Metrossa matkalla kotiin, kävin vieraisa elämäni
Ensimmäistä kertaa. Nyt naama peruslukemalle ja perheen pariin. Kävin diis "aamulenkillä".
Kommentit (50)
Mitenkäs se Ap tapahtui? Kerro ny miten homma hoitui ja mistä sai alkunsa? :)
Mitenkäs se Ap tapahtui? Kerro ny miten homma hoitui ja mistä sai alkunsa? :)
Huvittava tämä ap - ylpeä omasta mokastaan, uskoo naivisti ettei asia tule kenenkään tietoon, ja juu hänhän ei itse kerro kellekään -- paitsi koko maailmalle tällä palstalla :-D
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 13:37"]
Millainen kokemus löytyy?
[/quote]
Petin, enkä kertonut puolisolleni. Taustalla seksitöntä elämää joitain vuosia. Meidän elämä piristyi, sillä seikkailu toi sähköä parisuhteeseen. Aika nopeasti valuttiin kuitenkin samaan vanhaan. Sen jälkeen aloin kiintyä kolmanteen osapuoleen. Se oli aluksi viatonta, kunnes huomasin että elin kaksoiselämää. Ihan täyttä paskaa, vastenmielistä ali-ihmiselämää. Oli pakko erota heti ja ottaa vastuu omasta elämästä - mutta ennen kaikkea puolison elämästä. Hän ansaitsee parempaa. Älä vie omaa elämääsi tällaiseen paskaan, se syö vain itsekunnioituksesi.
[/quote]
Mulla on aivan samanlainen lopputulos, vaikka syyt oli erlilaiset. Todellakin koin, että puolisoni ansaitsee parempaa, huolimatta siitä, mitä hän oli mulle suhteen aikana tehnyt tai jättänyt tekemättä. Ei mulla ollut oikeutta "kostaa" pettämällä, mulla oli oikeus ainoastaan erota suoraselkäisesti.
"Petin" / 》Kävin vieraissa《 -Ei ole kovin kiinnostavaa. Kertokaa kunnon tarinoita, kun alatte.. :)
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:03"]"Petin" / 》Kävin vieraissa《 -Ei ole kovin kiinnostavaa. Kertokaa kunnon tarinoita, kun alatte.. :)
[/quote]
Mitä sä haluat kuulla?
Loistavaa ap! Minäkin käyn vieraissa viikottain. Varatut ovat parhaita. Ne tajuavat että kyse on seksistä. Eivät jää roikkumaan.
mies
Juuri näin. Ap
Ja kyllähän se iso muna kiihottaa;-)
Mitenkäs niitä isomunia bongaillaan?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 14:09"]Tarinoista kaikki tykkää.
[/quote]
Ihastuin työkaveriin, alettiin panemaan. Ihastuin lisää, kuten työkaveri. Erosin, nyt seukataan. Riittääkö?
Ei tuo tarina ylitä keskustelu kynnystäkään..
Miehet löytyy netistä, osa innokkaana lähettää munakuvan jota on mukava katsella ja onhan se hyvä etukäteen tietää mitä on tarjolla;-)
Ap
Mistä palstalta niitä löytyy? Yleensä pelkkää feelua kaikki..
Mites aamulenkki päätttyi?
Aamulenkki päättyi oikein hyvin. Mulla olikin ollut pitkä kuivs kausi seksin saralla.oli ihana päästä panemaan kunnolla;-)
Ap
Tässä nyt yritän koota itseäni...mies onneksi nukkuu nii ei ditäkään tarvii silmiin katsoa. Sit ku herää lähden lenkille.
Kun se oli eka kerta, niin kuinka onnistui? Eikö jännittänyt? Mistä bongasit?
C'moon, maailman selvin provo/mielisairas. Ei kukaan ikinä ala ylpeillä, että on pannut kahden lapsen isään ja laita perään vielä: ;-)
Jännitti ja melkein peräännyin. Kyllähän siinä hetki piti miettiä että miten homma menikään. Netistä bongasin. Ap
Ap täällä:-) olen tyytyväinen itseeni että en lähtenyt tuolle tielle!
Chatissa olen edelleen jutellut miesten kanssa ja tutustuin mieheen jolla on täysin samanlainen elämäntilanne kun mulla.
Moraalini ei tule koskaan antamaan periksi tämån asia n suhteen
Olkoon seuraava vuosi tutkiskelua oman vartalin suhteen. Ja se sauvakun vois olla hyvä ostos;-)
No en ala avaamaan sen enempää;-) ap