Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tori.fi :ssä menee kaupaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

No kertokaas?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koriste-esineet, seksilelut ym.

Vierailija
2/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä vaan, mikä on myyntiin pantu, ainakin minulla. Kun hinta on sopiva eikä halua rahastaa vanhalla tavaralla, niin kyllä kauppa käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiset ja hassut koriste-esineet. Design. Merkkituotteet, jos hinta on alhainen. Jotkut merkkituotteet, vaikka hinta ei olisikaan alhainen, varsinkin limited edition. Hyväkuntoiset 80-2000-lukujen lelut, nostalgia myy.

Vierailija
4/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä vaan, mikä on myyntiin pantu, ainakin minulla. Kun hinta on sopiva eikä halua rahastaa vanhalla tavaralla, niin kyllä kauppa käy.

Sama, jos myy halvalla. Menee vielä nopeammin, jos on valmis postittamaan.

Vierailija
5/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut sieltä kodinkoneita, lasten polkupyöriä, valaisimia, huonekaluja ym. en pikkuesineitä tai vaatteita. Varsinkin noita lasten pyöriä tuntuu olevan vaikea löytää silloin kuin tarvitsisi. Myös sukset ja luistimet menee niin nopeasti ettei niitä ehdi itse ostaa.

Vierailija
6/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja grillit ja puutarhakalusteet menee myös nopeasti kesällä. 

Vierailija
7/13 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvälineet, puutarhakalusteet, sähkölaitteet( hyvät), design valaisimet, kodinkoneet, elektroniikka ja puukalusteet.

Vierailija
8/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikea ostaja sattuu kohdalle, kauppa kyllä käy. Hyvästä tuotteesta saa hyvänkin hinnan.

Sitten on niitä tinkijöitä. Jotkut kerjää hullunlailla jopa arvotavarasta. Sitten kerrotaan blogeissa, instassa ja kuka missäkin lehdessä, miten halvalla Torilta löytyi - joo, joku köyhä eläkeläinen uuvutetaan viesteihin. Onneksi pahimmat kitisijät voi Torilla laittaa estoon.

Vierailija
9/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityötarvikkeet, langat ja kankaat. Olen myynyt torilla tavaraa vuosikaudet ja nuo ovat olleet semmoisia mitkä menee samantien, muukin tavara liikkuu jos hinta on oikea.

Vierailija
10/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kaikki IKEA-kama on mennyt aina tosi hyvin ja nopeasti. Jopa käytetty Ikean sänky meni ihan ok-hintaan.

Vierailija
11/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukset ainakin.

Vierailija
12/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot menee hyvin nopeasti.

Vierailija
13/13 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu hirveästi liikkuvan mikään tällä hetkellä. Syynä lienee se, että en myy hyvää tai uniikkia tavaraa alihintaan. Onneksi ei ole elanto tuosta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan