Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihon palautuminen laihduttaessa. Mikä toimii?

Vierailija
06.11.2020 |

Olen laihduttamassa kymmeniä kiloja ja hyvässä vauhdissa. Ihon löysyys ja palautuminen pelottaa eniten. Onko kokemusta auttaako kollageeniin syöminen?

Onko muita ideoita? Kuivaharjaus on myös käytössä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan yksilöllistä.

Vierailija
2/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eos. Tulos on parempi, jos on pari- tai kolmekymppinen. Ei kannata yrittää laihtua liian nopeasti. Mä olen pudottamassa painoa n. 17 kg ja rintani roikkuvat jo valmiiksi, mulla läski menee eniten rintoihin ja mahaan. Kuppikoon tuleva pieneneminen ilahduttaa, mutta ei mun rintoja voi nytkään kauniiiksi sanoa ja millaiset ne tulevaisuudessa ovatkaan. Olen kohta jo 50-vuotias ja onneksi ulkonäköasiat ovat menettemässä merkitystään ainakin osittain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen. Vedenpaine auttaa kiinteyttämään nahkaa samalla kun liikut.

Lisäksi se ettet pudota liian äkkiä millään Nutrilett-kuurilla vaan pitemmällä ajalla ja hitaammin. 0.5kg -1kg viikossa on parempi

Vierailija
4/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä oikeasti auttaa, on nuori ikä, hyvät perintötekijät ja se, ettei ylipaino ole ollut todella runsasta ja pitkäkestoista. Kaikki muu on aika lailla kosmeettista, eikä suurta hyötyä ole. Ihoa kannattaa rasvata ja voit halutessasi myös kuivaharjata sitä - nämä ovat kustannuksiltaan jotakuinkin järkeviä toimenpiteitä yrittää tehdä asialle jotain. Muuten kannattaa syödä monipuolisesti, sekä tarpeeksi hyviä rasvoja ja proteiineja laihdutuksen aikana. Ja toivoa parasta.

Vierailija
5/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan geeneistäsi onko ihosi elastinen. Itse et voi mitenkään vaikuttaa siihen miten käy.

Vierailija
6/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole varma auttaako oikeasti, mutta ainakin omalla kohdalla kuvittelen näin - kuorinta. Teen itse vartalokuorinnan pari kolme kertaa viikossa itsetehdyllä mössöllä, johon tulee käytettyjä kahvinpuruja, vähän kookosöljyä ja karkeaa merisuolaa (voi laittaa sokeriakin). Kuorinta (ja hieronta) yhdessä kahvinpurujen kofeiinin kanssa stimuloi ihon pintaverenkiertoa jonkin verran. 

Samaten liikunta, jossa tulee paljon liikettä vartalolle (esim latinalaistanssit) ei ainakaan tee pahaa :)

Ja tietenkin järkevä, tarpeeksi rauhallinen laihtumistahti.

Vierailija
7/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mikään. Menee pääosin geenien määräämästi, samoin toki ikä vaikuttaa eli nuorena palautuu paremmin, ja se kauanko se iho on ollut venyneenä, ja venymisen määrä. Näihin ei valitettavasti pysty vaikuttamaan millään kuorinnoilla, kollageeneilla, kuivaharjauksilla eikä voiteilla. 

Itsellä oli niin että kun 35 v:nä laihdutin tosi nopeasti Cambridgella 30 kg, ei missään vaiheesa ollut mitään löysää nahkaa missään. Tissit nyt jäi vähän riippuvammaksi kuin ennen, mutta ei nekään mitkään kauhean näköiset olleet. Nyt olen laihduttamassa 40 kg urakkaa, puolet takana, ikää 45. Löysä ryppyinen nahkapussukka roikkuu jo reisille, tissit on tyhjentyneet myös riippuviksi kurttuisiksi nahkapusseiksi ja naamasta ennen pullea naama on alkanut roikkua helttoina. 

Kirurgiahan noihin auttaa jos niin paljon ulkonäöstä välittää. Itse en enää välitä, jään sen näköiseksi kun jään ja se on ihan ookoo.

Vierailija
8/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän joka pääsi laihdutuksen jälkeen julkiselle leikkaukseen ylimääräisen ihon poistoon eli jos näyttää selkeästi pahalta urakan jälkeen, niin sellainenkin mahdollisuus on olemassa.

Vierailija
9/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, lisää ideoita?

Vierailija
10/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tiedän joka pääsi laihdutuksen jälkeen julkiselle leikkaukseen ylimääräisen ihon poistoon eli jos näyttää selkeästi pahalta urakan jälkeen, niin sellainenkin mahdollisuus on olemassa.

Pelkkä ulkonäköhaitta ei riitä siihen että julkiselle pääsisi leikkaukseen, pitää olla myös terveydellistä haittaa kuten ihon hautumisesta aiheutuvia ongelmia tms.

Vierailija
11/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ulkonäköhaitta ei riitä siihen että julkiselle pääsisi leikkaukseen, pitää olla myös terveydellistä haittaa kuten ihon hautumisesta aiheutuvia ongelmia tms.

Ankeaa. Osaatko sanoa miksi asia on näin? Voisi motivoida enemmän ihmisiä laihduttamaan kun tietäisi että apua saa.

Vierailija
12/12 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon stimuloinen voi myös auttaa eli hiero, öljyä, kuori. Googleta raskausarpien ehkäisyyn käytettävät keinot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän