Säilytättekö laihtumisen toivossa vanhoja farkkuja joihin ette mahdu?
Monetko sellaiset farkut teillä on?
Milloin viimeksi mahduitte niihin?
Paljonko pitäisi laihtua, että farkut mahtuisivat taas jalkaan?
Itselläni on n. 6 farkut jotka odottelevat kaapin perällä laihtumisen toivossa. -10kg niin kaikki olisi täydellisen hyviä päällä, mutta oi kuinka hankalaa laihduttaminen on, kun kokoajan tekee vain mieli syödä herkkuja! Noin vuosi sitten laihdutin 7kg ja mahduin kaikkiin lempifarkkuihini. Mutta korkojen kerahan ne kilot tulivat takaisin kun en enään laihduttuani välittänyt siitä mitä suuhunu pistin, koska sillon oli "varaa" syödä mitä sattuu. No, kyllähän se kostautu, ja kunnolla! Hyi! nyt taas tavoitteena mahtua lempifarkkuihin kesällä.
Kommentit (28)
Hei sinä nro 5, olen samassa tilanteessa! Kituuttelen yhdillä farkuilla vuosia kun mietin vain että kyllä laihdun vielä ja sitten on farkkuja vaikka muille jakaa! En tahdo myöntää, että en mahdu enään vanhoihin farkkuihini, ja tuumakoko on tarttunut takaraivoon, tosin se mitä olen -10kg sitten... En tahdo koittaa uusia farkkuja kun en tahdo ostaa isoja farkkuja.. :-) ikuisesti muka pienikokoinen, tai ainakin pitäisi olla.
Jospa kesällä sitten mahtuisi.. Yhdet voisi -5kg päästä saada päälle.. enimmät vaativat sen -10kg
Ap
Of course,all of them!At least i can remember...
JEP! 15 Paria kaapissa. Puolessatoistavuodessa kertyny 27kg joten kaapissa odottaa normaalipainoisen minäni 10 paria ja siitä sitten isonee fakkuja viitisen kappaletta tähän painoon. Per-sees-tä lihoa, mutta minkäs lääkkeille tekee.
Ja joo, en halua ostaa ylimääräisiä tämän painon housuja kun on sellanen ajatus, että turha ostaa enää uusia läskifarkkuja jos ja kun laihdun!! yeah right.
Niin vaan tuonkin ajatuksen kanssa on taas isommat joutunun ostamaan. Noi 27 kg sitten-farkut on niinkuin lasten housut kun niitä katsoo ja miten silloin muka toruin itseäni pulleaksi ja olin "self-concious of my ass". Olikohan mulla joku kehonkuvan vääristymä tai jotain.
Säilytin ja turhaan.
Nyt kun taas mahdun niihin 80 l lempifarkkuihini on muoti ajanut täysin ohi löysistä lepattavista farkuista, ratsareista puhumattakaan.
Oli jossain välissä muutamat, mutta sitten tajusin, että "muoti" ajoi tosiaan ohi niistä. En siis koskaan ole mitään muotifarkkuja pitänyt, mutta ne olivat niin..kamalat jo :D nyt olen edelleen ylipainoinen, ja minulla on yhdet farkut. ja yhdet caprit, joihin mahdun. työttömänä hillun kotona collegehousuissa ja "säästän" ainoita farkkujani kulumiselta. Seuraavat farkut on PAKKO olla ees koon pienempiä, en kestä!
Pakko myöntää :D Tai no yhdet farkut ja yhdet sortsit. Molemmat kyllä menee päälle, mutta ei ole kovin imartelevat tai mukavat tässä kuosissa, farkut kinnaa reisistä ja sortsit taas on vähän turhan kireät vatsasta (toki reisistäkin siinä mielessä, että olisivat kivat löysempinä sortseina)