Olen pitkään asiaa miettinyt, mutta ei ole tullut mieleen juntimpaa kauppaa kuin Puuilo
Jotenkin niin teennäisen rempseä meininki aina siellä, myyjätytöt ja pojat höhöttelevät äijäjuttuja aina keskenään ja ovat jotenin niin olevinaan ja se hirveä mainoshumppa radiossa vartin välein.
Kommentit (38)
En ole käynyt kaupassa, mutta nimi outo. Tulee mieleen puysta tehdyt dildot, että niitäkö myydään?
Miettimättä tuli mieleen Tokmanni.
Mä oon ainaki iloinen kun käyn puuilossa :D
Vierailija kirjoitti:
En ole käynyt kaupassa, mutta nimi outo. Tulee mieleen puysta tehdyt dildot, että niitäkö myydään?
No siinä mainoshumpassa rempseä äijäkuoro hoilaa että "jos haluut tehdä itse, tule puu-ilo-oon"...
Vierailija kirjoitti:
Mutta tokmanni on vaan sillätavalla normaalisti juntti, mitenkään sillä elämöimättä.
Vierailija kirjoitti:
Sama ja lisätään vielä Tarjoustalo sekä Rusta.
Vierailija kirjoitti:
No tavarassa itsessään tai valikoimissa ei ole valittamista, eikä hinnassa tai palvelussa sinänsä. Se imago vaan on tosi juntti :) ap
Niin Tokmannissa on hygieniatuotteita, leluja, kuivaelintarvikkeita, työkaluja, autotarvikkeita, onpa junttia. No vaatteita sieltä ei löydä kunnollisia aikuiselle naiselle.
Kaikesta sitä valitettavaa löytyykin. Voi helkkari miten järjettömiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tavarassa itsessään tai valikoimissa ei ole valittamista, eikä hinnassa tai palvelussa sinänsä. Se imago vaan on tosi juntti :) ap
Mikä ihmeen imago?? Mistä tullut ja mikä se puuilolla on?
Kaikilla mainituilla yritys olla halpa kauppa, joista puuilo on oikeasti muilla enemmän teeskentelyä. No rustalla kyllä mainoksissa halpaa mutten osaa sanoa yleisesti kun ei ole tullut käytyä.
Prisma kuninkaana, ostoskori tuotteet halpoja ja rainbow kura muut tuotteet ei niinkään.
Puudildo on halvempi kuin sukurusta tai sTokmanni.
Vierailija kirjoitti:
Niin Tokmannissa on hygieniatuotteita, leluja, kuivaelintarvikkeita, työkaluja, autotarvikkeita, onpa junttia. No vaatteita sieltä ei löydä kunnollisia aikuiselle naiselle.
Ei minun mielestäni, mutta jos kerran sitä mieltä olet, niin mikäpä minä olen vastaan väittämään.
On sitten junttia.
-Sinkkiş
Honkkari se vasta oli junttien junttila. En ole käynyt Rustassa.
Viihdyn tosi hyvin Puuilossa, ja identifioidun vahvasti juntiksi, joten ainakin mun kohdalla Ap:n analyysi osuu oikeaan.
Tarjoustalo? Onko niitä muka vielä jossain?
Vierailija kirjoitti:
Honkkari se vasta oli junttien junttila. En ole käynyt Rustassa.
Tämä. Katson äärimmäisen harvoin tv-mainoksia, mutta kerran näin ohimennen Hongkongin mainoksen ja enpä ole juntimpaa mainosbiisiä kuullut.
"Honkkari, honkkari, tekemisen meininki"
No kaiken miettimiseen sinäkin aikaasi tuhlaat.