Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri panee naimisissa olevaa perheenisää, työyhteisöllemme that's fine!

Vierailija
22.02.2014 |

Perheenisukki löysi työmatkallaan himokkaan naisen ja nyt sivusuhde kukoistaa. Hulluinta tässä on mielestäni se, että koko työyhteisömme hyväksyy naisen itsekkäät motiivit paneskella miestä, sekä isukin kurjan osansa isukkina. Mikä ihmisiä vaivaa? Missä moraali?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on "työyhteisön" asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:07"]

Mikä suorastaan ämmämäinen halu joillain naisilla näyttää olevan käräyttää muita? Mitä te saatte siitä että toisten parisuhteet mahdollisesti hajoavat? Ja sellainen jeesustelu kuin "vaimolla on oikeus tietää" on paskapuhetta. Kyseessä ei ole lojaalius tai "silmien avaus" sitä vaimoa kohtaan vaan puhdas vittuilu.

[/quote]

Että sun mielestä on ihan ok, että toinen elää valheessa? Eikä hänellä olisi oikeutta saada samaa vapautta kuin pettävällä puolisollaan?

Vierailija
24/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:11"]

Ihmisillä on tarve nuoleskella ihmisiä, ja siinä moraali jää toiseksi kun haetaan hyväksyntää. Häikäilemättömiltä haetaan usein hirveästi hyväksyntää. Meidänkin työyhteisössä on vähän samanlainen keissi. Sinänsä mua ei kiinnosta yhtään kuka kenenkin kanssa panee, työpaikalla tehdään töitä eikä siellä pitäisi joutua kuuntelemaan ihmisten suhdesotkuja. 

[/quote]

Meillä samoin, ja siinä näkee, kuinka nainen on naiselle susi ja nuoleskellaan miehiä, että olisi hyvä jätkä.

Siis kyseessä tiivis työyhteisö, missä aviopari työkavereina. Työyhteisön välit lämpimät ja ollaan yhteydessä vapaa-aikanakin. No kas, mies petti vaimoaan työkaverin kanssa, joka siis oli myös heidän perhetuttu. Mies otti eron vaimostaan ja muutti työkaverin tykö. Siis asia tuli ilmi ihan puskantakaa vaimolle.

Ja mitä tekee työpaikan akat. Ei tule jätettyä vaimoa, vaan myötäilee miestä ja tätä toista naista ja panettelee vaimoa selän takana, että varmaan se on niin hirveä, että ei ihme, että mies jätti sen ja otti tuon työkaverin. 

Vaimo ei siis saanut tukea, vaan pettäjämies nostettiin oikein jalustalle, kuinka rohkea se oli, kun uskalsi naida työkaverinsa kanssa vuoden salaa ja sitten heitti vaimolleen sen päin naamaa ja muutti heti työkaverin tykö. Kun olihan se vaimo varmaan jo rupsahtanutkin kahden lapsen jälkeen ja kyllä mies ansaitsi parempaa.

Itsellä alkoi koko työpaikka ärsyttämään niin, että pahaa teki. Työnteosta ei meinannut tulla mitään, kun akat räpsytteli ja myötäili sitä ukkoa ja uutta vaimoa ja panetteli jätettyä vaimoa ja nauroi sen selän takana, kuinka tyhmä se oli.

Vierailija
25/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 23:07"]

Mikä suorastaan ämmämäinen halu joillain naisilla näyttää olevan käräyttää muita? Mitä te saatte siitä että toisten parisuhteet mahdollisesti hajoavat? Ja sellainen jeesustelu kuin "vaimolla on oikeus tietää" on paskapuhetta. Kyseessä ei ole lojaalius tai "silmien avaus" sitä vaimoa kohtaan vaan puhdas vittuilu.

[/quote]

No eiköhän se ole se paneskeleva mies, joka sen suhteen on rikkonut

Vierailija
26/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen ämmä jolla ei ole muuta elämää kuin netti.

Vierailija
27/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:13"]Perheenisä paneskelee työkaverianne, ja työyhteisöllenne se on fine

[/quote]

Juuri näin, eihän se sinkkunainen ketään petä!

Vierailija
28/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:07"]

Perheenisukki löysi työmatkallaan himokkaan naisen ja nyt sivusuhde kukoistaa. Hulluinta tässä on mielestäni se, että koko työyhteisömme hyväksyy naisen itsekkäät motiivit paneskella miestä, sekä isukin kurjan osansa isukkina. Mikä ihmisiä vaivaa? Missä moraali?

[/quote]

Mutta mitä se sulle aloittaja kuuluu? Miksi alat upota muiden ihmisten asioihin ja elämiin noin syvälle, ja takuulla vielä pyytämättäkin? Yksi ihmisen terveen älyn mittari (tai paremminkin viisauden, ja se on älyä paikoin niin paljon paljon enemmän) on se, että tajuaa mikä itselle todella kuuluu ja mikä sitten ei. Ehkä kaiken voisi kiteyttää sellaiseen klassikkokysymykseen kuin: "Mikä sä kuule oikein kuvittelet olevasi?" Niin.

Mistähän ylhäältä tai peräti alhaalta sulle ojennettiin tämä ihmeellinen muka-oikeus alkaa moralisoida niiden muiden ihmisten tekoja ja valintoja, vaikka siitähän sulle ei työssäsi varmastikaan edes makseta? Mikset sinä vain tee työtäsi, elä toisaalla vapaa-ajallasi omaa yksityiselämääsi omine tapoinesi ja lakkaa jeesustelemasta ja puuttumasta asioihin, jotka eivät sinulle kuulu.

(Ja ei, mulla ei ole tuollaista suhdetta eikä ole ollutkaan, mutta jotenkin mulla on aina ollut niin iso ja pohdiskeleva pää, että jätän muut ihmiset hyvinkin usein tuomitsematta ainakaan liian rankasti. En tee sitä juurikaan, jollei sitten mun nenilleni tulla. Ehkä se on tämä jonkinlainen luovuuteni ja jossain määrin vapaamielinen luonteenikin. Tiedä häntä. Mä muuten luulen (tiedän) että mä olen se aidosti mukavampi ja helposti pidettävämpi ihminen, kuin se sellainen, joka suu omahyväisen tuomitsevana viivaana paasaa muille joidenkin muiden asioista.)

Vierailija
29/29 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilannetta helpottaisi se, että tuo antavainen levittelisi tavaraansa tasapuolisesti kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi