Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katseltiin lapsen kanssa eilen Ace Venturaa ja mietin miten se on mielestäni voinut olla maailmakaikkeuden paras leffa

Vierailija
07.11.2020 |

Sama juttu Poliisiopistojen kanssa. On ilmeisesti totta ettei teinien aivot ole kehittyneet :D

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama kokemus Ace Ventura 2:sesta. Mutta lapset olivat ihan järkyttyneitä (itseni ohessa) että miten minä saatoin mainostaa jotain noin järjettömän typerää hauskana leffana. Yksikään kohta ei naurattanut, vaikka muista itse 12-vuotiaana nauraneeni kippurassa. Ilmeisesti ajat ovat muuttuneet paremmiksi.

Vierailija
2/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama kokemus Ace Ventura 2:sesta. Mutta lapset olivat ihan järkyttyneitä (itseni ohessa) että miten minä saatoin mainostaa jotain noin järjettömän typerää hauskana leffana. Yksikään kohta ei naurattanut, vaikka muista itse 12-vuotiaana nauraneeni kippurassa. Ilmeisesti ajat ovat muuttuneet paremmiksi.

No tuo oma (11v) kyllä nauroi vedet silmissä mutta itse lähinnä mietin järkyttyneenä että eihän tämä ole enää yhtään hauska! A.p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaa vääntelevä ukko tunkee ulos norsun pyllystä, kenestä muusta se voi olla hauskaa kuin teini-ikäisestä?

Vierailija
4/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ace ventura on kestänyt aikaa hyvin, edelleen hauska. Poliisiopisto taas ei ole, yhtään.

Vierailija
5/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja  "Mustat donkkaa tykimmin", oli lempparleffani joskus 13-15-vuotiaana ja sitten kun näin sen uudestaan pitkän  ajan jälkeen aikuisiällä,  olin ihan että mitä ihmeen sontaa tämä on?

Vierailija
6/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ace ventura on kestänyt aikaa hyvin, edelleen hauska. Poliisiopisto taas ei ole, yhtään.

Minua taas jaksaa yhä  naurattaa se PoliisiOpistojen punkkari joka huutaa koko ajan :D Ja olen 41 vee.

Vierailija
7/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ace Ventura puhuu pyllystään! Siitä ei huumori parane!

Vierailija
8/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ei aceventura voi olla hyvä leffa Trumpi populismi presdenttiyden aikana"

Vierailija
9/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Carreyn naamanvääntely on ihan toisesta maailmasta, Ace Venturat  toimivat pitkälti tuon ansiosta kuten myös muut Jimin leffat. 

Vierailija
10/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamaa vääntelevä ukko tunkee ulos norsun pyllystä, kenestä muusta se voi olla hauskaa kuin teini-ikäisestä?

Sarvikuonon...

Oletko edes nähnyt elokuvaa?

Vierailija
11/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että olette juuri Putous yms ohjelmien yleisönä aina.

Vierailija
12/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä naurata mitkään kummelitkaan enää. Joku on mustiksi värjätyillä hampailla hokemassa jotain "kylä lähtee" ja "toi on se panomies". Onpa tosi hauskaa.

Vierailija
13/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ace Ventura puhuu pyllystään! Siitä ei huumori parane!

Av mammatkin puhuvat usein pyllyistään ja itkevät kuinka leveitä ne on. Siitäkään ei huumori parane.

Vierailija
14/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä naurata mitkään kummelitkaan enää. Joku on mustiksi värjätyillä hampailla hokemassa jotain "kylä lähtee" ja "toi on se panomies". Onpa tosi hauskaa.

Kummelin kultakuume on hillittömän hauska "kaapissa on vaarallinen nat si" :D

Vierailija
15/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vitseistä toimii yhä kuten "yes satan?" ja sarvikuonon pyllystä syntyminen mutta osa aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.

Vierailija
16/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummelin kultakuume on hillittömän hauska "kaapissa on vaarallinen nat si" :D

Olipa tosi hauskaa kun kaapissa oli päin helvettiä näyttelevä Jukka Puotila. Ihan täyttä kurapaskaa koko kultakuume.

Vierailija
17/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kurjaa kasvaa vanhaksi ja menettää huumorintajunsa. Minua naurattaa Ace Venturat ja Kummelit aivan yhtä paljon kuin aikoinaan. Toki paljon uusiakin juttuja on tullut, mutta ei klassikot haalistu.

Huumorintajuttomuus tuntuu olevan yleistä naisilla. Varsinkaan eivät ymmärrä ns. vittuilu-huumoria, vaan ovat heti pahoittamassa mielensä milloin kenenkin puolesta.

Vierailija
18/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ace Venturat olivat hauskoja esiteini-/teini-iässä, mutta eivät omasta mielestäkään enää. Tuo "Yes Satan" tuli itsellenikin yks päivä mieleen ja tokaisinkin sen emännälle, kun tämä kutsui minua ja tiesin kutsuun liittyvän erään kotiaskareen. Mielestäni Ace Venturat on aikansa tuote, joka ei oikein toimi enää.

Vierailija
19/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan kurjaa kasvaa vanhaksi ja menettää huumorintajunsa. Minua naurattaa Ace Venturat ja Kummelit aivan yhtä paljon kuin aikoinaan. Toki paljon uusiakin juttuja on tullut, mutta ei klassikot haalistu.

Huumorintajuttomuus tuntuu olevan yleistä naisilla. Varsinkaan eivät ymmärrä ns. vittuilu-huumoria, vaan ovat heti pahoittamassa mielensä milloin kenenkin puolesta.

En minä ole menettänyt huumorintajuani, mutta en vain enää jaksa nauraa kikkeli kakka pissa huumorille kun on olemassa parempaakin huumoria aikuiseen makuun.

Vierailija
20/50 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ace venturaa en ole nähnyt. Mies ja alaston ase 2 kohdalla sama juttu: teininä hauska, aikuisena katsottuna täyttä roskaa.

Kummelin suosiota en tajunnut teininäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän