Ikää vasta 34v, mutta olo on tosi raihnainen
Tuntuu kuin energiaa ei olisi ollenkaan. Ei väsytä, mutta vähän kuin laiskottaisi. Lyhyet kävelymatkatkin tuottaa vaikeuksia, kun ei jaksa ja ihan kuin kunnon päälle ottaisi se pienikin kävely. Lihaksetkin on varmaan todella jumissa jatkuvasta istumisesta.
Onko mulla todellakin vain huono kunto vai onko mulla jo jotain vanhuksien sairautta (sydän), kun kaikki ottaa niin voimille? Vai laiskuuttako tämä vain on. Yhden huoneen perusteellinen siivouskin on kovan työn takana. Toiset siivoilee vaikka koko talon eikä sen jälkeen ole moksiskaan. Mun tekisi aina mieli vain sitten rojahtaa sohvalle, että huh, olipa se urakka. Vaikka olisin siis siivonnut vain sen yhden huoneen.
Ja tuosta noin vaan hiihtävät 10 km, mulle 2 kilsaakin olisi jo saavutus.
En ole ylipainoinen, mutta joskus olo on just sellainen miltä erittäin ylipainoisilla olo joskus näyttää.
Mistä mä saisin energiaa? Varmaankin liikunnasta, mutta kun se liikunnan aloitus on niin vaivalloista...
Kuinka energisiä te olette? Mua ärsyttää todella paljon olla tällainen jo nyt. Anoppikin on kohta paremmassa kunnossa kuin minä!