Mies miettii; nimipäiväiskeminen?
Kannattaako nimipäivä huomioida? Kummitätini soittaa joka vuosi nimipäivänä ja itsekin muistan ainakin osaa serkuista nimipäivänä.
Asuessani yhdessä asuntolassa toivotin myös eräälle tytölle nimipäivää mutta se meni hukkaan. Hän oli täysin itsekäs ja kylmä otus.
Vasta lähetin yhdelle luokkakaverille (nainen) nimipäiväonnittelun sähköpostilla mutta siihen ei ole tullut mitään vastausta eikä varmasti enää tulekaan.
Kommentit (26)
Ai niin, tää on tää tyyppi, jonka mukaan naisella ei voi olla mitään ongelmia suhdemarkkinoilla, koska tällä on pillu.
Kun minä onnittelen jotakuta, en todellakaan toivo, että tämä onnittelun kohde pyytäisi minua treffeille.
Eli, jos haluat treffeille, niin todellakin onnittelet ja niin kuin moni muukin on sanonut, sitten ehdotat tarjoavasi esim.kahvit nimppareiden kunniaksi.
paljon olen saanut onnitteluja ja niihin olen vastannut kiitos. en ole koskaan tiettynkään, että sellaiset onnittelut olisivat jokin kutsu siihen, että minä voin ehdottaa treffejä!
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:05"]
Aika paljon sä tätä kuitenkin ajattelet, kun teit nimipäiväiskemisestä aloituksen.
Minäpä kerron, miten minä iskin miehen: kerroin, että olen kiinnostunut ja kysyin, onko hän. Hän oli, sovittiin treffit. Miksi pitää tehdä asioista niin vaikeita? Pitää kysyä suoraan! Äläkä pelkää kasvojen menettämistä, se jos mikä on noloa. Pitää olla varma ja rohkea, ei mikään sähköpostilla nimipäiväiskuja yrittävä.
[/quote]Miksi otit tämän taas niin, että nuo olisivat jotenkin toisensa poissulkevia asioita?
Sitä paitsi suurin osa sinkkumiehistä on epätoivoisia, joten olisi ihme jos olisit saanut pakit. Sinulla oli lähes olematon kasvojen menettämisen riski.
[/quote]
Sun tapa ei toimi, mun toimii. Ei ne tietenkään toisiaan sulje pois, jatka vain epäonnistumisia :)
Nimppari-iskeminen pitää toteuttaa ytimekkäästi ja tyylillä, joko sanoo "onnea" tai lähettää viestin, jossa lukee "onnea", silloin se onnistuu. Ainakin mulla näin.
-N35
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 20:05"]
Aika paljon sä tätä kuitenkin ajattelet, kun teit nimipäiväiskemisestä aloituksen.
Minäpä kerron, miten minä iskin miehen: kerroin, että olen kiinnostunut ja kysyin, onko hän. Hän oli, sovittiin treffit. Miksi pitää tehdä asioista niin vaikeita? Pitää kysyä suoraan! Äläkä pelkää kasvojen menettämistä, se jos mikä on noloa. Pitää olla varma ja rohkea, ei mikään sähköpostilla nimipäiväiskuja yrittävä.
[/quote]Miksi otit tämän taas niin, että nuo olisivat jotenkin toisensa poissulkevia asioita?
Sitä paitsi suurin osa sinkkumiehistä on epätoivoisia, joten olisi ihme jos olisit saanut pakit. Sinulla oli lähes olematon kasvojen menettämisen riski.