Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te Huutonet- tai Tori -myyjät ette vastaa kysymyksiin?

Vierailija
25.02.2014 |

On se kumma kun ikinä ei saa vastausta viesteihin, kun esim. Torissa lähettää myyjälle viestiä jostain tuotteesta. Miksi ette vastaa? Pitääkö se tulkita niin, että tuote on myyty? Ja sama Huutonetissä, kun kysyy lisätietoja niin 1 myyjä 10:stä vastaa. Ihme porukkaa, pitäkää tunkkinne!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että Toriin liittyvät viestit menevät joko sulla tai myyjällä roskaposteihin. Itselle on käynyt niin, että myyjän vastaukset olivat meneet itselläni roskiin, ja sai siinä ihmetellä, että kun ei vastaa...

Vierailija
2/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee useasti roskapostiin.

Lisäksi ärsyttää kun tulee kyselyjä kuten "onko tavara siisti?" jos kuvauksessa lukee että uudenveroinen, puhas ja siisti tuote.

Myöskin olen äärimmäisen kyllästynyt tuotteiden noutajiin, siirryn lähiaikoina vain postittamiseen.

Monien ohareiden, vielä useampien myöhästymisten ilman ilmoittamista jälkeen ei jotenkin yhtään huvita noutoa tarjota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa Torin viestit menevät roskapostiin. Nyt olen jo oppinut seuraamaan myös roskista. Torissa tosiaan ärsyttää, kun ei viitsitä poistaa jo myytyjä kohteita.

Vierailija
4/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:11"]On se kumma kun ikinä ei saa vastausta viesteihin, kun esim. Torissa lähettää myyjälle viestiä jostain tuotteesta. Miksi ette vastaa? Pitääkö se tulkita niin, että tuote on myyty? Ja sama Huutonetissä, kun kysyy lisätietoja niin 1 myyjä 10:stä vastaa. Ihme porukkaa, pitäkää tunkkinne!

[/quote]

Itse kyllä vastaan aina kun mahdollista, mutta yli 90% kysymyksistä on tosiaan sellaisia, että tiedot löytyy kyllä myyntikohteen tiedoista. Ilmeisesti ihmiset eivät osaa lukea. Minulla lukee kaikki tuotteen tiedot kohteessa, sekä postimaksut, sekä sen että voiko noutaa ja postitanko tuotteen. Jos kohteessa ei ole postiennakkoa, niin sitä ei ole eikä Se täten ole mahdollista. En myy postiennakolla, koska huonoja kokemuksia.

Vierailija
5/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 18:57"]

Ja joo, jos myyjä ei vastaa kysymyksiin, niin skipatkaa heti. Epäilyttävä tyyppi, jonka kanssa ei kannata hieroa kauppoja.

[/quote]

Taisit ymmärtää väärin, en siis tarkoittanut että tyyppi olisi epäilyttävä jos se kyselee, päin vastoin! Se vaan, että kun näiden paljon kyselevien kanssa  saa viestitellä kolme päivää, jonka jälkeen saattavat päättää, että eivät ota, koska x. Kun taas niiden kanssa jotka vaan laittaa että "moi haluisin ostaa, sanoppa tilinumeros niin annan osoitteen" homma hoituu paljon nopeammin. :) T. 10

Vierailija
6/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:11"]

On se kumma kun ikinä ei saa vastausta viesteihin, kun esim. Torissa lähettää myyjälle viestiä jostain tuotteesta. Miksi ette vastaa? Pitääkö se tulkita niin, että tuote on myyty? Ja sama Huutonetissä, kun kysyy lisätietoja niin 1 myyjä 10:stä vastaa. Ihme porukkaa, pitäkää tunkkinne!

[/quote]

Vierailija
7/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:20"]

Kyselet enemmän kuin kukaan ehtii vastata.

[/quote]

Vierailija
8/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 20:48"]

Mulla kanssa Torin viestit menevät roskapostiin. Nyt olen jo oppinut seuraamaan myös roskista. Torissa tosiaan ärsyttää, kun ei viitsitä poistaa jo myytyjä kohteita.

[/quote]

Vierailija
9/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi huuto.net-myyjä, joka menisi vastaamaan kysymykseen, mutta kun ei tuo koko Huuto.net pelitä sen vertaa, että pääsisi edes kirjautumaan.

itse olen päivät töissä ja illat menossa ja vasta myöhään illalla ehdin yleensä netin ääreen, joten ainakaan minulta sitä vastausta ei tule heti. Eli viivettä vastauksiin saattaa tulla sikis, että on muutakin elämää kuin vain netin ääressä roikkuminen. Toki vastaan mahdollisimman pian, mutta nytkin tuli taas inhittavasti vastaan tekniset ongelmat ja siitä johtuvat viiveet, kun eilen illalla en jaksanut vastata eilen aamulla esitettyihin kysymyksiin, kun ajattelin vastata tänään samalla kun hoidan muitakin Huuto.net-asioita, mutta kuten todettu, ei sinne nyt (taaskaan) pääse kirjautumaan.

mutta terveisiä muillekin myyjille: laittakaa niitä vaatteiden mittoja kohteisiin jo valmiiksi. Itse ainakin kyselen niitä, sillä monien karvaiden kokemusten myötä en luota enää lainkaan vaatteiden kokmerkintöihin!

Vierailija
10/24 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi jotkut myyjät järjestäen jättävät postituskustannukset laittamatta, minulle tulee näistä epäluotettava kuva enkä huuda heiltä mitään.

Vierailija
11/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vastaa huutonetissä, koska kysymykset ovat aina ihan älyttömiä, joille löytyy vastaus kuvauksesta, ja koska kysyjät ovat sellaisia, jotka eivät ikinä, koskaan, osta sitä tuotetta.

Joten säästän aikaa, enkä vastaa kysymyksiin.

Vierailija
12/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselet enemmän kuin kukaan ehtii vastata.

Vierailija
13/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaanikin kysynyt asiallisesti ja asiaan liittyvää juttua... ettei se vastaus kuitenkin olisi luettavissa jos siitä kohteen kuvauksesta ylempää.

Itse olen joskus vastannut kysymyksiin vaatteen mitoista, mitkä oli nätisti riveittän jo siellä tekstissä. Mieli teki kysästä lukutaidosta, mutta copypastesin sitten samat tekstit siihen uudelleen. Hintatinkauksiin en vastaa.

Vierailija
14/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nämä maksaa ja mist' voi noutaa?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12080334

Vierailija
15/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:22"]

Paljonko nämä maksaa ja mist' voi noutaa?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12080334

[/quote]

Alappa nyt vastailemaan.

Vierailija
16/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu huutiksessa, mutta vastaan parin päivän sisällä jos kysymys aiheellinen.

En vastaa, kun joku kysyy et myytkö vitosella satasen tavaran tms. Myös paras oli kun minun pitäisi toimittaa parisänky rautatieasemalle junaan se ja se raiteelle se =))) ja tuotteen ilmoituksessa luki selvästi nouto.

Vierailija
17/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä kysyn Torissa tähän tyyliin:

Hei! Onko sohvapöytä vielä myynnissä? Jos on, sopiiko nouto tällä viikolla?

terveisin Pirkko

Niin jos pöytä ei ole myynnissä, niin miksi ei voi vastata, että meni jo?

Ja Huutonetissä kysyn yleensä postikuluja, jos niitä ei ole ilmoitettu. Haluan aina tietää ne etukäteen, koska joskus kohdalle on sattunut myyjä, joka lähettää pakettina (eli kalliilla) vaikka kuinka pienen ja kevyen ja halvan tuotteen, eikä huvita maksaa liikaa turhaan.

Ap

Vierailija
18/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään tajua tuota Tori.fi-vastaamattomuutta. Jos tavara on jo myyty, miksi ilmoitusta ei ole sitten poistettu? Ihme pelleilyä.

Vierailija
19/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin läppärin myyntiin päivällä klo 12 ja iltaan mennessä oli tullut 10-20 kyselyä. Valitsin sieltä sen, joka ei kysellyt mitään tai tingannut hinnasta, ihan vaan koska olen aika pirun laiska tyyppi. Eikä kyllä käynyt mielessäkään vastata niille kaikille, että myyty. Kävin poistamassa sen tietysti sitten heti, mutta siis veikkaan että tämä on se syy miksi ei vastata. Kuka muka alkaa kirjoittelemaan vastauksia, jos voi myydä tuotteen toiselle sen kummempia kirjoittelematta? Eikä tuo mun läppäri ollut siis mikään löytö, vaan pyysin 100e ja siitä oli näyttö rikki, ei ollut takuukuittia jne. Joten uskoisin, että esim. lastenvaatteista on vielä enemmän kysyntää ja ei kukaan jaksa vastata 50-200 kertaa "meni jo" tai "en myy alle vitosen" tai "en ala kuljettelemaan sinne asti"...

Vierailija
20/24 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, joo ei tuossa mitään, jos kaikki poistaisivat heti ne myydyt kohteet. Sitten ei enää tulisi niitä turhia kyselyitä.

Mä olen laittanut aina vain, että haluan tämän jos vielä vapaa, mistä voi noutaa ja koska. Varmaan 26 tuollaista kyselyä aikojen saatossa laittanut ja vain yksi vastasi, kaupatkin tehtiin.

Noloa porukkaa nuo Torin laiskat, jotka ei tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän