Metrossa matkalla kotiin, kävin vieraisa elämäni
Ensimmäistä kertaa. Nyt naama peruslukemalle ja perheen pariin. Kävin diis "aamulenkillä".
Kommentit (50)
Onnea 39! Siinä mielessä provo että tämä tulee tapahtumaan ensi viikolla:-) t.ap
Joka nyt vähän yrittää miettiä että miltä se sit tuntuu!
Voi miten surullista ihmisten elämä on nykyään.
Voin kertoa, että jos olet koskaan rakastanut miestäsi, eikä hän ole sinua pettänyt jälkeen päin tuntuu ihan kamalalta. Ei ehkä juuri sinä samana päivänä, mutta myöhemmin kuitenkin. Oletko valmis menettämään kaiken mitä sinulla nyt on? Tämä asia sinun tulee miettiä hyvin tarkkaan, ennenkuin hyppäät kenkenkään vieraan sänkyyn. Puhun siis ihan omasta kokemuksesta. Tein virheen, mies jätti ja menetin kaiken (ja ihan oikeutetusti - teinhän väärin). Jälkeen päin itsesyytökset olivat valtavat ja monta vuotta manasin ja häpesin itseäni teosta (minulla oli siis suhde toiseen mieheen). Jos petät miestäsi ja sinulla on yhtään empaattisuutta/eettisyyttä - tulet katumaan tätä tekoasi aina. Tietysti jos miehesi on pettänyt/raiskannut/väkivaltainen tai et ole koskaan rakastanutkaan häntä, eikä hän sinua voit säästyä näiltä tunteilta - mutta miksi ihmeessä olisit suhteessa hänen kanssaan???
Mä haluan kertoa kantani tähän. Pitkä juttu, palaan vielä. Tässä vaiheessa voinssanoa tiivistettynä että viimeiset 10v elämäni on ollut paskaa, en missään vaiheessa ole kokenut olevani tärkeä tai haluttu. Tiedän että on väärin roikkua tässä lasten takia.tiefän että olen paska kun ja jos tulen noin tekemään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 16:44"]Mä haluan kertoa kantani tähän. Pitkä juttu, palaan vielä. Tässä vaiheessa voinssanoa tiivistettynä että viimeiset 10v elämäni on ollut paskaa, en missään vaiheessa ole kokenut olevani tärkeä tai haluttu. Tiedän että on väärin roikkua tässä lasten takia.tiefän että olen paska kun ja jos tulen noin tekemään.
Ap
[/quote]
No niin oli mullakin. Monta vuotta paskaa, sitten petin. Mutta kerronpa vain, että ei se auttanut. Ero auttoi.
Mutta jos siitä hetken piristyksen saa? Ap
[quote author="Vierailija" time="09.03.2014 klo 11:31"]Ap täällä:-) olen tyytyväinen itseeni että en lähtenyt tuolle tielle!
Chatissa olen edelleen jutellut miesten kanssa ja tutustuin mieheen jolla on täysin samanlainen elämäntilanne kun mulla.
Moraalini ei tule koskaan antamaan periksi tämån asia n suhteen
Olkoon seuraava vuosi tutkiskelua oman vartalin suhteen. Ja se sauvakun vois olla hyvä ostos;-)
[/quote]
Hahhhaaaa....
Ap täällä nauraa itselleen!!
En malttanut pysyä poissa ja sorruin!
No mitä se vieras mies osasi sellaista mitä omasi ei osaa ja oliko edes kalu isompi?