Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutko miehen oikealla vai vasemmalla puolella?

Vierailija
26.02.2014 |

Olen aina ajatellut, että naisen paikka parivuoteessa on niin, että mies makaa oikean käden puolella. Amerikkalaisissa leffoissa ja monissa mainoksissa ollaan kuitenkin toisin päin. Mitenkäs teillä? Ja säästäkää ne päällekkäinmakaamisvitsit  jonnekin muualle, kiitos.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riiippuu kumpi hoitaa vauvan yöllä. Normisti mies hoitaa, eli on minun vasemmalla.

Vierailija
42/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun oikealla puolella, koska mies käy yöllä vessassa ja näin hän on oven puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukun aina miehen vasemmalla puolella. Aiemmin minulle ei ollut väliä sillä kummalla puolella nukuin, mutta mies on tottunut nukkumaan sängyn oikeassa laidassa ja minä olen nyt sitten tottunut nukkumaan siellä vasemmassa :) 

Vierailija
44/54 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:08"]Yleensä menen nukkumaan miehen oikealle puolelle ja herään vasemmalla puolella.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:35"]On se varmaan aika riesa vaihtaa sängyn puolelta toiselle, kun mies kääntyilee unissaan. Saatteko lainkaan nukuttua?

[/quote]

Saan useimmiten aika hyvin, kiitos kysymästä. Kysymyksen asettelu soi tilaisuuden olla kryptinen ja näsäviisas, enkä voinut olla tarttumatta siihen :D eli jos nyt hassuttelu sikseen, niin nukun sängyn vasemmalla puolella.

Vierailija
45/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun eri huoneessa.

Vierailija
46/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on sängyssä selällään, olen hänen vasemmalla puolellaan. Näin siksi, että olen silloin lähempänä hänen sydäntään. ;D

Vierailija
47/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkuna, mies, minä, vauva, seinä.

Eli oikealla. :)

Vierailija
48/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla.

Vierailija
49/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun nyt mieheni oikealla puolella. Tässä asunnossa on tosin vaihdeltu puolia ainakin kerran. Kun nukuin mieheni vasemmalla puolella, syynä oli se, että vauvan sänky ei mahtunut meidän sängyn viereen vasemmalle. Nyt "vauva" on nukkunut jo vuosia omassa huoneessaan ja jossain vaiheessa vaihdoimme puolia. Nyt pääsen kätevästi kylppäriin/vessaan, käyn siellä yöllä useammin kuin mieheni.

Vierailija
50/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa useimmiten olen nukkunut miehen vasemmalla puolella. Mutta joskus välillä toisinkin päin.

Yleensä meillä on kummallakin se oma vakiintunut puoli, koska jenkkisängyn patjan toinen puolisko on kevyemmälle, toinen painavammalle nukkujalle mitoitettu. Lisäksi mulla on talvella lämpimämpi villapeitto. Mies paistuisi, jos joutuisi nukkumaan sen alla....

Vierailija
51/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin miehen luo niin tuo nukkui minuun nähden oikealla, joten vasen jäi minulle. Kun muutettiin niin yritin ensin nukkua itse siellä oikealla, mutta ekan yön jälkeen vaihdoimme takas vanhaan. Eli nukun miehen vasemmalla puolella vanhasta tottumuksesta. Miehelle ei ole väliä kummalla puolella nukkuu, mutta minä näköjään jumahdin kerralla :)

Vierailija
52/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kämpästä. Tässä asunnossa nukun sängyn oikealla puolella, edellisessä vasemmalla. Nukun yleensä ikkunan puolella.

Vierailija
53/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen puolella <3

Vierailija
54/54 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla, koska tykkään nukkua vasemmalla kyljellä.