Trump olisi kevyesti tullut valituksi uudestaan jos olisi käyttäytynyt hieman diplomaattisemmin presidenttinä
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Epäilen monen amerikkalaisen kohdalla kronan huonon hoidon vaikuttaneen eniten. Ihmisiltä on kuollut perheenjäseniä, naapureita, ystäviä ja työtovereita. Trump ei kasvanut maan isän mittoihin pandemian aikana, vaan vähätteli tappavaa sairautta.
Ei demokraatit sitä olisi äänestäneet muutenkaan.
Eivät varmaan, mutta äänestysaktiivisuus on ollut huipussaan ja se on ollut Bidenille eduksi.
Amerikkalaiset ovat hätääntyneitä koronatilanteesta. Kohta on kuolleita neljännesmiljoona, tänään 241,126 amerikkalaista vainajaa. Tehohoidossa 18,153, eli lisää rumihia tuloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjät halusivat moukan, ja sellaisen saivat. Koronaan se hänen laulunsa päättyi. Oliihan sattuman kauppaa, että hän ei jatka USAn yhteiskunnan ja demokratian tuhoamista vielä toiset neljä vuotta. Kiitos pandemia.
Totta, siltä tosiaan vaikuttaa, että äänestäjät saivat nyt presidentikseen siansaksaa puhuvan ”shut up man”/”you’re full of shit”-moukan, eli korruptio-Bidenin.
Puhui Biden mitä tyhmyyksiä tahansa, hän ei ikinä tule päihittämään Trumpia typeryyksien suoltamisessa. Tämän voi todeta ihan vaikka laskemalla tuon viittaamasi "keskustelun" alatyyliset kommentit. Niitä löytyy Trumpilla kymmenen Bidenin yhtä kohti.
Se, millainen presidentti Bidenistä tulee, on ihan mahdoton tietää. Voi tulla susipaska, voi tulla yllättävän hyvä.
Mitä voidaan sanoa varmasti, ei tule olemaan niin täysi pelle kuin trump. Eikä varmaan ihmiskunnan historiassa ikinä tule enää olemaan niin täydellistä pelleä kuin trump.
Ennen koronaa Trumpin uudelleenvalintaa pidettiin lähes selviönä. Ei siis kaatunut käytökseen, vaan koronaan.
Kestääköhän Sleepy Joen kasetti loppuun asti? Alkaa olla jo ikää ja muisti pätkii.
Demokraatit voittivat Bidenista huolimatta. Biden on väritön ja hajuton keskitien kulkija. Moni äänesti vain Trumppia vastaan. Olen itsekin sitä mieltä, että Biden on parempi vaihtoehto kuin Trump mutta vähän outoa, ettei demokraateilla ketään muuta ollut tuohon kohtaan heittää. Esim new yorkin kuvernööri Andrew Cuomo olisi paljon karismaattisempi kaveri.
Eiköhän George W Bush nuorempi oo jenkkien huonoin pressa.
Jos Trump olisi hoitanut koronan kunnialla hänen kakkoskautensa olisi ollut läpihuutojuttu. Mutta todellisessa kriisissä narsistin kyvyt punnitaan ja ne vastaavat noin kolmivuotiaan lapsen ongelmanratkaisukykyä. Kiukuttelevan pikkutenavan joka pystyy miettimään asioita vain omasta näkökulmastaan ja elää hetkessä kyvyttömänä tekemään pitkän tähtäimen suunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjät halusivat moukan, ja sellaisen saivat. Koronaan se hänen laulunsa päättyi. Oliihan sattuman kauppaa, että hän ei jatka USAn yhteiskunnan ja demokratian tuhoamista vielä toiset neljä vuotta. Kiitos pandemia.
Totta, siltä tosiaan vaikuttaa, että äänestäjät saivat nyt presidentikseen siansaksaa puhuvan ”shut up man”/”you’re full of shit”-moukan, eli korruptio-Bidenin.
Puhui Biden mitä tyhmyyksiä tahansa, hän ei ikinä tule päihittämään Trumpia typeryyksien suoltamisessa. Tämän voi todeta ihan vaikka laskemalla tuon viittaamasi "keskustelun" alatyyliset kommentit. Niitä löytyy Trumpilla kymmenen Bidenin yhtä kohti.
Se, millainen presidentti Bidenistä tulee, on ihan mahdoton tietää. Voi tulla susipaska, voi tulla yllättävän hyvä.
Mitä voidaan sanoa varmasti, ei tule olemaan niin täysi pelle kuin trump. Eikä varmaan ihmiskunnan historiassa ikinä tule enää olemaan niin täydellistä pelleä kuin trump.
Paitsi sinä.
-Sinkkiş
Vierailija kirjoitti:
Demokraatit voittivat Bidenista huolimatta. Biden on väritön ja hajuton keskitien kulkija. Moni äänesti vain Trumppia vastaan. Olen itsekin sitä mieltä, että Biden on parempi vaihtoehto kuin Trump mutta vähän outoa, ettei demokraateilla ketään muuta ollut tuohon kohtaan heittää. Esim new yorkin kuvernööri Andrew Cuomo olisi paljon karismaattisempi kaveri.
Cuomo ei itse halua pressaksi. Hän hoiti New Yorkin koronakriisin loistavasti sitten kun pääsi alkuun, mutta sanoi että I'm not your man kun kysyttiin lähteekö ehdokkaaksi. En kyllä ymmärrä miksi. Tuskin hän mikään pyhimys on, mutta erittäin hyvä puhuja, nopeaälyinen, rautainen paineensietokyky, tekee päätökset järjellä eikä tunteella niin kuin Trump ja pystyy pitkän tähtäimen suunnitteluun.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin fanaattisimmat kannattajat äänestävät juuri niiden salaliittojen, valheiden ja paskapuheiden takia. Diplomaattinen trump olisi vaan vajaaälyinen virkamies joka ei osaa mitään.
Toisaalta Trump ei olisi presidentti nyt, jos olisi saanut ääniä pelkästään niiltä fanaattisilta kannattajiltaan, jotka tykkäävät hänen riitaahaastavasta tyylistään. Häntä äänesti vuonna 2016 moni perinteinen republikaani ja jopa demokraatti sen vuoksi, että he uskoivat hänen tuovan muutoksia ja uskoivat hänen suitsivan myös käytöstään presidentin arvovalle sopivammaksi. Sitähän hän ei toki kuitenkaan tehnyt, kuten nyt tiedämme. Kyllä tällä asialla varmaan vaikutusta on ollut näissä vaaleissa, vaikkakin mä henkilökohtaisesti luulen, että surkea koronanhoito on varmaan karkottanut enemmän äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Korrektisti käyttäytyvä Trump ei olisi Trump. Eikä olisi tullut valituksi ensimmäistäkään kertaa.
Tiukoille meni näinkin. Itse asiassa vähän vituttaa kun ilmeinen voittaja on niin tylsä poliittinen broileri. Ei minkäänlaista karismaa.
En minä Trumpinkaan voitosta olisi riemuinnut. No, nyt on taas kaikki paskaa - paitsi kusi.
Bidenkö poliittinen broileri? Hän on toiminut senaattorina 36 vuotta, eli ei nyt mikään untuvikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pelkään, että nyt kun Trump on näyttänyt mallia, sieltä voi nousta joku toinen. Yhtä häikäilemätön, karismaattinen, mutta toisin kuin Trump, älykäs ja aikaansaava.
Onni tässä Trump-katastrofissa oli, että hän on laiska ja typerä, eikä pysty saamaan kovin paljon tuhoa aikaan. Mutta voi tulla muita, paljon pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Kestääköhän Sleepy Joen kasetti loppuun asti? Alkaa olla jo ikää ja muisti pätkii.
Ei tarvitse kestää kuin muutaman viikon verran. Heti kun vaalivoitto on varma, voi heittää veivinsä. Hänen jälkeensä presidentin hommia hoitaa seuraaviin vaaleihin asti hänen nimittämänsä varapresidentti, ei hänelle hävinnyt vaalikumppani.
Leila Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Epäilen monen amerikkalaisen kohdalla kronan huonon hoidon vaikuttaneen eniten. Ihmisiltä on kuollut perheenjäseniä, naapureita, ystäviä ja työtovereita. Trump ei kasvanut maan isän mittoihin pandemian aikana, vaan vähätteli tappavaa sairautta.
Ei demokraatit sitä olisi äänestäneet muutenkaan.
Eivät varmaan, mutta äänestysaktiivisuus on ollut huipussaan ja se on ollut Bidenille eduksi.
Amerikkalaiset ovat hätääntyneitä koronatilanteesta. Kohta on kuolleita neljännesmiljoona, tänään 241,126 amerikkalaista vainajaa. Tehohoidossa 18,153, eli lisää rumihia tuloo.
Republikaanit ei kylläkään ole koronahysteerikkoja. Eli ei ole syy tuokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cuomo ei itse halua pressaksi. Hän hoiti New Yorkin koronakriisin loistavasti sitten kun pääsi alkuun, mutta sanoi että I'm not your man kun kysyttiin lähteekö ehdokkaaksi. En kyllä ymmärrä miksi. Tuskin hän mikään pyhimys on, mutta erittäin hyvä puhuja, nopeaälyinen, rautainen paineensietokyky, tekee päätökset järjellä eikä tunteella niin kuin Trump ja pystyy pitkän tähtäimen suunnitteluun.
Joo näin muistelinkin, ettei itse halunnut pressaksi. Olisi kyllä ollut hyvä ehdokas, vaikka new yorkista tuleva ehdokas on aina pieni riski tuolla ameriikan sydänmailla. Ehkä Cuomo on ehdolla 24 tai 28? Hän kun on vasta 62 -vuotias niin aikaa on!
Juu, sellaista se on, jos tädillä olisi munat niin se yllättäen olisikin setä. Paitsi nykyään ei voi olla varma edes siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korrektisti käyttäytyvä Trump ei olisi Trump. Eikä olisi tullut valituksi ensimmäistäkään kertaa.
Tiukoille meni näinkin. Itse asiassa vähän vituttaa kun ilmeinen voittaja on niin tylsä poliittinen broileri. Ei minkäänlaista karismaa.
En minä Trumpinkaan voitosta olisi riemuinnut. No, nyt on taas kaikki paskaa - paitsi kusi.
Bidenkö poliittinen broileri? Hän on toiminut senaattorina 36 vuotta, eli ei nyt mikään untuvikko.
Otapa selvää mitä tarkoittaa poliittinen broileri.
Vierailija kirjoitti:
Se valittiin alunperinkin juuri siksi ettei käyttäytynyt kuten nuo muut ammattipoliitikot.
Totta tuokin, mutta nyt veti liikaa överiksi.
Päihitti kyllä gallupit 6-0 mutta tällä kertaa se ei riittänyt voittoon.
t. änkyräpersu
Vierailija kirjoitti:
Näin on, todella tiukille meni. Ilman demokraattien junttaamaa hyvin kyseenalaista postiäänestyksen laajentamista Biden olisi hävinnyt reilulla marginaalilla.
Kyllä se postiäänestys kelpasi Trumpille viime vaaleissa, itsekin äänesti silloin niin.
Ei olisi. Paljasti korttinsa liian varhain ja mokasi.