olen pienten lasten isä ja keskustelunne hämmentää minua
Onko suuri osa tänne kirjoittavista äideistä ns. täysin kujalla vai onko suurin osa keskustelunaloituksista ns. trolleja?
T: nim. Aidosti hämmentynyt
Kommentit (25)
Tosi uskottava miehen aloitus. Mä oon pienten lasten isoisä ja olen ns. häkeltynyt ja ns. hämilläni siitä millainen ns. taso tällä palstalla on. Olen myös ns. kauhuissani ja ns. ahdistuksissani.
T. nim. Aidosti häkeltynyt, hämillään, kauhuissaan ja ahdistuksissaan
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 05:44"]
Fuckbuddeja. :D Mistä lähtien "fuckbuddy" alettiin taivuttaa noin?
[/quote] Mies tai nainen, vahanko naurattaa nama englannin kieliset heitot. Aina menee vahan pieleen ja kuulostaa huvittavalta kun joku jolta kieli ei suju kayttaa ilmaisuja kuin 'U mad bitch' tai 'I wanna' ja nyt tama 'fuckbuddy'. Olkaa nyt vahan luovempia ja keksikaa sille naseva suomen kielinen vastine.
P.S. monikko on fuckbuddies, turha sita on ruveta sitten 'suomentamaan'.
On varmaan trolleja ja "ääriaines" pitää kovaa mekkalaa aina kun mennään jonku lempiaiheeseen.
Toivon että tämä ei edeusta läpileikkausta suomalaiseesta naisesta, vaan on aika rajusti kärjistetty kuva.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 06:22"]
[/quote]
P.S. monikko on fuckbuddies, turha sita on ruveta sitten 'suomentamaan'.
[/quote]
Miten sanoisit sen suomalaispuheen joukossa esim. monikon partitiivissa?
[quote author="Vierailija" time="23.02.2014 klo 05:55"]
[/quote]
Ressukalta itseltään meni kokonaan ohitse tuo kömpelyys, joka teki hänen kommentistaan erityishauskan :D
[/quote]
Eikun siinä viitataan miehen nimeen Budd (buddeja), eli hän tahtoo kertoa petikumppanien olleen miehiä. Suotakoon tuollainen kiertoilmaus hänelle.