Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillain on niin valtava tarve lytätä toisen koulutus?

Vierailija
06.11.2020 |

Kuten tradenomintutkinto, humanistin paperit, lähihoitajan koulutus, datanomin tutkinto yms. Aina löytyy näitä jotka ylimielisesti sanovat että niillä ei tee mitään / olet ihan p*ska / onnea työttömyyteen.
Mikä on syynä siihen, että pitää aiheuttaa toiselle ikävä olo?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka katkera, kateellinen ja epävarma ihmisen pitää olla, että tekee tällaisia avauksia?

Vierailija
22/25 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ärsyttävää kun joku äo 80-90 luulee olevansa tosi hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on ärsyttävää kun joku äo 80-90 luulee olevansa tosi hyvä.

Lisään vielä että myös tradenomeista löytyy järkeviä tyyppejä mutta jostain heikkotasoisen amk:n linjalta valmistunut tradenomi saattaa kyllä oikeasti olla aika turha kun ei olle opinnoissa mitään vaadittu ja silti pitää itseään korkeakoulutettuna. Onhan se silloin hiukkasen ärsyttävää.

Vierailija
24/25 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ilkeitä. Haluavat lytätä ja loukata muita. Jotain itsensä nostamista se kai on.

Esimerkki: monen aliarvostamalla siivousalalla olen törmännyt joihinkin suomalaisiin siivoojiin (usein vanhempia naisia), jotka haukkuvat ulkomaalaistaustaisia siivoojia. Naureskelevat näiden tekemille virheille, eivät neuvo. Asenne on: ehkä olen "vain" siivooja, mutta olenpa sentään suomalainen siivooja. Parempi kuin nuo mut-iaissiivoojat.

Vierailija
25/25 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suoranaisesti lyttää kenekään koulutusta vaan sen mitä sillä tekee. Jos käyt lukion ja korkeakoulut vain jotta menet betonikuutioon istuskelemaan kuunnellen vähäosaisten avautumista kirjaten tapaamisessa kuullut tiedot järjestelmään tarjoten heille avuksi

1. Maksusitoomuksia ruokakauppaan

2. Palveluihin mukana kulkemista

3. Kokkauskursseja

niin aivan takuulla kyseenalaistan oletko sinä ja työnkuvasi +3000euron palkan arvoinen. Sekä hyvin vahvasti kyseenalaistan sen vaatiiko moinen työnkuva korkeakoulututkintoa. Sähköasentajankin työ on vaativampaa sekä bussikuskin työ vastuullisempaa koska on konkreettisesti vastuussa jokaisen kyytiläisensä hengestä. Tuo korkeakoulutettu ei ole vastuussa mistään eikä kertomani työ vaadi juuri mitään. Nähty ja koettu.

Sosiaalityöntekijän toimenkuva on tuota huomattavasti laajempi, vaikka sinä käytit hänen hommaamistaan palveluista vain noita. 

Sosiaalityöntekijöiden toimeenkuvia on erillaisia. Sinä luulet että kaikki sossut tekee kaikkea. Eivät tee.

Tuo on aikuissosiaalityötä. Siinä on todellakin paljon muuta kuin maksusitoumukset. 

Ihan nuorisososiaalityöstä oli kyse. Olen ollut sossujen asiakkaana 5 vuotiaasta lähtien ja olen tarkkaillut heitä koko ikäni kuten hekin minua. Olen myös opiskellut samoja asioita kuin sossut. Älä pliis vähättele tietojani kyseisestä ammattialasta.