Pieni toive äitiliineille jotka nakitatte kaverinne lapsenlikaksi
Kun tarjoan apuani lapsenhoidossa, toivon että otatte sen vastaan. Jos ette ota, niin toivoin että kun menemme yhdessä kaupungille ette nakita sitä vauvavankkuria minun niskoilleni ja painele itse kauppaan hokien mennessänne: Mä piipahdan tuolla ihan nopeesti.
Olisi mukavaa vaihtaa kuulumisia shoppailun lomassa, mutta en ole valitettavasti tullut tapaamaan vauvaanne vaan teitä. Jos on niin kamalan vaikeaa KYSYÄ lapsenhoitoapua, niin hoitaisitteko sitten muksunne itse? Vituttaa istua puoli päivää kauppakeskuksen käytävällä vauvanvaunujenne vahtina, kun itse viiletätte liikkestä toiseen. Jostain syystä tällaisia kavereita on minulla useita.
Mikä helvetti teitä ihmisiä vaivaa, mitkä käytöstavat?? MILLÄ oletuksella te oikeasti kuvittelette olevanne oikeutetut nakittamaan lapsenne kysymättä edes onko se ok, kaverinne vastuulle? Mä en tarjoa lapsenvahtipalveluja, ja kun suostun kahvittelupyyntöönne ja tulen hyppytunnilla yliopistolta moikkaamaan teitä kaupunkiin, en tosiaankaan halua treffata pelkästään vauvaanne. Hankkikaa sille hoitaja, tai pyytäkää mut luoksenne kahville. Olen tarjoutunut hoitamaan lastanne kun ollaan teillä kotona, että äiti pääsee suihkuun tai käväseen kaupalla, mutta en helvetissä halua istua vauvanne vahtina kahta tuntia kauppakeskuksen käytävällä, kun te "piipahtelette" liikkeissä.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 14:34"]
No jaa, eipä se tekstisi perusteella ole ihme, että sulla ei selvästikään ole oikeita ystäviä ollenkaan.
Itse en ole koskaan "nakittanut vauvaani/lastani ystävän vahdittavaksi", mutta jos joskus niin tekisin epähuomiossa, minun ystäväni kyllä voisi siitä minulle sanoa ihan suoraan. Ei tarvitsisi tulla nettiin anonyymina pillittämään. Tosin, ei ole vauvoja enää mulla, niin ei tarvitse tavallaan miettiäkään tälläistä skenaariota.
:)
[/quote]
Et tietenkään ole kavereita nakittanut! :D Muuten vaan vedit avomaakurkun hanuriisi.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 13:04"]
Hetken aikaa viihdytettiin sitä ja sitten se meni ikkunalaudalle ja tanssahteli ja horjahteli, kunnes mies koppasi taaperon ja kiikutti äidilleen joka tuijotti meitä ilmeellä: Vittuakos sitä tänne kiikutat.
[/quote]
Ai niin, se on NIIIIN ihanaa se äitiys. :D :D
T. vapaaehtoisesti lapseton.