Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sellaiset vinkit heittäisin ilmoille, että voisitteko pitää keittiön ja kylppärin ajankohtaisessa kunnossa

Vierailija
06.11.2020 |

Mikäli et ole satavarma, että asut elämäsi loppuun saakka samassa asunnossa/talossa. Ärsyttävää, kun löytää jonkin kiinnostavan kohteen ja sitten siellä onkin keittiö ja/tai kylppäri suoraan kivikaudelta. En todellakaan osta sellaista kohdetta. Sinä voit rempata neutraalisti ennen myyntiä, saat joka tapauksessa rahat takaisin.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sinne keittiöönkään tarvitse iskeä marmori/puutasoja ja kaikkea mahdollisimman kallista. Kyllä se uusi asukas osaa vaihdattaa tuollaiset ja jos ei heti niin vähän myöhemmin. Kunhan lähtötilanne ei olisi kivikausi.

Vierailija
2/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ennemmin ostan sen alkuperäisen ja remppaan mieleisekseen, kuin jonkun halvalla myyntiä varten ehostetun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin kymmenen vuotta asunnossa jossa oli alkuperäinen paikalleen umpipuusta rakennettu 50-luvun keittiö. Sen paremmin suunniteltua ja tehtyä keittiötä en ole missään nähnyt! Itkisin verta jos tietäisin jonkun sellaisen purkaneen.

Vierailija
4/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä asunnot joihin on tehty putkiremppa mutta jätetty kuitenkin kylpyhuone uusimatta samalla. Potkittu omaan nilkkaan kunnolla kun siinä yhteydessä pääsisi asiasta niin paljon helpommalla. Jotkut on niin pihejä että pahaa tekee.

Vierailija
5/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna remppasin keittiöni. Tarkoitus asua tässä noin 10 vuotta ja siinä vaiheessa keittiö lieneekin vaihtokunnossa, joten en tosiaan ala tekemään tähän enää toista keittiöremppaa.

Vierailija
6/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa kun sillä kylppäri/keittiöremontilla ei välttämättä helpota myymistä yhtään. Kun voi hyvinkin olla, että hintaa ei voi pyytää yhtään enempää ja ostajaa ei silti valitut materiaalit miellytä.

Vierailija
7/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mua taas harmittaa kun muuten kiva asunto mutta keittiö ja vessa rempattu minun mielestä rumaksi. Tuntuisi pöljältä alkaa heti remppaamaan uusiksi.

Vierailija
8/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas rempattu makuuni sopivaksi, on se kyllä parempi kuin rempaamaton. Mutta aika harvoin näkyy sellaisia kohteita joissa makuani vastaavat pinnat, kun se ei ole mikään massa. t.7

Vierailija
9/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy näitä jotka kunnostaa pommeja mutta jos vanhaa on edes pidetty kunnossa (maalattu ovia, uutta tasoa) löytyy ostajia selkeästi enemmän.

Vierailija
10/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haukuttiin niin älyttömän paljon kun tein samasta asiasta aloituksen ettei tosikaan!

Ehkä se on vain tämän palstan tapa etät kaikkea pitää lyödä myttyyn.

Jos ei 80 vuoteen ole mitään uusittu niin se on piheydestä kiinni! Ihmiset ovat vaihtuneet moneen kertaan eikä ketään ole kiinnostanut.

On niin helppoa ylläpitää asunnon! Tämä on vain pihi ja tunkkainen kansa! Menkää vaikka Ruotsin puolella katsomaan!

Vierailija
11/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on aika mahdoton löytää edes uutta keittiötä joka olisi laadukas, ellei suoraan puusepältä osta, ja harva ostaa. Monesti etenkin 50-luvun keittiöt ovat monin kerroin paremman näköisiäkin. Mielummin maksan vanhasta kun näistä nykyisistä.

Vierailija
12/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin kymmenen vuotta asunnossa jossa oli alkuperäinen paikalleen umpipuusta rakennettu 50-luvun keittiö. Sen paremmin suunniteltua ja tehtyä keittiötä en ole missään nähnyt! Itkisin verta jos tietäisin jonkun sellaisen purkaneen.

50-luvulla mitoitus oli ihan muuta kuin nykyään ja jos itse ostan asunnon, jossa on tuollainen keittiö, niin se menee vaihtoon. En rupea kykkimään vuosia selkäranka mutkalla laittaessani ruokaa, koska keittiön tasot on liian matalalla.

Vierailija
13/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin juuri toistepäin.

Remppailen vain sellaisessa paikassa missä haluan olla pitkään. Sellaiset mistä olen lähdössä saa aivan rauhassa rapistua muiden käsiin ..

Sinc

Vierailija
14/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua haukuttiin niin P8älyttömän paljon kun tein samasta asiasta aloituksen ettei tosikaan!

Ehkä se on vain tämän palstan tapa etät kaikkea pitää lyödä myttyyn.

Jos ei 80 vuoteen ole mitään uusittu niin se on piheydestä kiinni! Ihmiset ovat vaihtuneet moneen kertaan eikä ketään ole kiinnostanut.

On niin helppoa ylläpitää asunnon! Tämä on vain pihi ja tunkkainen kansa! Menkää vaikka Ruotsin puolella katsomaan!

Miksi et vain itse muuta sinne Ruotsiin?

Vierailija
15/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna remppasin keittiöni. Tarkoitus asua tässä noin 10 vuotta ja siinä vaiheessa keittiö lieneekin vaihtokunnossa, joten en tosiaan ala tekemään tähän enää toista keittiöremppaa.

Miksi rempata niin huonoilla kalusteilla ettei ne kestä 10 vuotta enempää?

Vierailija
16/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50-luvulla mitoitus oli ihan muuta kuin nykyään ja jos itse ostan asunnon, jossa on tuollainen keittiö, niin se menee vaihtoon. En rupea kykkimään vuosia selkäranka mutkalla laittaessani ruokaa, koska keittiön tasot on liian matalalla.

Mulla taas menee hujopeille tarkoitettu keittiö vaihtoon. Tässä asunnossa edellinen omistaja oli pitkä. Keittiön seinällä oikein ihanat kaapit, mutta kun mun otsani oli alahyllyn kohdalla, ei kaapeista ollut mulle mitään iloa. Kaappien laskeminen alemmas taas olisi jättänyt kaapin ja katon väliin tilan, josta en olisi kuitenkaan ilman tikkaita pystynyt pyyhkimään pölyjä. 

t. 157 cm

Vierailija
17/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En remppaa. Ihan siitä syystä, että tuollaisen rempan ajaksi on pakko muuttaa muualle, eikä niitä myöskään voi tehdä itse. Eli kalliiksi tulee, eikä hinta myyntihinta kuitenkaan nouse yhtä paljon, kuin remppaan meni rahaa. Helpompaa, että seuraava asukas remppaa itselleen mieleisen ennen kuin muuttaa sisään. Jotain pientä seinien maalaamista ja vastaavaa kosmeettista hommaa voin kyllä tehdä.

Vierailija
18/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vessassa sattuu olemaan kirkkaan sininen lattia ja pinkit seinät, mutta muuten on ehjää eikä putket vuoda. Alkuun värit hirvitti mutta huomasin sitten ettei vaikuta suolen toimintaan mitenkään.

Vierailija
19/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokkelilla saa korotettua. Saattaisin hyvinkin ostaa asunnon jossa 50-luvun keittiö, tekisin siitä hienon kuin karkki.

Oma keittiö puurunkoinen 70-luvulta, uudet ovet ja tasot niin on hieno. Laatoitus alkuperäinen perusvalkoinen, klassikko joka sopii kaikkeen. Omaa makua voi tuoda muilla asioilla.

Vierailija
20/78 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas menee hujopeille tarkoitettu keittiö vaihtoon. Tässä asunnossa edellinen omistaja oli pitkä. Keittiön seinällä oikein ihanat kaapit, mutta kun mun otsani oli alahyllyn kohdalla, ei kaapeista ollut mulle mitään iloa. Kaappien laskeminen alemmas taas olisi jättänyt kaapin ja katon väliin tilan, josta en olisi kuitenkaan ilman tikkaita pystynyt pyyhkimään pölyjä. 

t. 157 cm

Sinne ylös voi laittaa boordin. 

Sinc

Taas tätä naisten logiikkaa.