Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniraskauden harventaminen. Kokemuksia?

Vierailija
23.02.2014 |

Onko kukaan huomannut odottavansa kaksosia tai enemmän ja toivonut vain yhtä lasta kerralla? Minulla on tällainen tilanne ja ajattelin karsia ylimääräiset alkiot pois. Sehän ei ole varsinainen abortti vaan tehdään injektioruiskulla ja suolaliuoksella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo...

Vierailija
2/5 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:45"]Onko kukaan huomannut odottavansa kaksosia tai enemmän ja toivonut vain yhtä lasta kerralla? Minulla on tällainen tilanne ja ajattelin karsia ylimääräiset alkiot pois. Sehän ei ole varsinainen abortti vaan tehdään injektioruiskulla ja suolaliuoksella.[/quote]

Miten niin ei ole varsinainen abortti?

T. Ihan "varsinaisen abortin" viikolla 6+5 lääkkeillä tehnyt. Abortti kuin abortti ja samanlainen solumöykky se tuossa vaiheessa on oli niitä 1 tai 5.

Vierailija
4/5 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut että kaksosten kohdalla tuollaista tehtäisiin mutta kolmosten, nelosten jne, kohdalla voi olla perusteltua etenkin jos on syytä olettaa että muuten raskaus päättyisi varhaisessa vaiheessa.

Vierailija
5/5 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kokemuksia. Aika poikkeuksellista taitaa olla. Minulla oli kaksosista toinen vammainen, eikä siinäkään tilanteessa lääkäri edes ottanut esille mitään osa-abortin vaihtoehtoa. En olisi sellaista halunnutkaan tosin. Vammainen kaksonen kuoli sitten surukseni myöhemmin kohtuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme