Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten kertoisin avomiehelleni, että

Vierailija
25.02.2014 |

Olen mahdollisesti raskaana? (teen testin ennenkuin sanon hänelle olevani täysin varma) olemme puhuneet siitä mahdollisuudesta, että jos niin käy, niin käy. Hän itse sanoi että hän ei käskisi minua ottamaan aborttia, ja asia olisi minun päätökseni, hän toki hoitaisi velvollisuutensa lasta kohtaan. (tuskin ottaisin aborttia ellei olisi oikeasti painava syy) hän itse puhui siis että haluaa lapsen, kun sellainen tulee... Mutta mitä sanon hänelle? Ennenkaikkea, mitä teen kun vanhemmat kuulevat... :/ Heiltä ei ymmärrystä heruisi. Olen siis 19... (erittäin vanhanaikaisia tässä asiassa)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:09"]

En pitäisi lasta. Onneksi harkitsetkin sitä, etkä ole tosissaan. Alle 30 raskaaksi tuleminen on helppoa. En haluaisi menettää parhaita opiskeluvuosiani.

[/quote]

Miksi nuo olisi juuri "parhaita opiskeluvuosia"? Ei sillä nykyisin ole mitään väliä opiskeleeko nuorempana vai vähän vanhempana, ainakin korkeakouluissa löytyy neli-viisikymppistäkin opiskelijaa... Minulle ainakin oli oikein hyvä ratkaisu tehdä niin että ensin lapset ja sitten opinnot (yliopistossa), oli opiskelumotivaatiokin paljon kovempi kuin jos olisin suoraan lukiosta mennyt. Tuskin olisin valmistunut maisteriksi kolmessa vuodessa suoraan lukion jälkeen jos olisin aloittanut, mutta nyt niin tein :)

t. 6, joka teki ensin lapset ja sitten opinnot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla