Katseltiin lapsen kanssa eilen Ace Venturaa ja mietin miten se on mielestäni voinut olla maailmakaikkeuden paras leffa
Sama juttu Poliisiopistojen kanssa. On ilmeisesti totta ettei teinien aivot ole kehittyneet :D
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ace venturaa en ole nähnyt. Mies ja alaston ase 2 kohdalla sama juttu: teininä hauska, aikuisena katsottuna täyttä roskaa.
Kummelin suosiota en tajunnut teininäkään.
Jos joku väittää, ettei Mies ja alaston aseet ole enää hauskoja, niin jossain on kyllä vikaa. Kyseessähän on älykäs ja hienostunut huumorilaji.
Kyrpäpersepaskavittureikä hahhahhaa hohhohhoo.
En minä kyllä tuollaista huumoria Leslie Nielseniltä tiedä katsoneeni, ehkä sekoitat nyt johonkin toiseen.
No mitä ihmeen huumoria te nykyään sitten katsotte? Sitä putoustako vai mitä tai muita näitä kotimaisia vallan hauskoja? Olen ainakin ollut huomaavinani muista, esim. omista vanhemmistani että iän myötä tuollainen kotimainen ja kuiva "eläkeläishuumori" on alkanut uppoamaan kovin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeen huumoria te nykyään sitten katsotte? Sitä putoustako vai mitä tai muita näitä kotimaisia vallan hauskoja? Olen ainakin ollut huomaavinani muista, esim. omista vanhemmistani että iän myötä tuollainen kotimainen ja kuiva "eläkeläishuumori" on alkanut uppoamaan kovin.
Silakkaliikkeen ja nokikepakoiden toilailuja kun seuraa niin parempaa komediaa ei kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kuivasta ja mustasta huumorista, jossa on älykkyyttä ja pisteliäisyyttä. Parhaana esimerkkinä tuo karu minisarja Patrick Melrose, jonka rutikuiva pikimusta huumori upposi minuun totaalisesti. Nautinnollista. Pidän sellaisesta huumorista ettei siihen ole naurettu päälle tai sitä yliselitetä, jos joku ei tajua, ei tajua. Pidän ajankohtaisesta ja kontekstiin kuuluvasta huumorista, joka vaatii monesti suurehkonkin viitekehyksen että se on oikein superhauskaa. En katso putouksia tms kummeleita koska tiedän että ne eivät ole minunlaistani huumoria. Mutta esim älykkäästi suoritettu roastaus on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt viime aikoina on naurattanut esimerkiksi The IT-crowd ja Black Books. Brittihuumori yleensäkin.
Onneksi Ace Venturat ym. Jim Carreyn naamanvääntelykomediat sekä esim. Kummelit olivat minusta ihan shaibaa jo ala-asteella. :D
Oli minullakin kyllä yksi ja sama lempileffa n. 10–18-vuotiaana, nimittäin Stand By Me (”Viimeinen kesä”) – pitäisipä joskus tsekata kuinka on kestänyt aikaa. Tai pikemminkin kuinka itse olen kestänyt aikaa ko. elokuvaan verraten näin kohta kolmekymppisenä... :D
Ei kerro ihmisen älystä mitään se, että millaiselle huumorille nauraa. Älykkäimmät tuntemani ihmiset nauravat monille asioille ja monenlaiselle huumorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä vähän masentavaa katsoa lapsuuden lemppareita aikuisena. Ilahduin kun löysin Bel Airin prinssin Netflixistä, voi sitä myötä häpeän määrää kun aloin katsoa sarjaa 🙈
Sama juttu muutaman kotimaisen sarjan kanssa, lapsena Blondi tuli taloon ja Ihmeiden tekijät oli jotain tosi hienoa 😄
Leffoista jo aikaisemmin mainittujen lisäksi Uuno Turhapurot sopivat mielestäni vain lapsille ja lapsenmielisille.
Itselleni lapsuuden lemppareista mm. Frasier on kestänyt aikaa äärettömän hyvin ja kuuluu edelleen lempikomediasarjoihini. En tosin ikinä ole pitänyt Jim Carreyn elokuvista tai Kummeleista.
Frasier onkin vieläkin hauska, samoin Frendit on sarja johon en kyllästy ikinä
vaikka sitä nykyään moititaan kun ei ole riittävän korrekti. Löysin joku aika sitten vielä yhden ysärisuosikin Tuho-osaston, se on myös yhtä hyvä kuin muistinkin.
Se on öyhötystä jos se tehdään öyhötyksenä.