maksaminen sokos hotellissa
Millä nettivarauksen voi maksaa? Muulla kuin luottokortilla?
Kommentit (10)
Visa Electronilla onnistuu periaatteessa, mutta voi luoja tulet kyllä olemaan arvostelun kohteena paikan päällä jos sulla ei ole antaa luottokorttia heille takuuksi. Sokos Hotellissa suomalaiset asiakkaat muutenkin taitaa olla alempiarvoisia...:-D
Mulla ei ainakaan ole koskaan ollut mitään vaikeuksia enkä ole myöskään kohdannut minkäänlaista arvostelua, vaikka käytössäni on vain Visa Electron.
Olen aina maksanut huoneen jo sisään kirjautuessani ja ystävällistä palvelua olen saanut! :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:11"]
Luonnossa hotellinjohtajalle.
[/quote]
Pitääkö tämä maksutapa ilmoittaa jo varausta tehdessä?
Varauksen vahvistamiseen tarvitaan jo luottokortti tai siten yritykseltä laskutussopimus. Myöhäinen saapuminen ei ainakaan ole mahdollista jos varausta ei ole vahvistettu koritilla, pitää olla ennen klo 18 paikalla ja maksaa huone.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 21:24"]
Varauksen vahvistamiseen tarvitaan jo luottokortti tai siten yritykseltä laskutussopimus. Myöhäinen saapuminen ei ainakaan ole mahdollista jos varausta ei ole vahvistettu koritilla, pitää olla ennen klo 18 paikalla ja maksaa huone.
[/quote]
Visa Electron riittää
Varaus on vahvistettu, kun maksaa esim.Visa Electronilla,hyvin kelpasi ainakin Hotelli Ilveksessä. Kukaan ei katso ihmeissään.
Onko sokos hotelliin mahdollista saada kanta-asiakaskortti?
Meillä on scandic-ketjun kanta-asiakaskortti niin ei tarvitse nettivarausta tehdessä maksaa varausta, myöhäinen saapuminen onnistuu ja peruutuskin on ilmainen aina saapumispäivää klo 18 asti. Ja tietty saa "parempia" huoneita alehintaan.
Luonnossa hotellinjohtajalle.