Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 27.2.

Vierailija
25.02.2014 |

Iltasanomissa on juttu tulevasta jaksosta. Täti alkaa komentaa oikein kunnolla :D http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288658488282.html Saapa nähdä saadaanko Veronicasta mitään irti, kun on tällä viikolla treffivuorossa.

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin luulen että Christian on jo niin päätöksensä tehnyt että sitä ei edes huvita tutustua muihin! Oli kyllä kiusallista katottavaa hänen ja Veronican treffit...

Vilja taitaa olla ihastunut Janneen... Mutta hyviä miehiä ovat muutkin ja itse olen ihastunut tuohon Ariin.. Kelpais mulle!

Olin hiukka pettynyt Sarin viime nettijaksoon?! eihän siinä tapahtunut mitään?? Onko se nyt menossa treffeille? En mä jaksaisi katsoa mitään jaksoa missä se vaan kertoo, että haluaisi kyllä miehen mutta sitten ei näytetä mitään että se soittelisi kellekään tai tapaisi ketään? Ja Tapiokaan ei mennyt toisille treffeille vielä.

Vierailija
102/125 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö Tuomas avautuu että Heli istuu sohvannurkassa kaiket illat vaitonaisena... Ehkä hän vain aistii että Tuomaksen tunteet on jo toisaalla ja siksi ei kiinnosta yrittää..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 10:29"]

Mäkin luulen että Christian on jo niin päätöksensä tehnyt että sitä ei edes huvita tutustua muihin! Oli kyllä kiusallista katottavaa hänen ja Veronican treffit...

Vilja taitaa olla ihastunut Janneen... Mutta hyviä miehiä ovat muutkin ja itse olen ihastunut tuohon Ariin.. Kelpais mulle!

Olin hiukka pettynyt Sarin viime nettijaksoon?! eihän siinä tapahtunut mitään?? Onko se nyt menossa treffeille? En mä jaksaisi katsoa mitään jaksoa missä se vaan kertoo, että haluaisi kyllä miehen mutta sitten ei näytetä mitään että se soittelisi kellekään tai tapaisi ketään? Ja Tapiokaan ei mennyt toisille treffeille vielä.

[/quote]

Minullekin kelpaisi Ari. :)

Vierailija
104/125 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sillä Veikolla oli leukaan osunut? :P Jotenkin vähän pahan kuuloista ja näköistä, että Paulan luona ollessa tulee kaikkea kremppaa. Ja Pekka putosi sängystä, säälittää jotenkin! :D
Ja Paula lupasi kutsua Pekkaa tilalle ainakin käymään. Mietin vaan, että jos hän valitsee miehekseen vaikka Veikon, niin hyväksyykö Veikko sen, että Pekka alkaa siellä tilalla pyöriä "kaverina" harva se päivä? Kaikki miehet ei kuitenkaan ole niin rentoja tuollasten asioiden suhteen.
Minustakin oli kiva katsoa niitä Tuomaksen ja Hannan treffejä. Ajattelin, että heillä ei synkkaisi keskenään, mutta toisin kävi. Ja se Heidin "reaktio".. minusta on aika ymmärrettävää, että voi harmittaa, jos epäonnistuu ruoanlaitossa. Kyseessä kuitenkin on tilanne, jossa haetaan emäntää taloon ja kaikki kamerat sitä kuvaa. Toista olisi, jos omassa kämpässä vähän omat ruoat kärähtäisi.
No Christian ja Veronica sitten.. Olisin toivonut, että Veronica olisi edes jotenkin avautunut treffeillä. Christian kun kysyi tytön fiiliksistä, niin hän vaan totesi jotenkin että ei pysty oikein saomaan vielä mitään. Mietin vaan, että olisi kuitenkin kannattanut sanoa edes, että Christian on mukava tai että haluaisi tietää hänestä enemmän tai jotain. Onhan hänellä varmaan vielä aia hämmentynyt olo, mutta jos yhtään haluaisi jatkaa Christianiin tutustumista, niin olisi se hyvä jotenkin ilmaista, ettei tulisi niitä kuuluisia väärinymmärryksiä. Mutta olihan ne vähän erikoiset treffit muutenkin. Parasta oli se söpö lisko. :)

Vierailija
105/125 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 00:34"]

Minä en kyl kehtaisi tuolleen käyttää miehiä hyväkseni, kuin Vilja teettää töitä. Tosi noloa. Ukot suostuvat eivätkä pullikoi, kun telkkarissa ollaan. Paula taas päsmäröi kukkona, eh, kanana tunkiolla. Kana onkin siinä huushollissa kukon paikalla. Mutta ihmetellä täytyy, miten "mummolla" riittää virtaa kaikkeen. Meinaan vaatteiden suunnittelu ja ompelu tilanpidon lisäksi.

C ja T eivät sentään laittaneet tyttöjä tekemään mitään urakoita. Pientä kohennusta navetassa yhteisvoimin ja jotain työkoneen putsausta. C ja T eivät ota hyötyä tilaisuudesta, toisin kuin Maajussittaret.

[/quote]

Miksei olis "kanana" tunkiolla, onhan se Paulan koti ja tila. Pitäsikö sen olla jotain muuta mitä ei ole. Paula on napakka nainen ja tietää tuossa iässä jo mitä haluaa. Ihmettelen vaan miten ei tuon parempia miehiä saanut haalittua tilalleen. Aika vässyköitä. Paula tarttis vähän enemmän.

Vierailija
106/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juha tulee valitsemaan Heidin, näin uskon. Ihan hyvä valinta, mutta myös Helin näkisin sopivana Juhalle. Voi kuitenkin olla, että Juha kaipaa rinnalleen räiskyvämpää luonnetta, mitä Heidi tarjoaa. Hannan kanssa taitavat olla kaverilinjalla."

Kuka ihmeen Juha?

Vierailija
107/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 11:07"]

"Juha tulee valitsemaan Heidin, näin uskon. Ihan hyvä valinta, mutta myös Helin näkisin sopivana Juhalle. Voi kuitenkin olla, että Juha kaipaa rinnalleen räiskyvämpää luonnetta, mitä Heidi tarjoaa. Hannan kanssa taitavat olla kaverilinjalla."

Kuka ihmeen Juha?

[/quote]

Haha, en edes tajunnut kirjottaneeni "Juha" :D Tuomasta tarkotin, mulle vaan tulee siitä niin mieleen yksi Juha, että en ees tajunnut kirjottaneeni väärällä nimellä!! Heh! :D

Vierailija
108/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljan huusholli huomattu täälläkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12058558

Vierailija
109/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aiemmin vielä yhtynyt noihin Viljan tilan kauhisteluihin, mutta tässä jaksossa ehkä valkeni, että siellä ei taida olla mitään valmista, vaikka eläimet on kyllä hankittu. Onko siellä tapahtunut joku myrskyonnettomuus tai vastaavaa, vai tosissaanko on lähtenyt tuolta pohjalta maanviljelijäksi? Ja ei siinä siis mitään, saahan sitä yrittää, jos töitä haluaa tehdä, mutta nuo eläinten elinolosuhteet ovat vähän huolestuttavan näköiset, koska jos niihinkään ei ole vielä panostettu, niin sitten ei ole varmaan mihinkään muuhunkaan.

Viljan Juha vaikuttaa kyllä hirveän hyvältä tyypiltä. Ei taida ohjelman jälkeen olla enää seuranpuutetta:)

Paulan työnjako alkaa jo ärsyttää. Yhden kerran se meni sellaisena huumorimielessä heitettynä juttuna, että kirjoitanpa teille liitutaululle työt, mutta miksi ihmeessä joka päivä... Rauno on tosiaan symppis, ja kun ohjelma on edennyt, niin näyttää paljon vähemmän ressukalta kuin alun perin.

Tuomaksen nauru oli ehkä jakson parasta antia:) Hänellä on kyllä mielestäni ollut koko ajan vähän sellainen kuiva huumorintaju, mutta oli kiva nähdä hänet vähän vapautuneempana.

Ja Christianin treffit, ihan kamalaa! Luulin, että treffit Jonnan kanssa olivat vaivaantuneisuuden huippu, mutta siitähän päästiin vielä pahempaan.

Vierailija
110/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, ja harmittaa, kun en näe nettijusseja :(. Onko siellä ollut mitään säpinää? Varsinkin se ratsutallia pitävä vaalea nainen kiinnostaa..

Vierailija
111/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella toivon, että Paulan ihanat, sympaattiset miehet saavat nyt ohjelman myötä paljon yhteydenottoja naisilta, ja löytävät itselleen hyvät kumppanit. Paula itsehän on aivan kauhea pirttihirmu.

Vierailija
112/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulan miehiä on haukuttu vässyköiksi. Itse on sellaiset valinnut, syystä. Ajatelkaas, että Paulalla olis siellä Tosiäijä, joka keskeyttäisi Paulan sulkeiset ja sanois: "mitäs jos tällä kertaa tehtäiskin näin-ja-näin... menis Paulalta pasmat sekaisin. Suusotahan siitä syttyisi, Paula: "KUULE, tämä on Minun tila ja Minä määrään mitä ja miten tehdään!". :-O  :) :)

Vierailija
113/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ratsutallia pitävä nainen "lemppasi" sen miehen, jonka kanssa kävi ekana treffeillä. Oli kuulemma hänen mukaansa hirveän komea mies ja ihana, mutta ei
sitten löytynyt sitä kipinää.
Ja nyt on todella ihastunut kuulemma
johonkin toiseen mieheen ja aikoo
sitä treffailla. Omasta mielestäni
on kuitenkin ehkä vähän riskaabelia sanoa
yksien treffien perusteella että
kipinää ei ole eikä tule..koska olen
itse ainakin kokenut joskus sen, että
mieheen ihastuminen voi viedä
pidemmänkin aikaa..Toivon vaan, että
se Sari tietää mitä tekee, ettei liian
heppoisin perustein päästä hyviä miehiä
käsistään. No, saapa nähdä.

Vierailija
114/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja ottaa Jannen, Tuomas Heidin, crisu Millan mutta Paula on arvoitus. Kuulemma sinkkuna elelee nykyään.

Vierailija
115/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>>Paula on arvoitus. Kuulemma sinkkuna elelee nykyään.>>

Kas kun en yhtään ihmettele. Ei sillä tilalla ole tilaa toiselle isännälle ja rengin voi palkatakin.

Paula ei ole arvoitus, se on kyllä arvoitus kenet kolmesta valitsee.

Vierailija
116/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekkahan varmasti tulisi Paulan tilalle ilmaiseksi rengiksi.

Vierailija
117/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun että Vilja ottaa Arin!

Ne sopii toisilleen.

Vierailija
118/125 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomannu että kaikilla on samanlaiset autot kattoikkunalla?

MTV3 hankkinut.

Vierailija
119/125 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja ja Ari,,,,,,,,,,Arista, vaihturi on yleensä vaihturi.

Usein tuottaa ongelmaa kun menneisyydestä, historiasta ei voi puhua,

Arin kohdalal ei voi puhua.

Toiseksi, Ari on niitä tyyppejä jotka eivät koskaan pysähdy, yhden rakkaaksi, jos pysähtyy tulee liian ylpeä ja se rasittaa toista-

Vierailija
120/125 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2014 klo 18:32"]

christian valitsee Veronican. Veronicalla on fbssä kuvia c:n tilalta, vähän aikaa sit otettuja :)

[/quote]

Mikä on Veronican sukunimi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme