Luurin korvaan lyöminen
Mitä mieltä ootte luurin lyömisestä korvaan? Mun mielestä se on uskomattoman loukkaavaa ja törkeää, mutta mieheni perheessä tätä tehdään jatkuvasti. Mieheni lyö myös minulle toisinaan luurin korvaan, yleensä jonkin riidan yhteydessä. Olen hänelle sanonut, että se loukkaa minua äärettömän paljon, mutta mies ei ymmärrä. Mitä mieltä muut ootte?
Kommentit (4)
Riidan yhteydessä sen on varmaan tarkoituskin olla loukkaavaa... Ei ole minusta sen epäkypsempää kuin muutkaan rähinät ja haukkumiset.
Riidan yhteydessä ymmärrän, mutta en muuten.
Minun muuten täydellinen mieheni lyö luuria korvaan ja mököttää. Onneksi päätin jo edellisen suhteeni kariutuessa, että en välitä tällaisista seikoista. Mies on muuten luotettava, hyvä ja lastemme isä. Hyvää tässä on se, että minä jos kuka pytyn loukkautumaan mahdollisimman vähän näistä jutuista. Elän omaa elämääni ja hän kiehukoon jos sitä kaipaa. Aika vähiin onkin jäänyt nämä tyhmät jutut, mutta ei ole mies täysin oppinut vielä. Puhun avoimesti näistä.
Kerran tai kaksi sitä voisi tapahtua, sitten nousisi rähinä täältä suuntaa. Asillisesti pitää voida aikuisten keskustella, tuollaisia keskenkasvuisten juttuja en katsoisi yhtään. Laittaisin varmaan miehen puhelinnumeron estoon puhelimeeni kokonaan, siinäpähän soittelee.