Nukutko miehen oikealla vai vasemmalla puolella?
Olen aina ajatellut, että naisen paikka parivuoteessa on niin, että mies makaa oikean käden puolella. Amerikkalaisissa leffoissa ja monissa mainoksissa ollaan kuitenkin toisin päin. Mitenkäs teillä? Ja säästäkää ne päällekkäinmakaamisvitsit jonnekin muualle, kiitos.
Kommentit (54)
Oikealla puolella, lähempänä ovea. Voin sitten suojella miestäni niiltä sapelihammaskissoilta :)
Yleensä menen nukkumaan miehen oikealle puolelle ja herään vasemmalla puolella.
Minä nukun oikealla, mies vasemmalla (oven puolella), koska mies ravaa vessassa yöllä ja lähtee aikaisin töihin. Ikkunan ja oven sijainnista johtuen vauvan sänky on niin, että mies nukkuu minun ja vauvan välissä. Mukavaa, kun miehen täytyy aina nousta laittamaan vauvalle tutti suuhun, kun on lähempänä.
Oikealla! Mies nukkuu ikkunan vieressä :) Sitä paitsi oikea on aina OIKEA. Jos pitää valita vasemmasta ja oikeasta, valitsen aina OIKEAN.
Oikealla puolella nukun:) ja syytä en oikein tiedä sille, että miten me näin päin päädyttiin nukkumaan.
On se varmaan aika riesa vaihtaa sängyn puolelta toiselle, kun mies kääntyilee unissaan. Saatteko lainkaan nukuttua?
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:41"]
Oikealla puolella. Joudun joka yö kömpimään miehen yli lahdesti, koska menen myöhemmin nukkumaan ja herään aiemmin töihin. Olen ehdottanut miehelle paikkojen vaihtoa, mutta hän ei halua, kiroaa mieluummin häiriötekijää.
[/quote]
Eikö teidän ole mahdollista siirtää sänkyä pois seinän vierestä, jolloin pääsisit sängystä ylös omalta puoleltasi?
[/quote]
Ei ole, sillä jos sänkyä siirretään vasemmalle niin sitten ei saa vaatekkaappeja auki. Tämä on niin onnettoman pieni asunto jossa onnettoman pienet makuuhuoneet. Meidän sänky on vain 120cm leveä, joten kapeampaa sänkyäkään ei voi hankkia. Jos olisi oma, laitettaisiin liukuovet vaatekaappeihin, mutta koska vuokralla asutaan niin olkoon.
Oikealla nukun :) Mies nukkuu lähimpänä ovea.
Meillä sängyn paikka vaihtelee säännöllisesti, minä nukun aina ns. 'esteettömällä puolella'. Mun näkökyky ilman silmälaseja on niin olematon, että törmäisin muuten joka yö johonkin käydessäni vessassa tai etsiessäni aamulla laseja lipaston päältä.
Oikealla puolella kotona nykyisessä kodissa, mutta matkoilla tai kyläpaikoissa, tai aiemmissa asunnoissa nukun aina sillä puolella, mistä on lyhyempi matka vessaan, tai yleensäkin helpompi nousta sängystä. Mies antaa mun aina valita, tai ei siitä yleensä edes keskustella, jotenkin vain paikat valikoituu luonnostaan jotenkin päin.
Naiseen paikka parivuoteessa? Lukeeko se siinä samassa kirjassa, jossa sanotaan, että keittiössä se on hellan ja nyrkin välissä?
Oikealla. Kun aloin majoittua miehen luo, makkarissa oli kauheat joskus amisaikana (10 v sitten) ostetut japanilaisilla iskulauseilla täytetyt verhot. Kun mies kysyi kumman puolen haluan, otin sen puolen joka on kauempana niistä kuvatuksista. Verhot lähti aika äkkiä, mutta minä jäin oikealle.
Tällä hetkellä oikealla puolella. Edellisessä asunnossa nukuin vasemmalla.
Vasemmalla puolella. Mies on seinän vieressä koska mä olen sängynvaltaaja, puskutraktori. Unissani tulee sängynvaltausvietti ja jos mies nukkuis reunalla, alle tunnissa mä sen lattialle tiputtaisin. Nyt vaan liiskaan seinää vasten. Olen kyllä monesti sanonut, että olen vain romanttinen, tulen halaamaan!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 08:46"]Olen aina ajatellut, että naisen paikka parivuoteessa on niin, että mies makaa oikean käden puolella. Amerikkalaisissa leffoissa ja monissa mainoksissa ollaan kuitenkin toisin päin. Mitenkäs teillä? Ja säästäkää ne päällekkäinmakaamisvitsit jonnekin muualle, kiitos.
[/quote]Minä nukun miehen vasemman käden puolella huoneen järjestelyn takia. Vauva jne. Vaihdan toiselle puolelle jos tilanne niin vaatii jne. Onko tällä jotain merkitystä sitten häh?
Edellisessä asunnossa nukuttiin niin että mä olin jalkopäädystä katsoen oikealla puolella. Tässä asunnossa mä taas nukun vasemmalla puolella.
Jos ollaan matkalla ja yövytään hotellissa, mä nukun lähes aina vasemmalla puolella.
Sängyn jalkopäästä katsottuna miehen oikealla puolella ja miehen oikean käden puolella (mies nukkuu mahallaan)
Vasen, sydämen puoli.