Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäminen ja omatunto

Vierailija
26.02.2014 |

Mistä se ylipäätänsä johtuu että käy vieraissa?. Onko se elämään jännitystä, onko parisuhde huono, onko se kiinnijäämisen jännitys, osapuolelta ei saa tarpeeksi seksiä, vai onko henkilö jonka kanssa petät hyvän-näköinen ja parempi seksissä kun oma. Jos kävisin vieraissa ja vaikka tämä kolmaspyörä olisi parempi seksissä. Pystyisikö sitä jatkamaan normaalia perhe-elämää. Tottakai yksilöitähän me olemme kaikki, en voi saarnata ketä tunnen että älä käy vieraissa, sehän on jokaisen oma asia mitä tekee. Minun omatuntoni ei kestäisi sitä että pettäisin, vonkaajia on kyllä ollut mutta olen sanonut että olen naimisissa ei käy vaikka olisi panettanutkin.

Kertoisitteko omat mielipiteet ja tuntemukset. Kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä voi toisinaan tuntua harmaalta ja tysältä. Omaa kultaa rakastaa ja on ihana köllötellä kotona sylitysten, arki luistaa perus hyvin, seksiäkin on (kylläkin reilusti vähemmän mitä ennen). Sitten kun tapaa pitkästä aikaa ihmisen, että kun katseet kohtaa niin koko kroppaa kihelmöi, etkä saa sitä ihmistä pois sun mielestä, aina sattumaltakin törmäätte joka kulmassa. Vieläkun tämä ihminen yksi päivä rohkaistuu kertoo kuinka sua haluaa, tulee lähelle.. Sen fyysisen vetovoiman voi tuntea joka solussansa kun haluaa olla toisen lähellä niin kovasti. Menet kotiin ja siellä se oma kulta tönöttää sohvalla, ihanan turvallisena ja leppoisana niinkuin aina. Oman kullan silmissä näkee sen lempeän tasaisen rakkauden, mutta niin harvoin saa haluavaa melkeimpä eläimellistä katsetta takaisin. Olisi niin ihana tuntea vielä kerran kun toisen kädet vaeltavat kropalla ensimmäistä kertaa..

Vierailija
2/4 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on isot halut, eikä oma vaimo pysty hoitelemaan, niin minulla ei ainakaan ole mitään tunnontuskia olla rakastajattareni kanssa.

Päinvastoin hoidan ja pidän huolta itsestäni, ja suojaudun ennenaikaiselta eturauhassyövän mahdollisuudelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että vaimo haluaa minusta pian eroon. Hän on alkanut käymään kuntosalilla ja ostelee hienoja vaatteita. Pillua en ole saanut puoleen vuoteen. Tätä menoa kuolen vielä eturauhassyöpään. Ehkä vaimo haluaakin sitä.

Minusta vaimon kuuluisi huolehtia siitä, että miehen eturauhanen pysyy kunnossa eli auttaa tyhjentämään se säännöllisesti jollakin konstilla.

Vierailija
4/4 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos vastaajille. Näinhän tämä menee ymmärrän kyllä, en ole saarnamies. Mutta sain kyllä ajattelemisen aihetta, katseeni on ollut mustavalkoinen. Johtuneeko siitä että olen ollut saman naisen kanssa yli 30 vuotta, ja täytyy tunnustaa että joskus on tehnyt mieli vierasta mutta se omatunto. T.M50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi