Hankala parkkihallipaikka ja naapurin sedät jäävät aina kytikselle miten saan auton ruutuun
Sinne täytyy siis jompaan kumpaan suuntaan peruuttaa jos paras kulkutie on tukossa (eli yhden auton ruutu on vähän liian leveä jos siinä on auto paikalla, muuten pääsee hyvin läpi). No, olen nyt opetellut kotiin tullessa peruuttamaan tarvittaessa jos tosiaan tuota eteen päin ajae ei pääse, niin aina jos joku naapurisedistä, siis suurin osa tuollaiset +50 vee on ohi menossa niin ne jäävät oikein kyttäämään miten sujuu. Ärsyttävää! Siellä on siis halliin sisään eteepäin, sitten peruutus, jyrkkä kulma, peruutus, jyrkkä kulma, s-lenkki peruuttaen, peruutus vinoon sekä sitten eteenpäin väistäen pylvästä omaan ruutuun tähdäten.
Kommentit (23)
Mä kuitenkin olen sitä mieltä, että ihan hyväksyvästi siinä toljottavat, että peijakas, näppärästipä plikka siinä peruuttelee. Näin luulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran jälkeen jo osaa, tee aina samalla se liike.
Ei se aina ihan samaa ajolinjaa mene niin joutuu oikomaan. Tänään meni hyvin ja sitäkin suoritusta vahtasi naapurin ukko joka toi roskapussia samaan aikaan.
Menee, kun otat jonkun kiintopisteen, jonka mukaan liikut.
Mulla on yksi puu, jonka näen peilistä, kun peruutan.
Ei se aina ihan samaa ajolinjaa mene niin joutuu oikomaan. Tänään meni hyvin ja sitäkin suoritusta vahtasi naapurin ukko joka toi roskapussia samaan aikaan.