt mummin ja papan mökis ja me toisessa, aamulla sit heti nähty. paremmin jopa nukkuu kun ei ole kotona.

Työt: ne kutsuu 1.9 perjantaina ( hoitoallalla) kolmivuorotyö ahdistaa ja ero pojasta. teen onneks vaan 4pv / vkossa. Poika menee perhepvähoitoon

Me oltiin sillon 12-13.7 meihen kanssa kaksin naantalin kylpylässä viettään hääpvää, ihan kivasti meni, syötiinm hyvin, pullo punkkua meni ruualla ja vielä kuoharipullo huoneessa, hotelli oli upea, kylpylä ihana, kylvettiin illalla ja amulla ja kierrettiin naantalia kiva kesäkaupunki

eilen varattiin tukholman reissu, kaksi yötä laivalla ja yksi yö hotellissa tukholmassa pientä lomaa, isovanhemmat lähtee mukaan omalla hytillä ja huoneella oten mukana siis lastenhoitajat ja pääsemmme hieman iltaa istuun kaksin, koskakohan viimeks oltu yhdessä baarissa, jaa- a.

Mies menee tänään suoraan töistä pelaan ja tulee vasta illalla, anopin auto lainassa niin päästään pojan kanssa lidliin, me käytettään nykyään niiden vaippoja on edullisia ja hyviä mutta yöllä pampersia.

Potasta: ei tajua mneillä ei koskakohan oppii pois vaipoista eskarissa vai? huutaa vaan potalla ja istuu max 2 sekkaa.

aurinko paistaa taas ulkona, pian siis suuntaamme puistoon.

Vierailija
8/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vähentää kahvin juontia - sain unta vasta yhden aikaan ja heräsin aamulla heti kuuden jälkeen. Eilen oli kiva päivä. Tapasin ystäväni, pidin sylissäni vastasyntynyttä vauvaa, kävin lasten kanssa mökillä iltasella ja Kare päättikin jäädä sinne yöksi.

Tänään on ohjelmassa kyläilyä ja sitten suunnataan taas kohti mökkiä, ehkäpä tänään voisi jäädä itsekin yöksi tai ainakin jättää kaikki tenavat :-)

Ayapille mukavaa mökkeilyä!

Gallup: Työt kutsuu :-( ja opiskelut myös. Lilli menee päiväkotiin, Kare eskariin ja Milo iltapäiväkerhoon koulun jälkeen. Paljoa ei jää käteen kun pienestä palkasta vähentää lastenhoitokulut mutta sekin vähä on lainanlyhennyskyvylle välttämätöntä.

Kiva kuulla harvemmin kävijöistäkin! Anjalle onnea vauvan yritykseen!

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
9/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi höyryää vieressä...

Huhuiluista, missä Mersu? Tiivii? Huhuu...

ArkinenhaaveG: Mikä tulee ekana mieleen, mitä haluaisit tehdä tai saada tai voida toteuttaa? Pilen suihkuttomasta elosta tämä tuli mieleen :) Minä haluaisin käydä viikonloppu- tms. retkellä yksin mökillä. Kävisin pitkällä kävelyllä, katsomassa onko kanttarelleja tai vattuja, uisin kunnes minulle kasvaisi suomut, saunoisin myöhään illalla ja lukisin.

Jatun Typy taisi soittaa minulle hetki sitten :)

Vierailija
10/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin. Ja vauvakysymykseen, että mullahan on vaan vauvoja; äidin pikku kullannuppuja ;) Jos nyt ikää on 13-, 12-, 3- ja 2-vuotta, niin mitä siitä :)

Pienimmän kullannupun päiväkotiin meno hermostuttaa kamalasti. Mitä jos Väkkärä on vuoden tauotta kipeänä? Mitä jos joku hoitokaveri antaa maistaa porkkanaansa? Mitä jos hoitajat hermostuvat kun tyyppi ei tajua puhetta eikä osallistu yhteisiin tekemisiin? Mitä jos samaiset hoitajat pitävät Väkkärää hankalana lapsena, kun hän on itkuinen, vaikka oikeasti kyseessä onkin ruoka-ainekokeilu? Mitä jos? mitä jos? mitä jos? ... Pyörsky pääsee päiväkotiin, ei joudu. Tyttö on (toistaiseksi) aivan intoa piukalla :)

Ykkönen aloittaa yläasteen (paitsi se on nykyään yläkoulu - opinkohan ikinä?), sekin vähän jännittää äiteetä. Toivottavasti joku hyvä kaveri sattuu samalle luokalle. Ja toivottavasti poika ei jokapäivä unohda kirjoja kotiin. Ja toivottavasti edes kerran päivässä muistaa, mihin luokkahuoneeseen pitää mennä. Ja toivottavasti kukaan " iso" ei kiusaa. Ja toivottavasti...

Kakkonen sentään menee turvallisesti samalle luokalle kuin ennenkin, opettaja kyllä vaihtuu. Toivottavasti uusi(kin) opettaja saa selvää Kakkosen puheesta edes auttavasti, eikä pidä epäselvää käsialaa laiskuutena.

En halua masentaa, mutta ei huolet lopu kun lapset kasvaa, ne vaan muuttuu (ja kasvaa :)) lasten mukana. Kysykää vaikka vanhemmiltanne ;)

Vierailija
11/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eilen oli ihana pitkä ja leppoisa ilta ystävän kanssa. Paljon hyvää ruokaa, juomaa ja keskustelua että en ihan heti keksi mitä tähän hetkeen kaipaisin (liittyen Ayapin G:iin). Ehkä haluaisin -kuitenkin- saada aloitetuksi sen alakerran vessan remontin ..

Mikä, muuten, on lehtileipä, Ayap tai Pile??

TyöG: Minulla siis alkaa työt 4.9. maanantaina. Varsinaisesti alkaa jo pe 1.9. mutta kun teen maaliskuuhun asti - ainakin - lyhennettyä viikkoa, on minulla perjantait vapaana joten aloitan työurani lomalla :) Tyttö aloittaa päiväkodissa jo ma 28.8. Ensin harjoitellaan pari päivää, sitten tyttö jää sinne koko päiväksi - tai no, haen hänet välipalan jälkeen kotiin. Ajattelin, että näin vähennän omaa stressiäni. Koska vähän jo jännitän töihin paluuta, ei tarvitse sitten samana päivänä jänittää sitä ja vielä sitä miten tytöllä päiväkodissa sujuu. On ainakin toinen lähtenyt jo jollain tapaa käyntiin.

Tällä hetkellä kuitenkin päällimmäinen tunne on se, että ihana päästä töihin! Joten päättelin, että sittenkin oikea aika mennä ... Aina se tunne tulee, kun juttelee työkaverin kanssa tai lukee jotakin ammattiin liittyvää. Tiettenkin, haikeutta ilmassa myös - paljonkin välillä!! Vielä mä en ole valvoskellut yöllä, ehkä se alkaa sitten viikkoa ennen ...

Alli

Vierailija
12/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli71:

Mikä, muuten, on lehtileipä, Ayap tai Pile??

Sanoisin, että tule maistamaan, mutta en tiedä koska olen kotona :) Se on ihan ohutta (pystyy huonommatkin tekarit), hötöistä, rapeaa leipää. Vähän niinkuin näkkäri tai hapankorppu, mutta ei yhtään kovaa. Myydään Ryvita-paketin kokoisissa pakkauksissa, päällä lukee Flatbröd isolla ja norjaksi/tanskaksi & suomeksi siinä alapuolella.

Vierailija
13/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken vauvani oli sylissä,äp-pakkauksen makuupussissa ja joi maidon tuttipullosta...Kyllähän hän on vauva :-)

Ja tuo samainen vauva yritti soittaa isille mutta kyllä soitti Ayapille..katoin puhelimesta ;)))

Anja ja LEo muistetaan,myös tapaamisesta..kiva kun tulit ilmottautumaan :-) Tärppionnea vauvantekoon!

Voi Ayapin huolia..Se porkkana minua mietityttäisi,lapset on niiiin nopeita,mutta varmaan hoitajille terotat päähän tilanteen vakavuuden ja he vahitivat kokoajan Väkkärää ruokailussa!!!HALI!!!!!

Minäkin voisin tulla lehtileipää maistamaan,mutta kun nyt häivyt maisemista ni en tule...

Minä mietin jo nyt vaikka aikaa vuosi...Että nyt poika menee tarhaan,eskariin ja minä vien ja haen ja illalla mulle kerrotaan jos on jotain...mutta ensivuonna kouluun...apua!!!!Sitten en tiedä mistään mnitään!Opelle ei kai voi jokapäivä soittaa!Voisko Hipsu tai Ankkis siirtää työpaikkansa tälle suunnalle...auttas kummasti?!

Puistoon ollaa menossa,huomenna pitäs olla jo siellä,meil on huomiselle seuraa puistossa..kerranki!

Pileteltä on pitäny kysyä että miten sun ihottumat??Mulla muuten ihan ok mut kädet taas kamalat!Kortisonia menis kokoajan!

nyt toimimaa kohti puistoa...vielä ois pari pikkuhommaa....

jatu

Vierailija
14/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä niin. Oli aamulukemista. Ensi muutama kommentti etten unohda:

Reelille ja Öttikselle ja muillekin jaksua raskauteen!

kaikille töihinmenijöille, ainakin Alli, Ayap, Ankkis, Manteli, Pile, jokunen muukin taisi olla, voimia ja nauttikaa vielä viimeisistä kotipäivistänne!! Luulen, että jollen olis raskaana mullakin alkais nyt töihinmeno kutkuttamaan, jotenkin tuo poitsu on jo niin iso poika ettei sen hoitoon vieminen olis niin paha juttu enää. Ja omaa elämääkin tavallaan kaipaisi, työkavereiat ja sitä yhteisöä, tunnetta että kuuluu johonkin, muuallekin kuin kotiäitien loputtomaan rinkiin. No, masuvauva pitää mut kotonna nyt vielä ainakin vuoden 07 loppuun, jolloin " Armas" (meidän työnimi vauvalle) on 1v, pitänee sitten miettiä mitkä on fiilikset. Rahallisesti onneks me pärjätään ainakin toistaiseksi, mä olen nyt oikeesti työttömänä työnhakijana liiton rahoituksella ja pian taas äitiyslomalla, joten ihan hoitovapaan turvin ei tarvitse kitkutella.

Anja73sta oli kiva kuulla pitkästä aikaa! Ja onnea vauvayrityksiin!

Ayapin galluppiin vastaisin, että tuo yksin mökille yhdeksi yöksi mullekin kolahtais. Myös yksin kaupungille ostoksille ja hyvien ostosten jälkeen hetkeksi johonkin kivalle terassille aurinkoon nauttimaan lasillinen kylmää VALKOVIINIÄ. Se kävisi mulle. *huoh* Ehkä vuodenpäästä....

Kiva että Allilla oli mukava ilta! Täytyisi itsekin järjestää taas pitkästä aikaa itsensä ulos ystävien kanssa, siitä saa aina virtaa moneksi kotipäiväksi.

Huhuiluista, muistan kaikki nimimerkit sitä mukaa kun niitä joku ehdottelee. Mutta muistaako kukaan Sittistä (?)??

Nyt lähdetään käymään ostamaan hyllynkannattimia. Mulla ei ole Marjatan vikaa, mutta " Martin" kyllä, tykkään kovasti tehdä lastenhuoneeseen kirjahyllyä (mies tosin sahasi ja sirkkelöi laudat, mä suunnittelen ja maalaan ne). Niin ja maalasin lastenhuoneeseen pikkupöydän ja taulunkehyksetkin!

nyt ulos, pihalla upea ilma!!

äitikuu, poitsu 1v 10 kk ja masuvauva rv 20+2

Vierailija
15/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun loppu lähestyy. Muistatteko kahden vuoden takaisia tunnelmia? :-)

Lohdullista, että muitakin yövalvojia taas ollut. Meillä tällä kertaa painottui alkuyöhön valvominen, kun Typy ei millään malttanut nukahtaa. Olipas kiukkuamista, luulin jo, että joku tauti vaivaa. Levollisena sitten nukahti isin ja äidin väliin ja veti sikeitä melkein kymmeneen saakka...

Minoon miettinyt perittyjä ja opittuja käyttäytymismalleja. Syynä varmaan anopin käynti.

Kaukaisissa maissa asuvia ystäviä tavattu. Ja lisää tulossa maisemiin!

Voi miten hauskaa, että taustailijat innostuvat kirjoittamaan. Anja ja Leo ovat muistissa - onnea kakkosen tekoon :-)

Hilulle erityisterkut!

Keilin

Vierailija
16/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot jumissa, väsyttää. Miksenhän minä saa nukuttua.. Onni tais nukkua kohtuu hyvin. KErran se kyseli isiä. Ihanaa, saan hyvällä mielin kääntää vain kylkeä yöllä;) Seiskalta ylös ja todellakin vauhdilla alakertaan kun Onni heti herättyään alkaa kysellä isiä.

Nyt jo päikyillä pihalla. Itse sanoi että rattaisiin nukkumaan. Olikohan järkevä veto siirtyä takas ulos nukkumaan? Rattaat on aina ollu paremmat nukutuspuuhissa kuin vaunut ja rattaista tulee jo jalat vähän yli. Eipä tuo näytä haittaavan. Talvikelillä kyllä tulee ongelma. Jospa sitten taas vaihdettais sisäuniin.

Jos olisin viisas, en menis itse nyt tuohon sohvalle, joka suorastaan anelee mua siihen makaamaan. En taida mennä, jospa illalla väsyttäis paremmin sitten.

Sittiksen muistan kyllä ja olenkin odotellut kuulumisia.

Tomerakin on vissiin lomailemassa?

Primavera, Porche, Helli. He nyt ainakin vielä tulivat mieleen.

Töihin menosta ollut paljon puhetta. En tiedä vaikuttaako mun ajatteluun se, ettei ole paikkaa minne palata mutta mua ei sais töihin millään hinnalla. Tai toisinaan mietin, että se vois olla hyvä juttu ja uskon kyllä että Onnikin pärjäisi hoidossa hyvin mutta jotenkin väsyneinä aamuina mieluummin murnottaa kotona tukka sekaisin kuin töissä. Töitä pitäs kyllä etsiä mutta mitä? Hotelliin ei kiinnostais enää mennä. Aivan kuin mulla olis vara valita. Ja toisaalta pitäs päästä selvyyteen, tahtooko toista lasta nyt. Jos ei tahdo/saa, tippuu kyllä aika pienille tuloille ellei saa töitä ennen kuin Onni täyttää 3.

Heh, tuli kosteusmittaajalta lasku ja raportti. Nimeni oli muuttunut Pirjoksi. No ei se mitään. Pirjo tai Pirkko (en enää muista kumpi) olin kätilölle koko synnytyksen ajan!!! En saanut sanottua sitten, että perhana minä mikään Pirjo ole!

T-P, tyhjä-pää

Vierailija
17/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin yö ei ollut hyvä. Yllätys? Neiti söi neljästi. T huuteli ja huusi kahteen eri otteeseen. Nukkumaan pääsin vasta yhdentoista pintaan, Neiti herätti jo viideltä. Kaikki nuo herätykset siinä välissä. Ilmeisesti Neiti ja T meinaavat ottaa mamman hengiltä ennen kuin uusi vuosi koittaa.

Niin. Ajattelin lähteä kokeilemaan Oikean Työn tekoa sitten joskus ensi vuonna. Tosin jokusen keikan voisi tehdä syksyisinä sunnuntaipäivinä. Matti on ollut kukkarossa ja tililläkin valitettavan tuttu vieras.

Mitä haluasin tehdä ihan rauhassa Gee: Päivä kotona yksin. Ilman että kukaan olisi vailla yhtään mitään. Nukkuisin. Söisin lämmintä ruokaa. Joisin kahvia rauhassa ja lukisin kirjaa. Makaisin päivän peiton alla. Ja nukkuisin taas. Nauttisin hiljaisuudesta.

Anja muistetaan. Tervetuloa takaisin ja onnea kakkosen yritykseen. Samoin Reelin kuulumisia oli kiva lukea. Sittistä huhuilen, liekkö maa nielaissut? Ja T-P mainitsi Primaveran, hänen tyttö on syntynyt T:n kanssa samana päivänä. Näin se muisti palailee pätkittäin.

Nyt ei tosi tunnu pelaavan pää edes pätkittäin. Menen syömään (tosin sekin on vaikeaa, kun yrittää päästä näistä kiloista.... Kolme kiloa tippui viime viikolla!)

Mimmu ja yökyöpelit

Vierailija
18/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viihdyttäjästäni luovu hetkeksikään!

T:Rosa

Vierailija
19/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas umpiväsynyt. Yöt taas pitkän aikaa olleet tolkuttoman huonoja.

G: Miten mustat silmän aluset aisoihin, kun työt alkaa taas ensi viikolla? Kerro omat niksisi.

Anja73: mukava kuulla kuulumisianne. Muistan kyllä sinut ja Leon.

Reelille jaksua!

Öttikselle jaksua!

Ayap: Kiva, kun ehdit pinoon. Mukavaa möksäilyä taasen! Halit! =)

Mukava, että Lilan perheessä voidaan paremmin.

Aavikselle haleja nettipimentoon.

Arkinenhaaveg: Kun saisi ensin nukkua ehjän yön ja sitten rauhassa heräillä, loikoilla sängyllä ja lukea.

Töissä minä jo olen keväällä ollutkin ja ensi viikolla neljän viikon loman jälkeen taas takaisin. Työpaikka vain vaihtuu elokuun loppupuolella ja elokuussa vielä viikko lomaa vaihdoksen välissä. Nöösä menee ihanan perhepäivähoitajan hoiviin jälleen.

Nöösä on oppinut viime päivien aikana käyttämään melko aktiivisesti kahden sanan lauseita. On ihana seurata toisen kehittymistä ja kasvamista.

-Mimmuli ja Nöösä

Vierailija
20/29 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu ja Mimmuli, toivon todella että te molemmat saisitte pian levätä - levätä ja nukkua!! Voimia!

Siitäpä suoraan mustat-silmänaluset-piiloon G: parasta kai olisivat ne pitkät hyvät yöt ja raikas ulkoilma ;) Mutta oikeasti, kun ne ovat mahdottomia, niin mun niksini on vain ja ainoastaan HYVÄ valokynä! Kannattaa panostaa laatuun vaikka hinnassa sen taas sitten huomaa. Ei tarvitse sutia paljon - eikä saakaan. Minä sain aikoinaan hyviä vinkkejä Stokkan kosmetiikkamyyjältä. Ostin tarjouksesta valokynän - ja siitä lähtien taas olen ostanut ko. kynää lentokentiltä tai laivalta, tms. Minä käytän siis YSL:n valokynää ja hyvin on mennyt. Näin minulla. Mutta minäkin kuulisin mielelläni muiden vinkit :)

Välillä ärsyttää tämä eläminen täällä " puiden keskellä" . Jos terassi ei ole täynnä koivun siemeniä (mitä tuntuu tätä nykyä lentävän vähän väliä, ihankuin sataisi) niin sitten napsuu etupihalla kattoon - ja sitämyöten maahan - tammesta terhonalkuja. Tai jotain sellaista. Joko saa harjata terassin tai sitten vaihtoehtoisesti etupihan ... Siinäpä sitä puhdetyötä.

Alli