Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain verikokeiden tulokset (työhöntulotarkastus.)

Vierailija
26.02.2014 |

Leukosyytit eli valkosolut olivat 12,8! Pitäisi olla 3-8. Nyt olen paniikissa, että mikähän syöpä mussa muhii. Uusinta verikoe on noin 3 viikon pästä. Mikähän tuota arvoa nostaa??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdus?

Vierailija
2/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas oli trombosyytit alhaiset, mitä se meinaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 15:49"]

Tulehdus?

[/quote]

En tiedä. Ei tunnu olo "tulehtuneelta".. ap

Vierailija
4/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä valkosolut ovat koholla? Eri valkosolut kertovat eri asioista.Esim.allergiaan viittaavat ym.
jos allergioita

esimerkiksi eosinofiilit koholla.
Pyydä hoitajalta tarkka tieto että mitkä valkosolut ovat koholla ja kirjoita muistiin ja vaikka googleta. paperin saa myös itselleen,eihän heidän tarvitse muuta kuin tulostaa se sinulle.

Vierailija
5/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava flunssa, ientulehdus tms. Noi on hyvin lievästi koholla, ei mitään paniikkia.

Vierailija
6/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku tulehus tai lääke? mulla nous leukosyytit samoihin lukemiin yhden lääkkeen aikana..

älä huoli mistään syövästä, syöpäisellä nuo on oikeasti kunnolla koholla, sadoissa mennään.

minäkin sain tietää mun veriarvot just, leukkarit kunnossa ja muut, mut trombosyytit 90.. hyvät verrattuna aikasempaan! jei!

Vierailija
7/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä leukosyytit ovat koholla luontaisesti. Mikä tahansa tulehdus tai infektio kehossa voi nostaa leukosyyttien kokonaismäärää. Jos olosi on ok, ei tarvitse huolestua. Jossain syövissä leukosyytit nousevat useita kymmeniä ja satoja. Myös raskaus nostaa leukkariarvoa.

Vierailija
8/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdus, tupakointi, raskaana olo, liikkuminen juuri ennen verikokeen ottoa (esim. kiiruhdit labraan tai juoksit bussin kiinni). Hyvin moni asia voi nostaa leukkareita hieman eikä yksi koholla olevan arvo haittaa mitään.

Vierailija
9/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievät infektiotkin nostavat, samoin tupakointi.

Vierailija
10/10 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leukkarit aina tuollaisissa lukemissa, vaikka ei ole mitään tulehdusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi