Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäisitkö? Rahaa 15 e per päivä seuraavaan tilipäivään

Vierailija
23.02.2014 |

Maksoin laskut. Rahaa on käytettävissä 15 e per päivä seuraavaan tilipäivään, eli 14.3. saakka. 

Pärjäisitkö? Miten? Meitä on yksi aikuinen (minä) ja 2 lasta, 10 ja 12-vuotiaat. Rahaa ei koskaan ole ollut paljon, nyt monista syistä vielä vähemmän. Ahdistaa. 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisinkö? Kyllä me pärjättäisi, meillä on pakastin ja kaapit täynnä ruokaa, josta voi kokkailla yhtä jos toista. Ehkä kaikille ei ole näin.

Vierailija
2/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huonompi tilanne. 2 lasta myös. metsästän parhaillaan netistä miehiä, jotka olisi valmiita maksamaan seksistä. pyydän 100e/kerta. yksi jo löytynyt. ja tää ei ole valhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 euroa /päivä. Onko lapsilla juuri loppunut talviloma?

Jos ei ole loppunut, niin hehän saavat ruoan koulussa.Sanot heille, että syövät koulussa kunnolla.

Tuohan tekee 105 euroa viikossa. Kyllä tuolla pärjää oikein hyvin, kun kerran laskut on maksettu. Ruokaan varaat viikossa noin 40-50€. teet esim. linssikeittoa, hernekeittoa ja itse tehtyjä sömpylöitä.

Vierailija
4/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää lidlissä ja vähentäkää lihan määrää ruuassa, tehkää linssipataa ja soijarouhemakaroonimössöjä, yksinkertaista ruokaa. Älkää ostako brändimerkkejä, aina halvin vaihtoehto (kilohinnan mukaan jos menee paljon). Leipokaa itse leipänne. Herkut pois. Muusta elämästä en osaa säästöapua sanoa koska ruoka vie ainakin täällä isoimman osan arkimasseista.

Vierailija
5/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin. Mulla on nyt viime palkasta kolmisen viikkoa ja ollaan menty sellasella n.5 e/pv budjetilla. Seuraava palkka kuun vaihteessa. Mulla ei olis enää yhtään rahaa, ellen olis saanut myytyä eilen yhtä kaappia josta sain muutaman kympin. Eli nyt on rahaa 40 euroa näille lopuille viidelle päivälle, ruhtinaallista!

Vierailija
6/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviät mainiosti. Et osta muuta kuin tarpeelliset ruoat. Sullahan on yli 200 e viikoksi. Luulin jo, että raha oli koko kuukaudeksi, koska se on monelle tosiasia.

Vierailija
7/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska meillä on kotivara. Meillä on kaksi aikuista ja kolme lasta. Kaapeissa ja pakastimissa on niin paljon ruokaa, että tuolla summalla pitäisi saada vain tuoreet maidot, vihannekset ja hedelmät. Helppo homma.

Vierailija
8/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 11:36"]

Mulla huonompi tilanne. 2 lasta myös. metsästän parhaillaan netistä miehiä, jotka olisi valmiita maksamaan seksistä. pyydän 100e/kerta. yksi jo löytynyt. ja tää ei ole valhe.

[/quote]

Kannattaa laittaa aika hinnoittelu...50€/0.5h, 100€/1h jne. Toi kerta huono juttu kun ukko saattaa jyystää vaikka 3h.

Vierailija
9/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin. Pystyn tekemään ruuat kuudelle hengelle kympillä päivässä ja vetämään sitä 4 viikkoa. Meillä on aina kaapeissa sen verran paljon kuivaruokaa ja sälykkeitä, että ne riittävät perustaksi. Ostan myös pesuaineita jemmaan tarjouksista. Kannattaa tehdä ruokalista kahdeksi esim. viikoksi ja leipoa itse. Noudattaa sitä tarkasti.

Vierailija
10/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen jatkaa: olen tehnyt tuota ennenkin ja ihan pelkkä yhdyntä (joka kesti 5 min) tuotti sen satasen. Mukavaa, kun sen osaa eli maata paikallaan, levittää jalat ja ajatella 5 minuuttia vaikka paavo lipposta ja ohi on).

Vierailija
11/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuki on 480€/kk, eli 16€/pvä. Herrat ovat laskeneet että sillä pärjää jatkuvasti, siis niin että ei ole välissä lisäksi tilipäiviä.

Vierailija
12/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pärjäisin. Silloin tosin ei saisi olla paljon muita menoja kuin ruokakustannukset. Ei kannata esim. pahemmin sairastua t.m.s.

Vierailija
13/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 11:43"]

Kakkonen jatkaa: olen tehnyt tuota ennenkin ja ihan pelkkä yhdyntä (joka kesti 5 min) tuotti sen satasen. Mukavaa, kun sen osaa eli maata paikallaan, levittää jalat ja ajatella 5 minuuttia vaikka paavo lipposta ja ohi on).

[/quote]

No seuraavaksi tulee joku megakalu 25/7 ja jyystää 2 tuntia niin satanen ei tunnu isolta rahalta ka Lipponenkin unohtuu..

Vierailija
14/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normikuukausi. Kyllä meillä on aika usein se tilanne että tilistä maksetaan laskut ja seuraavaan tiliin pitää sitten päjätä muutamalla satkulla. Tosin tilipäivän jälkeen on täydennetty myös ruokakaapit, joten aika vähän on tarvetta kauppaan.

Vierailija
15/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä. Lapsilla alkoi hiihtoloma juuri, joten kouluruoka ei auta tähän hätään. Mutta eiköhän tää tästä tosiaan. 

Vierailija
16/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo tosiaan laskuja maksettavana eikä bensaa ostettavana, niin kyllä tuo just ruokaan riittää, mihinkään yllätyksiin ja extraan ei oo kyllä varaa. Osta perusruokaa, jätä tupakat, oluet ja herkut ostamatta, niin pärjäätte kyllä. 

Vierailija
17/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tiukkaa tekisi

Vierailija
18/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 11:50"]

jätä tupakat, oluet ja herkut ostamatta, niin pärjäätte kyllä. 

[/quote]

Jos on tupakoitsija niin tupakoita ei voi jättää ostamatta on se nikotiinihimo niin kamala "ystävä".

Vierailija
19/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät tulee keskiviikkona.

Vierailija
20/28 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ruoka on tärkeämpää kuin tupakka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän