Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renessanssiajan tanssiaiset, menisitkö?

Vierailija
25.02.2014 |

Jos järjestettäisiin tanssiaiset, joissa orkesteri soittaa, tanssitaan ja syödään sekä juodaan tuon ajan tanssiaisherkkuja, menisitkö?

En löydä koko Suomesta tuollaista tapahtumaa, olen innokas klassisen musiikin kuuntelija ja haluaisin kovasti osallistua tuollaisiin tanssiaisiin!

Eikö tällaiseen ole sitten menijöitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis? :)

Vierailija
2/9 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, olisi ihana päästä tuollaiseen jos ois oikeanlainen miljöökin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella innoissani, mutta pitäisi olla henkilökohtainen kutsu, illalliskortit ja niin hyvin suuniteltu juhla, että sinne kannattaisi teetättää pukukin. Olisi kiinnostava "alakulttuuri".

Vierailija
4/9 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...varmasti osallistuisin. Mutta en kyllä tanssisi koska minulla ei ole hajuakaan renesanssiajan tansseista.

Vierailija
5/9 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis olisi tapahtumana, jonne ostetaan liput, ja sivustolta löytyisi ohjeistusta ja vaikkapa linkkejä puvunvalintaan jne.

Olispa kivaa!

Vierailija
6/9 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki menisin! Olen muutenkin harrastanut historiallisia tansseja jo vuosia. Oikeasti autenttisen tuntuinen tapahtuma olisi hieno, koska ne tanssiaistapahtumat joissa olen ollut, ovat aina vähän sinne päin.

Vierailija
7/9 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki menisin! Ja hankkisin puvunkin!

Perustetaanko renessanssi-harrastusseura?

Turun linnassa on muuten tuon henkisiä renessanssipitoja. http://www.ts.fi/teemat/extra/1074019046/Historiallinen+elamys+moderneille+ihmisille

Liput vaan on olleet muistaakseni aika kalliita. Yli satasen varmaan.

Vierailija
8/9 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätään porukka ja tilataan Turun linnalta tuollainen ilta? jos maksanut vuonna 2005 n. 5000 euroa, niin mitähän olisi nyt... Kuka on valmis satsaamaan? Tila ainakin olisi autenttinen. :)

Vierailija
9/9 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä valmis olisin. Etsin eilen netistä enemmänkin tietoa. En vaan ole varma saako juhliin mitenkään rahoitusta noin kalliiseen tilaan.

Joku yhdistys tietenkin pitäisi perustaa. Missä päin Suomea asutte? Itse asun historiallisessa maisemassa Kuninkaantien varrella, ja täältäkin kyllä löytyy kartanoita joissa vuokrausmahdollisuus.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi