Säilytättekö laihtumisen toivossa vanhoja farkkuja joihin ette mahdu?
Monetko sellaiset farkut teillä on?
Milloin viimeksi mahduitte niihin?
Paljonko pitäisi laihtua, että farkut mahtuisivat taas jalkaan?
Itselläni on n. 6 farkut jotka odottelevat kaapin perällä laihtumisen toivossa. -10kg niin kaikki olisi täydellisen hyviä päällä, mutta oi kuinka hankalaa laihduttaminen on, kun kokoajan tekee vain mieli syödä herkkuja! Noin vuosi sitten laihdutin 7kg ja mahduin kaikkiin lempifarkkuihini. Mutta korkojen kerahan ne kilot tulivat takaisin kun en enään laihduttuani välittänyt siitä mitä suuhunu pistin, koska sillon oli "varaa" syödä mitä sattuu. No, kyllähän se kostautu, ja kunnolla! Hyi! nyt taas tavoitteena mahtua lempifarkkuihin kesällä.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 19:08"]
Ei, mutta päin vastoin oli. Säilytin aika kauan liian isoja farkkuja, jos vaikka lihon entiselleni. Vuosi sitten laitoin kaikki isot farkut uffin laatikkoon, enkä ole lihonut silti.
[/quote]
Ihanan taikauskoista, ettet uskaltanut luopua isoista farkuista, jos vaikka kilot palaavat yön aikana takaisin, kun heittää housut pois! Hyvä, että ole jo päässyt eroon taikauskosta.
[/quote]
Voi kun oot hauska. Mun oli oikeasti vaikea pitkään uskoa, että voisin pysyä hoikkana. Ei se mitään taikauskoa ollut, vaan sellaista pessimismiä. Kiva, jos itse olet laihduttuasi ollut heti 100% varma, että pysyt tavoitepainossasi.
Yhdet lukioajan farkut on tallessa, joihin haaveilen mahtuvani. Olen nyt 22-v, lisää ihraa on tullut niistä ajoista n. 10 kg, joista olen nyt viimein vuoden mittaan muutaman saanut pois. Vielä seitsemisen kiloa pitäisi saada karistettua, vaikken uskokaan enää niin alhaisiin lukemiin päätyväni...
Olen myös optimistisesti ostanut hieman kokoani pienempiä farkkuja, jotta saisin myös tällaisia "välietappionnistumisia" :D Yksiin olen jo mahtunutkin!
Säilytin vuosikausia ja nyt mahdun taas niihin pienimpiinkin farkkuihin. Kannatti.
Kiva kuulla, että mahdutte taas entsiin farkkuihinne! Se olisi minunkin tavoitteena. :-)
ap
Kaikki farkkuni on sellaisia paitsi yhdet. Tosin en mahdu nyt raskaana niihin yhtiinkään :P
Viimeksi mahduin osaan noista noin vuosi sitten kun olin synnyttänyt esikoisen, lantio oli leventynyt sen verran että ihan kaikki ei mahtunut (raskauskiloja ei jäänyt eli en voi syyttää painoa). Sitten lihosin 15kg noin kahdessa kuukaudessa joista ehdin laihduttaa huimat 2kg ennen kuin olinkin uudestaan raskaana. Synnytyksen jälkeen pääsen arvioimaan aiheutuneet vahingot (raskauskilot on onneksi pysyneet kurissa tälläkin kertaa), mutta laihdutusmotivaatio on kova. Ennen esikoista onnistuin laihduttamaan 40kg ja pidin sen poissa pitkään, eli tiedän pystyväni siihen. Pitää vaan muistaa huolehtia itsestään eikä keskittyä liikaa noihin vauvoihin :)
Voih, mulla on kymmeniä farkkuja, kokoja väliltä 38-48. Siitä on n. 10 vuotta, kun mahduin tuohon kokoon 38, sinä aikana olen lihonut lähes 40kg... Pois olen heittänyt vain rikkimenneet farkut ja vaatteet, kaikki muu on säilössä.
Nyt tavoite on laihtua taas 58-60 kg painoiseksi! Haluan mahtua vanhoihin farkkuihini! 7 kg olen jo laihtunut, pari kiloa vielä, niin eiköhän nuo koon 46 farkut mene mukavasti jalkaan... Enkä usko, että ne vaatteet niin kovasti ovat vanhentuneet, olen aina tykännyt aika ajattomista asuista. :)
Arvioin, että n. 1,5 -2 vuoden päästä voisin olla tuossa tavoitepainossa.
Mulla on myös parit kokoa 25, 26, 34 ja sitä rataa riippuen millaisia kokoja. Nykyään koko on varmaan 27, 28, 38.. 5kg pitäis saada pois, ja sitten vielä mielellään toisetkin 5..
Ei, mutta päin vastoin oli. Säilytin aika kauan liian isoja farkkuja, jos vaikka lihon entiselleni. Vuosi sitten laitoin kaikki isot farkut uffin laatikkoon, enkä ole lihonut silti.
Mä olen painoltani ikuinen jojo. Varmaan 4 eri kokoa löytyy. Onneksi en heittänyt pois,nyt olen pienimmässä koossa,joka taitaa olla joku 38-40. Paidat on silti L kokoa,mutta mieltä piristi takin koko 38. :)
Säilytin, onneksi. Nyt 15 kg hoikempana on ihana sujahtaa vanhoihin farkkuihin.
Tämän ketjun innoittamana kävin kokeilemassa vanhoja 26 tuumaisia Leviksiäni, joihin arvelin sopivani jos olisin 2-3 kg nykyistä kevyempi. Yllättäen menivät päälle, mutta vähän epämukavat olivat. Mallikin on matalavyötäröinen bootcut, joten eipä taida noille farkuille enää olla käyttöä, mutta aion säilyttää ne kyllä. Olin tosi yllättynyt, että sain ängettyä itseni niihin tämän painoisena.
Kyllä, yhdet sellaiset farkut on kaapissa. Ne on vähän kuin mittana, olen hoikka kun sovin niihin. Olen viimeksi sopinut farkkuihin ennen kuin sain lapsen (5 vuotta sitten). Voi olla, että olen lopullisesti levinnyt lantiolta niin leveäksi etteivät housut enää malliltaan sovi, mutta kyllä ne pitäisi saada päälle ahdettua -ja nyt ei mene edes ahtamalla, kiukuttaa! En aio enää ottaa housuja aktiiviseen käyttöön, mutta mittarina säilytän.
Vuosien ajan säilytin, enää en. Vein kirpputorilla. Ihra on tullut jäädäkseen.
Minulla on ainakin kolmet farkut, joihin mahtuakseni pitäisi laihduttaa pari kiloa. Ja sitten on kahdet sellaiset, joihin pitäisi laihduttaa vähintään 5 kg. :( Ehkä myyn nuo pienimmät kirpputorilla, eivät ne oikeastaan edes ole sellaisia joita enää pitäisin.
En sen laihtumisen toivossa vaan kivana muistona siitä millaisessa kuosissa olen joskus ollut.
Taas toisaalta jos joskus mahtuisin niihin vanhoihin, niin nykyiset suurteltat ripustaisin vielä mieluummin seinälle ihailtavaksi millaisesta läskikasasta olen päässyt.
Kaapit täynnä. En edes osta uusia oikeankokoisia, koska kuvittelen laihtuvani "sit joskus".
Kyllä! Ainakin viidet. En halua laskea tarkkaan, alkaa vaan masentaa. Ainakin 10 kg pitäisi laihtua. 4-5 vuotta sitten mahtui viimeksi.
Ehkä vielä joskus...
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 19:08"]
[/quote]
Ihanan taikauskoista, ettet uskaltanut luopua isoista farkuista, jos vaikka kilot palaavat yön aikana takaisin, kun heittää housut pois! Hyvä, että ole jo päässyt eroon taikauskosta.