Nukutko miehen oikealla vai vasemmalla puolella?
Olen aina ajatellut, että naisen paikka parivuoteessa on niin, että mies makaa oikean käden puolella. Amerikkalaisissa leffoissa ja monissa mainoksissa ollaan kuitenkin toisin päin. Mitenkäs teillä? Ja säästäkää ne päällekkäinmakaamisvitsit jonnekin muualle, kiitos.
Kommentit (54)
Nukun oikealla puolella koska seinän vieressä on turvallista :D
minä oikealla. Nukuin tällä puolella, kun asuin yksin, joten se jatkui luontevasti, kun mies muutti asuntooni. Onneksi miehelle asialla ei ole suuremmin väliä.
Vaihtelemme, meillä ei ole vakiintuneita puolia.
Minun täytyy aina nukkua oven lähellä enkä halua nukkua ikkunan lähellä, joten nukun miehen oikean käden puolella eli vasemmalla sängynpuoliskolla päädystä katsottuna :D
Nukun seinän puolella, niin että jos ovesta tulee murtovaras tai sapelihammastiikeri, mies suojelee minua. Tässä asunnossa paikkani on miehen oikean käden puolella, samoin oli sattumalta edellisessä. Mutta jos olisimme saaneet viereisen asunnon, joka on tämän peilikuva, niin nukkuisin toisella puolella.
Meillä vaihtelee sängyn paikan mukaan. Huomasin haluavani (alitajuisesti) aina ikkunan puoleisen paikan ja tämä on aina käynyt miehelle hyvin. Kummallakin puolella on kumpikin nukkunut yhtä hyvin.
Miehen vasemmalla puolella, koska hän lähtee kotoa aiemmin ja pääsee helpommin makkarista kun nukkuu oikealla puolella
Aina miehen vasemmalla puolella, jopa hotellin erillisissä vuoteissa.
Riippuu siitä, onko mies vatsallaan vai selällään. Välillä on kyljelläänkin.
Oikealla puolella. Joudun joka yö kömpimään miehen yli lahdesti, koska menen myöhemmin nukkumaan ja herään aiemmin töihin. Olen ehdottanut miehelle paikkojen vaihtoa, mutta hän ei halua, kiroaa mieluummin häiriötekijää.
Kotona miehen oikean käden puolella (kun mies on selällään), muualla vaihtelee. Mies nukkuu aina oven puolella, joten sen mukaan määräytyy nukunko oikealla vai vasemmalla puolella.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:41"]
Oikealla puolella. Joudun joka yö kömpimään miehen yli lahdesti, koska menen myöhemmin nukkumaan ja herään aiemmin töihin. Olen ehdottanut miehelle paikkojen vaihtoa, mutta hän ei halua, kiroaa mieluummin häiriötekijää.
[/quote]
Eikö teidän ole mahdollista siirtää sänkyä pois seinän vierestä, jolloin pääsisit sängystä ylös omalta puoleltasi?
Tietysti miehen vasemmalla, sydämen puolella ;)
Se vaihtelee.