livenä kauniimpi kuin kuvissa?
Onko mahdollista vai luottaako kuvien tuomaan mielikuvaan? Nettideitistä kyse ja kuvista tulee vähän sellainen että ok mutta ei täysin sykähdytä. Millaisia kokemuksia? Yleensä menee juuri toisinpäin, vanhat kuvat jne.
Kommentit (4)
Min ulla ainakin selfiet menee niin persiilleen ettei mitään jakoa. En osaa kuvata, siksi en edes vaivaudu. Muiden ottamissa kuvissa olen itseni näköinen.
Joudun ottamaan väsyksiin asti selfietä joista sitten sadasta kelpuutan yhden ja siitä suttaan pahimmat varjot silmien ympäriltä pois. Toisten ottamissa kuvissa näytän mielestäni joltain muulta, en hyväksy miltä näytän. En tiedä kumpi on totuus.
Mä kans. Mun ilmeet elää niin paljon kokoajan, että näytän kuvissa känniseltä villiapinalta, joka on yllätetty häröilemästä itseteossa. Passikuvien ottokaan ei ollu ihan parin minuutin juttu.
Mä olen. En vaan onnistu kuvissa. En edes tunnista niistä itseäni vaikka olisi just tänään otettu kuva. Kai nyt kerran voi kokeilla? Joskus ihmettelen miksi ihmiset laittaa treffaamisen kynnyksen niin korkealle, ihan kuin sen toisen kanssa pitäisi olla heti alttarille menossa. Eka tapaaminen ei velvoita mihinkään.