Mitä teit tänään klo 15-17?
Kommentit (49)
Kävin kaupassa, laitoin ruokaa, syötiin ja katsottiin Star Trekiä, nyt luen taloutta.
Uin vaparia 45 min, hallilta kävelin leffateatterille, jossa mieheni oli pojan ja hänen kaverinsa kanssa katsomassa Lego-elokuvaa. Sitten rötväsin sohvalla hetken läppärin kanssa ja aloin tyhjentää tiskikonetta.
Nukuin päiväunia. Heräsin palohälyttimen piipaukseen ja puheenpölinään, kun poika käräytti pannulla pinaattilettunsa.
Siistin yhden perennapenkin ja leikkasin omenapuut. Ei tämmöistä ennen ole hiihtolomalla voinut tehdä, mutta nyt oli +6, aurinko paistoi ja lunta ei yhtään.
Heräsin tytön kanssa päikkäreiltä 15.30. Otettiin päiväkahvit / välipalaa ja aloin tehdä lasagnea. Siinä sit menikin se aika.
Kävin koiran kanssa lenkillä, siivosin omaa pihaa, laitoon pyykit peseytymään ja järjestelin vaatehuonetta.
Söin lasten kanssa välipalan, laitoin pyykit pyörimään, siivosin ja menin lasten kanssa pihalle. Isäntä katsoi sillä aikaa sisällä jääkiekkoa, imuroi ja laittoi päivällisen.
Neuloin mallikertaa ensin isommilla, sitten pienemmillä puikoilla eli tein mallitilkun. Sitten kun olisi kai päässyt itse työhön kiinni, olin jo ehtinyt kyseenalaistaa koko projektin ja nyt olen hukassa.
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 18:00"]Siistin yhden perennapenkin ja leikkasin omenapuut. Ei tämmöistä ennen ole hiihtolomalla voinut tehdä, mutta nyt oli +6, aurinko paistoi ja lunta ei yhtään.
[/quote]
Sama homma täällä! Oli kyllä niin ihanaa auringon paistaessa päästä pihalle kuopsuttelemaan. Tekis niin mieli jo hakea kevätkukat ja alkaa istuttamaan. Viime vuonna oli tosin niin kylmää, että sain kukat ulos vasta touko-/kesäkuun vaihteessa. Toivotaan, että nyt tulis kunnon kevät ja lämmintä jäädäkseen.
Kävin vanhempieni luona kylässä,värjäsin hiukseni,leikin kissan kanssa,söin oma tekemääni kanasalaattia,katsoin telkkaria.
Onpas ollut toimeliasta porukkaa! Myös yksi toimelias alapeukuttaja on näköjään osallistunut aktiivisesti tähän keskusteluun.
Tein tyttäreni kanssa hedelmärahkaa,pyykkäsin,kävin lenkillä koiran kanssa ja kävin kaupassa.
Herätin lapset päiväunilta, lämmitettiin ruokaa, syötiin ja lähdettiin sisäleikkipuistoon.
Oltiin kaverin lapsen synttäreillä-