Onko kaulahuivit jo vähän pois muodista?
Kaulahuivilla tarkoitan sisälläkin pidettävää ohuempaa huivia, melko muhkeaa kuitenkin.
Kommentit (33)
En tiedä, mä oon käyttänyt huiveja sisälläkin parikymppisestä asti, oon nyt 40. Tietysti poolokauluksen kanssa ei tarvitse, mutta jos on tavallinen kaulus, niin mieluusti.
Kyllä niitä oli meillä keski-ikäisilläkin 😂. Yritin niillä saada vaihtelua pukeutumiseen T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Kamalia ne moneen kertaan kaulan ympäri kiedotut xxl-huivit, joita käyttivät 99% nuorista naisista!
Mä teen omani ja en ikinä muodiksi ole mieltänyt. Mitä muhkumpaa sen parempi.
Käytän kesät talvet neuleita ja villasukkiakin. Vaan juhannuksen aikaan saattaa olla pari yötä kun läkähtyy ilmankin. Kunnon shaalihuivi ei mene Suomen oloissa ikinä "muodista". Ai että sitä turvallisuuden tunnetta kun näihin kääriytyy.
Kaikilla sossutantoilla ja opettajilla on ollut viimeiset 10 vuotta huivi kaulalla sisätiloissakin. Se on melkein kuin niiden uniformu. Tunika, legginsit ja huivi kaulalla Korsin käsilaukku.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla sossutantoilla ja opettajilla on ollut viimeiset 10 vuotta huivi kaulalla sisätiloissakin. Se on melkein kuin niiden uniformu. Tunika, legginsit ja huivi kaulalla Korsin käsilaukku.
Miksi olet niin paljon tekemisissä sossutanttojen kanssa?
Viis muodista mutta jonkun huivin laitan kaulaani työpaikalla jos hiukseni ovat kiinni. Niskaan vetää helposti eikä se ole kiva tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Kamalia ne moneen kertaan kaulan ympäri kiedotut xxl-huivit, joita käyttivät 99% nuorista naisista!
Mä teen omani ja en ikinä muodiksi ole mieltänyt. Mitä muhkumpaa sen parempi.
Käytän kesät talvet neuleita ja villasukkiakin. Vaan juhannuksen aikaan saattaa olla pari yötä kun läkähtyy ilmankin. Kunnon shaalihuivi ei mene Suomen oloissa ikinä "muodista". Ai että sitä turvallisuuden tunnetta kun näihin kääriytyy.
Muhku kuulostaa ihan kivalta. Minulla kaapissa noita huiveja eri kuoseilla vaikka kuinka paljon ( taitavat olla tekokuitua). Mietin laittaisinko jo kiertoon...ap
Pliis ei näitä 'onko vielä muotia' -kyselyjä. Sietämätöntä epävarmuutta. Huivi tai ei, entä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Pliis ei näitä 'onko vielä muotia' -kyselyjä. Sietämätöntä epävarmuutta. Huivi tai ei, entä sitten.
Vai niin...ettei vaan resonoisi kuitenkin vähän jossain? Epävarmuus, onko se niin paha asia?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole sun asia päättää mitä toiset käyttää ja mitä ei.
Itse peittelen huivilla järkyttävää kaksoisleukaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla asiakkaana oleva teini, jos viimeiset 10 vuotta on ollut myös opettajiien kanssa tekemisissä.
Sisätiloissa käytettävät huivit tuntuu olevan enemmän vanhempien naisten juttu. Enkä muista, että omana aikana olisi ollut mitään tuollaista muotivillitystä nuorilla... olen 30v.
Mutta mitä väliä muodilla. Fiksulla ihmisellä on oma aikaa kestävä tyyli, eikä mieti aina, että mikähän nyt on muotia ja mihin muut pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin työllistää lahjattomia ihmisiä omalta osaltani.
Vierailija kirjoitti:
Sisätiloissa käytettävät huivit tuntuu olevan enemmän vanhempien naisten juttu. Enkä muista, että omana aikana olisi ollut mitään tuollaista muotivillitystä nuorilla... olen 30v.
Mutta mitä väliä muodilla. Fiksulla ihmisellä on oma aikaa kestävä tyyli, eikä mieti aina, että mikähän nyt on muotia ja mihin muut pukeutuu.
Saanko arvata: kuulut itse tähän fiksujen ihmiset ryhmään ☺️, no tietysti!
Vierailija kirjoitti:
RESONOI.
Vuoden muotisana😵
Ok, enpä ole kuullut paljoa käytettävän... taisi kolahtaa
Hetkinen, siis tavallinen naisten silkkihuivi? Villahuivi kaulaa suojaamassa talvitakin kanssa? Eikös sellainen ole klassikko pukeutumisessa? Mitäs nyt ihmettä taas.
https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g9-M00-F5-E8-rBVaWF7ptnSAPpPVAA…
https://www.chanel.com/en_WW/fashion/products/scarves/fall-winter-2020-…
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, siis tavallinen naisten silkkihuivi? Villahuivi kaulaa suojaamassa talvitakin kanssa? Eikös sellainen ole klassikko pukeutumisessa? Mitäs nyt ihmettä taas.
https://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g9-M00-F5-E8-rBVaWF7ptnSAPpPVAA…
https://www.chanel.com/en_WW/fashion/products/scarves/fall-winter-2020-…
https://us.burberry.com/womens-
scarves/
Nyt puhut eri asiasta...lueppa aloitus