Maajussille morsian 27.2.
Iltasanomissa on juttu tulevasta jaksosta. Täti alkaa komentaa oikein kunnolla :D http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288658488282.html Saapa nähdä saadaanko Veronicasta mitään irti, kun on tällä viikolla treffivuorossa.
Kommentit (125)
Christianhan on jo valinnut... Millan! Sen takia sitä ei kiinnosta mitkään Veronicat! Tää on mun mielipide...
Vilja haluaa vain Jannen, Juha parka...
Ei taida Paula löytää sopivaa sänkykumppania. Liian vanhoja ovat miehet.
Tuomas vaan on tylsä mun mielestä...
No entäs Netti-Jussit? onko siis tuolla Sarilla jo joku kuitenkin?
Mielenkiintoista tosiaan nähdä että miten millan ja c:n treffit menevät, ja panostaako mies niihin, ja mihin äänensävyyn puhuu jälkeenpäin.. Hän kun vähätteli molempia treffejä melkoisen paljon.. en tiedä mitä taikatemppuja hän naisilta sitten odotti, itse en ainakaan haluaisi tehdä suhteessa kaikkia "töitä"...
Harmi, ettei Sari sittenkään syttynyt Petteristä. Kyllä minä tapaisin vielä uudelleen, vaikkei nyt ekoilla treffeillä hurjasti kipinöikään. Kai ne kameratkin sen verran häiritsee. Luulisi tuossa iässä olevan vähän realistisemmat odotukset, jos kerran lapsista vielä haaveilee. Eipä siellä Lieksassa juuri tarjontaa ole.
Minä en kyl kehtaisi tuolleen käyttää miehiä hyväkseni, kuin Vilja teettää töitä. Tosi noloa. Ukot suostuvat eivätkä pullikoi, kun telkkarissa ollaan. Paula taas päsmäröi kukkona, eh, kanana tunkiolla. Kana onkin siinä huushollissa kukon paikalla. Mutta ihmetellä täytyy, miten "mummolla" riittää virtaa kaikkeen. Meinaan vaatteiden suunnittelu ja ompelu tilanpidon lisäksi.
C ja T eivät sentään laittaneet tyttöjä tekemään mitään urakoita. Pientä kohennusta navetassa yhteisvoimin ja jotain työkoneen putsausta. C ja T eivät ota hyötyä tilaisuudesta, toisin kuin Maajussittaret.
No jo oli C. nolot "treffit". Vie seuralaisen vuokrakämppäänsä ja laittaa tämän tekemään itselleen hiukopalaa jota sitten mussutetaan sohvan päissä tv-ruutua tuijotellen..
Onko tuo Vilja juuri aloittanut jussin hommat kun kaikki näyttäisi olevan tilalla rempallaan tai tekemättä, kanalat,eläinsuojat etc. Ja nyt sulhokandidaatit niitä värvätty väsäämään..?
Miksei se Vilja voinut ensin laittaa tilan edes jonkinlaiseen kuntoon ja hankkia vasta sitten eläimet sinne. Typerää, että vasta nyt rakennellaan eläinsuojia karjalle ja talvikanaloita (ja nämäkin vain tilapäisratkaisuja). Eikös ne kanatkin stressaannu, jos asuvat samassa mörskässä, joka on jatkuvan remontin alla (ja myöhemmin tuleva ihmisasumus). Minua vähän säälittää ne miehet, jotka kaikki ovat niin ihastuneita Viljaan, että tekevät tästä syystä hänelle ilmaisia remppahommia.
Samoin Paulan vanhat, yksinäiset miehet toivovat niin kovasti itselleen kumppania, että sietävät Paulan komentelevan ja äkkipikaisen luonteen ja toteuttavat mukisematta Paulan työnjakoa. Toivottavasti Rauno saa itse myös kivat treffit, kun se niin huolellisesti väkersi hienot takkatulet ja romanttisen kynttiläillan toisille, samalla todeten, että välillä tehdään asioita toisten puolesta, koska kyllä hänellekin varmaan joku toinen sitten tekee.....
Christian olisi voinut itsekin yrittää enemmän noilla treffeillä. Kiusallista, että Veronica sanoo omassa haastattelussaan, että treffit meni aika kivasti, oppi tuntemaan C:tä vähän paremmin ja alkaa jopa vähän kiinnostua, mutta omassa haastattelussaan Christian teilaa tunnelman ja Veronican. Kyllähän ne vaivaantuneet treffit oli, mutta vikaa oli Chrisussakin (jolle ilmeisesti kelpaa vain Milla tai sitten on luonteeltaan arvosteleva kaikkia kohtaan).
Oli tosiaan ihanaa nähdä Tuomas nauravan ja pitävän oikeasti hauskaa Hannan kanssa, vaikka ovat ilman muuta enemmän kavereita kuin mahdollisia rakastavaisia. Heidin reaktio oli kyllä hieman yllättävä. Ehkä hän ei pystynyt ottamaan pihvien pohjaanpalamista huumorilla, koska on jo niin ihastunut Tuomakseen, että pelkäsi tuottaneensa pettymyksen ruuanlaittotaidoissa. Tai sitten taustalla oli jotain muuta, kuten mustasukkaisuutta, joka purkautui näin. Mä tykkään siitä hiljaisemmasta Helistä ja ohjelmassa vaikuttaa kivalta, mutta kummallista, jos tosiaan illat istuu vain yksinään puhelimen ääressä kunnes nukkumaanmenoaika koittaa (Tuomaksen mukaan). Ehkä ymmärrettävää, jos hän ei halua tulla Tuomaksen ja Heidin väliin, jos aistii heillä olevan jotain suurempaa.
Nettijusseissä hieman petyin siihen, ettei Sari loppujen lopuksi pitänytkään Petteristä niin paljon kuin ekat treffit antoi olettaa (tai piti, muttei tuntenut kipinää). Minusta Petteri oli tosi lupaava mies, höh. Sarin 2. jakso oli turhan pitkä ja tylsä tällä kertaa. Tuntui, että kysyttiin vain ihan turhanpäiväisiä kysymyksiä, jotta saataisiin edes jotain materiaalia nettijussijaksoon.
Siis toi vuodenaika pilaa koko tämän kauden, hirveän ankea tunnelma joka jaksossa. Miettisivät vähän että mihin aikaan näitä kannattaa kuvata!
Tää saattaa tulla yllätyksenä, mutta maajusseilla ei ole kesällä päivääkään lomaa saati ylimääräistä aikaa tv-kuvauksille...ärsyttää yhtä lapselliset ihmiset kuin sä.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 02:35"]
Tää saattaa tulla yllätyksenä, mutta maajusseilla ei ole kesällä päivääkään lomaa saati ylimääräistä aikaa tv-kuvauksille...ärsyttää yhtä lapselliset ihmiset kuin sä.
[/quote]
On sitä ennenkin kuvattu alkukesästä!
Ehkä sympaattisin kohta edeltävässä jaksossa oli kun ne Paulan miehet veti yhdessä sitä kärryä! Toisella se vaaleenliila takki päällä ja molemmat puhu toisistaan niin hyvään sävyyn. Jos ei morsianta saa, niin toivottavasti miehistä tulee kavereita :-) Christian on ärsyttävä, joka luulee olevansa jotenkin noita naisia parempi. Ärsyttävää kun puhus siitä yhestä tytöstä koko ajan "hän, kun hän on semmonen, että hänelle pitää tehdä selväksi kun hänen nyt blablabla" sellasella narisevalla äänellä. ugh...
Ja Viljan miehet on ihania!! Mielestäni silti mukava katsoa, kun kaikki osallistujat (paitsi Christian ja hänen ehdokkaansa) on tosi kivanolosia.
sen tietää jo että krisu ottaa millan
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 02:35"]
[/quote]
On sitä ennenkin kuvattu alkukesästä!
[/quote]
kyllä silloin on hommia lähes yhtä paljon...
Meinas itku tulla kun Rauno sytytteli niitä kynttilöitä. Voi kunpa voisin esitellä mummilleni hänet, ihana ihminen.
Ne Paulan miehet on kaikki ihania. Hyväkäytöksisiä, lempeitä, sydämellisiä, reiluja ja kohteliaita myös toisiaan kohtaan. Heistä jokainen ansaitsisi hyvän ja lämminsydämisen elämänkumppanin rinnalleen.
Hieman jos kiusallista katsottavaa oli nämä christianin ja veronican "treffit"...
Onko syynä ihan vain se, että Christian on valintansa tehnyt ja tunnelma on siksi niin jäykkä muiden kanssa? Minusta he ovat kaikki ihan kivalta vaikuttavia. Viljan miehet ovat ihania, varmasti löytävät hyvät puolisot ohjelman jälkeen. Samaa toivoisi Paulan miehille. Neljännestä tapauksesta on vaikea sanoa mitään, ehkä ensi viikolla selviää.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 21:04"]
Siis pistikö Paula Raunon pistämään pirtin tunnelmalliseksi (tuli takkaan, kynttilöiden virittely) Paulaa ja toista sulhasehdokasta varten?!
Minulla meni se vähän ohi, mutta jos näin tosiaan oli, mielestäni se oli todella tökeröä ja jotenkin...no, halventavaa Raunoa kohtaan :(
[/quote]
Minustakin tosi outoa. Kai ne kynttilät edes ois voinu treffipari itse sytytellä.
Oli kiva nähdä Tuomaksen nauravan. Hanna on vaan liian jätkämäinen.
Viljalla näytti olevan kemioita kyllä Juhankin kanssa, mutta taitaa olla myöhäistä. Janne teki jo niin vahvan vaikutuksen. Sinne talonrotiskoonko ne rakensi sen kanalan? Yhtä väliaikaisratkaisua koko tila. Tuntuu, ettei mitään tarkkoja suunnitelmia ole, kunhan pistää miehet tekemään pikaseen kaiken, mitä ei itse ei pysty tekemään.
Christianin ja Veronican treffit oli kyllä aika kamalaa katsottavaa. Huvitti, kun ne istui siinä sohvalla, molemmat omissa nurkkauksissaan käsinojan yli nojaten. Tosi läheinen meininki. Se Veronicakin vaikuttaa hieman asennevammaiselta, ei paljon yritystä ollut. Ei tosin Christianillakaan.