Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtion toimissa on jotain samaa, kuin minun tilanteessani kesämökkini kanssa, jossa toinen asuu, mutta mun pitäisi sitä hänelle kunnostaa!

Vierailija
07.11.2020 |

https://yle.fi/uutiset/3-11626107
Vai onko palstalaisten mielestä tässä Ylen uutisoimassa tapauksessa reilu ja oikeudenmukainen meininki? Niiiiih, miettikääs vähän, miten palstalaisenkin tilanteeseen olette suhtautuneet! Todella väRin ja törkeästi!
” Verottaja vaatii maanomistajia maksamaan kiinteistöveroa Kittilän kultakaivokselle luovutetuista maista – maanomistaja: "Kohtuuton vaatimus"

Yksityiset maanomistajat ja Metsähallitus katsovat, että verot kuuluvat kaivosyhtiön maksettavaksi, koska maat on luovutettu sille vuosikymmeniksi.”

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla taas on sinne avaimet, niin minä menisin katsomaan mikä on tilanne asap, jos pelkäisin, että se oikeasti mätänee käsiin. 

-Sinkkiş

Mut mistäs mä sen tiiän _oikeasti_ kun en ole nähnyt koko kiinteistöä.

Vierailija
62/65 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei suostu kuntotarkastukseen ja sulla ei ole avaimia sinne, niin asia lienee loppuun käsitelty.

Mä suostuisin siihen keväälliseen kuntotarkastukseen ja pitäisin siitä sitten KIINNI. Ja sanoisin, että se tehdään, kun niin on SOVITTU. 

Mut ei siinä mitään .. tee sinä ihan niinkuin tahdot.

-Sinkkiş

Hän sanoo viesteissään koko ajan, että katsotaan sitten keväällä uudestaan tai että hänestä kevällä olisi parempi ajankohta. Vaikutat ihan sille, että alistut kaikenlaiseen naismaiseen venkoiluun, koska luulet, että jokaiseen naiseen voi pieni poikanen luottaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei suostu kuntotarkastukseen ja sulla ei ole avaimia sinne, niin asia lienee loppuun käsitelty.

Mä suostuisin siihen keväälliseen kuntotarkastukseen ja pitäisin siitä sitten KIINNI. Ja sanoisin, että se tehdään, kun niin on SOVITTU. 

Mut ei siinä mitään .. tee sinä ihan niinkuin tahdot.

-Sinkkiş

Hän sanoo viesteissään koko ajan, että katsotaan sitten keväällä uudestaan tai että hänestä kevällä olisi parempi ajankohta. Vaikutat ihan sille, että alistut kaikenlaiseen naismaiseen venkoiluun, koska luulet, että jokaiseen naiseen voi pieni poikanen luottaa.

Ap

Se olisikin eri juttu, jos tässä kohtaa olisi jokin perusteltu syy siirtoon ja vielä pahoittelisi, kun toivomani ei onnistu. Ja haluaisi SOPIA että se tehdään keväällä. Mutta näin ei asia ole 😃

Ap

Vierailija
64/65 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu m o d e poista tämäkin! Hih!

Vierailija
65/65 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki, mikä annetaan viralliseksi nimeksi tälle palstahullulle? :D

Sä olet haukkuja, se ei paljon enempää nimitystä tarvitse. Olet oikeassa olevan ihmisen haukkuja, miten noloa!

Ap

Jos sä uskot ja tiedät olevasi oikeassa, miksi sä täällä räyhäät tätä samaa asiaa jatkuvasti? Mihin sä tätä palstaa oikein tarvitset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi