Olen pitkään asiaa miettinyt, mutta ei ole tullut mieleen juntimpaa kauppaa kuin Puuilo
Jotenkin niin teennäisen rempseä meininki aina siellä, myyjätytöt ja pojat höhöttelevät äijäjuttuja aina keskenään ja ovat jotenin niin olevinaan ja se hirveä mainoshumppa radiossa vartin välein.
Kommentit (38)
Minäkin olen juntti ja käyn Puuilossa, Motonetissä, K-kaupassa, Lindexillä ja Alkossa.
Ehkä joku ap:n paikkakunnan erikoisuus? Meilläpäin on kaksi Puuiloa, enkä ole kummassakaan nähnyt taikka kuullut äijämäistä röhötystä yms. Ihan normisti on palveltu ja neuvottu jos tarvetta.
Meidän kaupungissa Puuilon lähellä on Hesburger, sielläkin tällainen juntti käy syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettimättä tuli mieleen Tokmanni.
Sama ja lisätään vielä Tarjoustalo sekä Rusta.
No ei Rusta ole, sehän on ruotsalainen.
Kyllä se eräs Etelä-Pohjanmaalta löytyvä kyläkauppa on kaikista juntein.
Minusta Puuilossa on kiva käydä, koska siellä on joitain erilaisia tuotteita kuin muualla. On kuin olisi löytöretkellä. Harvoin tulee kyllä käytyä. Tykkään fine diningista, modernista taiteesta, klassisesta musiikista, hyvistä kirjoista, joita ei kait junttimaisina voi pitää.
Yllättävän monipuolinen valikoima, olen joka kerran löytänyt tarvitsemani. Erityisplussa koiratarvikkeista, joissa hyvä hinta/laatu -suhde. TV-mainoksia en ole nähnyt, mutta mulle sopii hyvin, jos ne on tehty juntille kohderyhmälle. Olen sopivalla tavalla juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainaki iloinen kun käyn puuilossa :D
No tavarassa itsessään tai valikoimissa ei ole valittamista, eikä hinnassa tai palvelussa sinänsä. Se imago vaan on tosi juntti :) ap
Junttius on ihan hyvä asia ei milläänlailla huono. Juntit tätä maailmaa pyörittää.
Mua ainakin oksettais olla joku muu kuin juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RUStan kolme ensimäistä kirjainta kertoo kuka on omistaja, RUS=Russia=Venäjä.
Puuilo on ihan ok.
Eihän kaikkien siitä tarvitse tykätä. Palvelu kuten muissakin kaupossa
https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/5232e654-fc4e-4f1d-834a-8e9e04e0204f
Rusta on kyllä ruotsalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RUStan kolme ensimäistä kirjainta kertoo kuka on omistaja, RUS=Russia=Venäjä.
Sana rusta on ruotsia.
Stockkakin on aika tylsä ja mitäänsanomaton
Olisi tuokin miettimispanos kannattanut sijoittaa johonkin kansantaloutta edistävään.
Vantaan Puuilossa on hiton nyrpeä kassapalvelu.