tuntuu ettei mies enää halua minua
Olemme kumpikin alle 30, seurusteltu pian 2 vuotta ja olen raskaana. Olen aina ollut seksuaalinen ja tykkään seksistä mieheni kanssa. Kun pääsemme itse aktiin se on loistavaa, miehenikin mielestä hyvää.
Ongelma on vain se kun harrastamme aina kun hänellä tekee mieli, mikä ei ole kuin 1-2 kertaa viikossa. Itse voisin vaikka joka päivä! Häntä ärsyttää kun en anna hänen tehdä minulle mitään esileikkinä. Tottapuhuen en tarvitse muuta kuin suutelua. Hän haluaa välillä vain että otan häneltä suihin ja siinä se. Ärsyttää ettei nuo ole esileikkinä vaan vain sen "panon" tilalta. Haluaisin vaihdella asentoja seksin aikana, mutta tuntuu että vain vanhat on todettu hyväksi- asennot käy.
ärsyttää kun sanotaan että naiset pihtaa, kyllä se on vaan toisinpäin prkl! MIKSI EI SEKSI KELPAA???
Kommentit (27)
Niin haluan nuita asioita esileikkinä. Vaikka olen valmis pelkän pussailun jälkeen niin kyllä esileikki on ok. Mulle esileikki on esileikkiä, en halua korvata sillä sitä omaa intiimiyttä ja läheisyyttä minkä yhdynnästä saa. -ap-
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:00"]1-2 kertaa viikossa on kyllä ihan normaali määrä haluta, monille. sinulla on vain eri tarpeet kuin miehelläsi. miksi haluat pakottaa miheen sinun halurytmiisi? me ihmiset ollaan erilaisia, myös pariskunnat. yhtä sovittelua ja sumplimista se on ikä kaikki. sulla on asenteessa vikaa, jos et koita löytää tapoja sopeutua vaan vain valitat että 'mies on p*a kun ei sitä ja kun ei tätä, vaikka minä tahtoisin näin ja näin'.
[/quote]
Jep. AP kyllä kuulostaa joltain ihmeen nymfiltä nyt.
Taitaa mennä yleisesti niin, että miehelle on annettava päivittäin (sehän on herrajumala sun mies ja seksi kuuluu parisuhteeseen, ei mikään ihme että pettää kun kotoo ei saa), mutta yhtä useasti haluava nainen on jo ihmenymfi tmv...
Tekeekö se apsta nymfin jos se haluaa harrastaa seksiä miehensä kanssa useammin kuin nämä haluttomat kotimammat omiensa?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 13:03"]
Niin haluan (....) Vaikka olen valmis pelkän (...) jälkeen niin kyllä esileikki on ok. Mulle (...) on (...), en halua korvata sillä (...). -ap-
[/quote]
Seuraavaksi voit kokeilla täyttää ylläolevan siten miten tiedät jo miehesi sen täyttävän, vertailla sitä ja omaasi keskenään ja miettiä, löytyisikö jostain yhteisempää säveltä. Voit toki jatkaa valitsemallasi linjalla, otsikossa on lopputulos.
Yst.terv. #21
Kun odotin esikoista ja maha alkoi olla pyöreä raskausmaha, miehen halut laskivat. Lopulta seksi loppui n. 1,5 kk ennen laskettua aikaa. Itseäni turhautti, mutta minkäs sille mahtoi. Halut palasivat pian synnytyksen jälkeen kyllä. Ehkä tässä on kyse samasta?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 12:36"]
Kyllä ymmärrän että seksintarpeet on erilaisia, yritänkin ymmärtää. Miksi täällä ei tunnuta ymmärtävän sitä että mies haluaa helpotusta vaikka joka päivä, hän ei vain halua vaivautua tekemään minulle samaa. Se on se mun pointti! -ap-
[/quote]
Johan avausviestissä sanoit, että miestäsi kiinnostaisi tehdä muutakin (esileikkinä) ja hän pitää suuseksistä. Sinä taas haluat avausviestin perusteella vähän pussailua ja sitten melaa mekkoon. Mikä tuossa on "ei halua vaivautua tekemään samaa"?