Näettekö isäänne huomenna?
Kommentit (34)
Isä riskiryhmää, joten skypen kautta tarkoitus nähdä.
Isäni on vähämielinen pedofiili. Ei kiinnosta.
Tänään nähtiin. Vanhempani kävivät meillä syömässä.
Turvavälien vuoksi katoin heille lasitetulle terassille lounaan ja muuten oltiin ulkosalla.
Onneksi oli ihana aurinkoinen ilma.
Huomenna oman miehen ja lasteni isän Isänpäivää juhlistetaan kotona.
Isäni on kuollut. Tuskin näkisin muutenkaan. Meillä oli hyvin erilaiset elämät.
Joo. Vähän on flunssainen olo, mutta tuskin on koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Haudalle vien kynttilän. On ikävä❤️
23 vuotta ja itken vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Isä käy hakee miun tekemän kakun, mut koska hän ja äitini kuuluu riskiryhmään, nii ei voi jäädä juttelee. :/ Soitan hänelle illasta. M25
Minkälaisen kakun tehhä mutasit?
Toivottavasti en. On ollu vainaja jo reilu 36 vuotta.
Ei onnistu paitsi hautausmaalla, äiti tappoi isäni kun olin 7 vuotta.
Joo. Vien lahjaksi hyvää kahvia, kun eläkeläisukko ei raaski ostaa sellaista kalliimpaa ja erikoisempaa, vaikka mielellään sitä juo.
Mullan alla. Olisin soittanut huomenna, jos olisi hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä käy hakee miun tekemän kakun, mut koska hän ja äitini kuuluu riskiryhmään, nii ei voi jäädä juttelee. :/ Soitan hänelle illasta. M25
Minkälaisen kakun tehhä mutasit?
Mutasin Pätkis-suklaakakun. :) Päälle Kindereitä koristeeksi. M25
Olen nähnyt isäni viimeksi 4-vuotiaana. Tai voihan olla, että ollaan joskus ohitettu toisemme kadulla näiden lähes 40 vuoden aikana, mistä sitä tietää.
En siis ole näkemässä biologista isääni huomenna enkä varmaan koskaan. Lapsena vietin isänpäivät vaarini kanssa, joka muutenkin oli minulle kaikessa kuin isä, mutta valitettavasti nykypäivänä hän on jo edesmennyt. Oli muuten oikeasti maailman paras mies.