Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua maksaläiskiin

Vierailija
25.02.2014 |

Onko hyviä keinoja jolla saada maksaläiskät pois? Alkaa itseä  kyllästyttämään kasvoilla ja kaulalla olevat läsit eikä jaksais päivästä toiseen niiden pakkelointia enää. Näin mainoksen Arbutinista ja ajattelin kokeilla sitä. Kaverilla auttanut ainakin tasoittamaan väriä ja kuulemma hyvänä pitäny ihon muutenkin. Onko muilla kokemuksia Arbutin seerumista, kannattaako testata?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatin maksaläiskät pois Lasersairaalassa,poltto kesti vajaan tunnin ja ihon pinta palautui normaaliksi reilussa viikossa.

Vierailija
2/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla Bio-oil merkkistä tuotetta. Löytyy ihan perus ruokakaupoista, eikä hinta päätä huimaa. Myös arpiin tehoaa. Ainut litku joka oikeasti minulla on auttanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Etanavoiteesta ei ollut maksaläntteihin mitään apua.

Vierailija
4/13 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kokemuksien jakamisesta ja vinkeistä. Kokeilemisenarvoisia juttuja kun tavoite on kumminkin päästä eroon läiskistä. Laserissa mietityttää hinta, kun vertaa esim Arbutiniin, joka 50e purkki. Kiinnostaa edelleen Arbutinin kokeilu, vaikka joku ei ollut saanutkaan tuloksia siitä. Ja Bio-oil myös hyvä vinkki. Suojakerroin lienee tärkein juttu kun kevättä kohti mennään :)

Vierailija
5/13 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu raskauksien seurauksena välillä pahojakin länttejä. Arbutin on auttanu ja voin suositella. "tuoreet" läiskät on lähteny kokonaan pois ja pahimmatkin haalentuneet ja pienentyneet. Tosin kaikilla tuote ei tunnu toimivan mitä oon kuullu. Parin viikon kokeilu ei kumminkaan auttanu vaan vaatii pitkäjänteistä hoitoa ja seerumin levittämistä enne ku alkaa tulokset näkyä.

Vierailija
6/13 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kokeilin etanavoidetta enkä huomannut vaikutusta. Nyt stressaan että maksaläiskiä alkaa taas tulla enemmän ku aurinko paistaa kunnolla. Kivahan se on ulkona liikkua mutta inhottaa jos taas naamaan puskee ruskeaa väriä. En raskisi laserillakaan hoitaa, täytyy kai alkaa taas kokeileen jotain rasvaa joka pitäis ongelman kurissa

Vierailija
7/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi sokeriton ruokavalio ja vaalean vehnän välttäminen kaikenlaisiin iho-ongelmiin. Naamasta katosivat ruskeat läiskät, päänahan hilseilevä kutina lähti ja talvella jalkoja vaivannut ihottuma katosi. Siinä samalla myös 10 kg ylimääräistä painoa :)

Vierailija
8/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivasi voi olla myös melasma-niminen iho-ongelma. Googlaa, niin löydät tietoa.

Vierailija
9/13 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Arbutinia sekä seerumina että päivä- ja yövoiteina juuri samasta syystä. Ei muuttunut Gorbaläikät mihinkään. Olen koittanut pitää suojakertoimia yllä, mutta näyttää olevan syvällä ihossa nämä läntit. Eli pakkelia vaan edelleen - mun miehen mielestä nää on vaan "pirteitä pisamia", mutta kunpa olisikin.

Vierailija
10/13 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni maksaläiskät ei oo kyllä suuri ongelma jos vertaa miten ihmiset sairastuu vakavasti ja esim akne on todella häiritsevä, kokemusta on. Toki ymmärrän kosmeettisen haitan jos maksaläiskät ovat suuria, mutta pari pientä täplää ei kai maailmaa kaatava asia oo. Suhteuttakaa asiaa vähän.

Vierailija
11/13 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi , itselläni oli maksaläiskä kasvoissa halkaisija reilu 2 cm , Lääkäri poisti sen jäädyttämällä  tämän jälkeen tuli rupi ja sen irrottua läiskä oli tiessään :)

Vierailija
12/13 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tehty kolme eri laaserhoitoa melasmaan ja aina läikät palaavat kesällä. Käytän aina suojakerroin 50. Mikään ei auta näihin 😔Rahaa on mennyt paljon...

Vierailija
13/13 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule enää maksaläiskiä, kun syön d-vitamiinia vuoden ympäri.