Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hankala parkkihallipaikka ja naapurin sedät jäävät aina kytikselle miten saan auton ruutuun

Vierailija
07.11.2020 |

Sinne täytyy siis jompaan kumpaan suuntaan peruuttaa jos paras kulkutie on tukossa (eli yhden auton ruutu on vähän liian leveä jos siinä on auto paikalla, muuten pääsee hyvin läpi). No, olen nyt opetellut kotiin tullessa peruuttamaan tarvittaessa jos tosiaan tuota eteen päin ajae ei pääse, niin aina jos joku naapurisedistä, siis suurin osa tuollaiset +50 vee on ohi menossa niin ne jäävät oikein kyttäämään miten sujuu. Ärsyttävää! Siellä on siis halliin sisään eteepäin, sitten peruutus, jyrkkä kulma, peruutus, jyrkkä kulma, s-lenkki peruuttaen, peruutus vinoon sekä sitten eteenpäin väistäen pylvästä omaan ruutuun tähdäten.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muilla kokemusta?

Vierailija
2/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sen verran eksoottisen kuulonen tilanne jotta pohjapiirros olis hyvä nähdä 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy sekin tuijottaa

Vierailija
4/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kyttääjäsediltä apua. Voivat lämpimikseen huitoa käsillään ja neuvoa. Yleensä muuten tykkäävätkin siitä, että pääsevät näyttämään nuoremmalle, miten autolla sompaillaan.

Vierailija
5/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin hankala pysäköintiruutu niin minäkin jäisin ihaillen katselemaan että kappas vaan likka osaa pysäköidä auton näpsäkästi.

Vierailija
6/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden auton ruutu on liian leveä? Yhteys isännöitsijään, auton renkaiden pitää olla ruudun ja joku toistuvasti estää muita ajamasta asiallista reittiä, niin tuo auto vaihtoon.

Mikä muuten on S-lenkki? Piirsin nimittäin tuon ajoreittisi ja sen mukaan saisit ajaa suoraa omaan ruutuusi, jos siellä ei olisi liian isoa (ajoreitin tukkivaa) autoa edessä.

Vierailija
7/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden auton ruutu on liian leveä? Yhteys isännöitsijään, auton renkaiden pitää olla ruudun ja joku toistuvasti estää muita ajamasta asiallista reittiä, niin tuo auto vaihtoon.

Mikä muuten on S-lenkki? Piirsin nimittäin tuon ajoreittisi ja sen mukaan saisit ajaa suoraa omaan ruutuusi, jos siellä ei olisi liian isoa (ajoreitin tukkivaa) autoa edessä.

Siihen siis mistä pääsisi ajamaan suoraan on laskettu liian kapea kulkuväylä ruudun viereen. Jos ruudussa on auto kuten siinä nyt silloin tällöin maasturi on, ei mahdu joten täytyy kiertää toista kautta omalle paikalle.

Vierailija
8/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sen verran eksoottisen kuulonen tilanne jotta pohjapiirros olis hyvä nähdä 😅

No siis käytännössä ajattele ajolinjaa ympyräksi ja sitten yhdestä suunnasta ei mahdukaan joten täytyy mennä toisesta, pitemmästä ja perä edellä niin pääsee turvallisesti poiskin (ja lämpöjohdonpaikka on laitettu niin päin)

Vierailija
9/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te keksitte näistä teidän "sedistä" loputtomia aloituksia.

Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
10/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja s-lenkillä tarkoitan siis sitä ettei pysty peruuttamaan suoraan vaan pilareiden takia täytyy ensi peruuttaa vähän oikealle ja sitten vasemmalle ja sitten vasta suoraan. Joskus joutuu noissa kaikissa mutkissa suoristamaan autoa mutta välillä menee melkein kerrallakin. Mitään parkkeerauksen apupeilejä tms mulla ei ole ja suht iso tila-auto itselläkin.

Vierailija
11/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te keksitte näistä teidän "sedistä" loputtomia aloituksia.

Siitä puhe mistä puute.

No en mä naapureiden +50 setiä halua :D :D Mutta naiset eivät jää kyttäämään

Vierailija
12/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pääsisi tuollaiseen, hyvänen aika, aina osuisin tolppaan. Kortti on ollut monta kymmentä vuotta mutta peruuttaminen ei ole ikinä ollut mun juttu. Kyllä ahdistaisi.

Vierailija
13/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis käytännössä ajattele ajolinjaa ympyräksi ja sitten yhdestä suunnasta ei mahdukaan joten täytyy mennä toisesta, pitemmästä ja perä edellä niin pääsee turvallisesti poiskin (ja lämpöjohdonpaikka on laitettu niin päin)

Jatkojohtoja saa kaupasta. - eri

Vierailija
14/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkojohtoja saa kaupasta. - eri

Varmasti kyllä mutta siitä siis päättelen että halli on suunniteltu niin että auto olisi keula kohti lämpöpistoketta. En ole vielä testannut miten sujuisi että ajaisinkin väärin päin nokka toiseen suuntaan ja sitten vasta lähtiessä joutuisin peruuttamaan jos se maasturi on taas edessä.

Vierailija
15/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten sulla riittää motivaatio sompailla autosi sinne... nostan hattua. Tuo kuulosti ihan hirveeltä, mä varmaan luovuttaisin. Hyvä sinä!

Vierailija
16/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin saattaisin jäädä ihmettelemään vaikken setä olekaan että kuinka saakelin vaikeasti sitä autonsa voikaan ruutuun parkkeerata.

Itseasiassa tässä eräs ilta katselin lähikaupan parkkiksella vähän vastaavaan suoritusta taksilta. Ruudusta olisi päässyt pois ihan kertaperuutuksella toiseen ruutuun, mutta jostain syystä tämä kuski päätti ensin peruuttaa suoraan ja sitten kääntyä siihen tyhjään ruutuun ja sitten peruuttaa siitä pois suoraan ja loppujen lopuksi volvon perä oli liki kaupan tuulikaapissa ja sitten se vasta sahraus alkoikin kun eihän se siitä enää meinannut mahtua liikkumaan/kääntymään mihinkään..

Taksikuski oli mies.

Vierailija
17/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pääsisi tuollaiseen, hyvänen aika, aina osuisin tolppaan. Kortti on ollut monta kymmentä vuotta mutta peruuttaminen ei ole ikinä ollut mun juttu. Kyllä ahdistaisi.

Autossa on peilit sitä varten vaikka toki sitä ne oman auton linjat pitää osata hahmottaa etuperinkin kulkiessa.

Vierailija
18/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autossa on peilit sitä varten vaikka toki sitä ne oman auton linjat pitää osata hahmottaa etuperinkin kulkiessa.

Ah näitä besserwissereitä.

Vierailija
19/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peilihän näyttää aina päinvastoin, peilikuvana.

Vierailija
20/23 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran jälkeen jo osaa, tee aina samalla se liike.