Työkaveri panee naimisissa olevaa perheenisää, työyhteisöllemme that's fine!
Perheenisukki löysi työmatkallaan himokkaan naisen ja nyt sivusuhde kukoistaa. Hulluinta tässä on mielestäni se, että koko työyhteisömme hyväksyy naisen itsekkäät motiivit paneskella miestä, sekä isukin kurjan osansa isukkina. Mikä ihmisiä vaivaa? Missä moraali?
Kommentit (29)
Kertoo työyhteisön moraalista, jota ei siis ole.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:08"]
Kuuluuko asia juuri lainkaan työyhteisöllenne? Tässä maassa on tähän mennessä jokainen kantanut itse vastuunsa teoistaan.
[/quote]
tämä aihe on tällä hetkellä oikein huolella puitu tämän toisen naisen toimesta. Eli kyllä kuuluu.
ap
Ihmisillä on tarve nuoleskella ihmisiä, ja siinä moraali jää toiseksi kun haetaan hyväksyntää. Häikäilemättömiltä haetaan usein hirveästi hyväksyntää. Meidänkin työyhteisössä on vähän samanlainen keissi. Sinänsä mua ei kiinnosta yhtään kuka kenenkin kanssa panee, työpaikalla tehdään töitä eikä siellä pitäisi joutua kuuntelemaan ihmisten suhdesotkuja.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:08"]
Kuuluuko asia juuri lainkaan työyhteisöllenne? Tässä maassa on tähän mennessä jokainen kantanut itse vastuunsa teoistaan.
[/quote]
Huomauttaisin että tämän tyyppisistä teoista tekijä harvemmin itse kantaa vastuuta, vaan vastuu lankeaa ikävimmässä muodossa vaimolle ja lapsille kun asia tulee ilmi.
Perheenisä paneskelee työkaverianne, ja työyhteisöllenne se on fine
Meillä yksi työkavereista paneskelee pomomme kanssa, ja se on työyhteisöllemme ihan fine. Molemmat perheellisiä ihmisiä, mutta mitäs pienistä.
Taitaa olla valitettavan yleistä.
Jos paneskelut ei vaikuta työsuoritukseen, muuten kuin positiivisesti, niin sen pitää ollakin yhteisölle fine. Koska se ei teille kuulu.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:35"]
Jos paneskelut ei vaikuta työsuoritukseen, muuten kuin positiivisesti, niin sen pitää ollakin yhteisölle fine. Koska se ei teille kuulu.
[/quote]
Silloin siitä ei pitäisi myöskään työyhteisössä puhua. Ilmeisesti tässä ap:n tapauksessa asianomainen on huolehtinut siitä, että asia kuuluu kaikille.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:38"]
[/quote]
Silloin siitä ei pitäisi myöskään työyhteisössä puhua. Ilmeisesti tässä ap:n tapauksessa asianomainen on huolehtinut siitä, että asia kuuluu kaikille.
[/quote]
kyllä. Asia kuuluu oikein hyvin meille kaikille. Toinen nainen hakee kovasti hyväksyntää suhteellensa ja kehuskelee, kuinka mies on luvannut kertoa vaimolle tästä uudesta naisesta, koska on miehen "elämänsä rakkaus". Anteeksi sarkasmi, mutta olen törmännyt noihin samoihin lupaulsiin mm. tällä palstalla. En usko suhteen kestävän. Uskon, että nainen satuttaa itsensä. Auts! Sitäpaitsi Karma is a bitch!
ap
Se on naisen ja miehen yksityinen asia eikä kuulu työyhteisöllenne millään muotoa. En hyväksy pettämistä, mutta voi olla että sen miehen suhde ei ole ollut enää pitkään aikaan kunnossa jos kiinnostaa panna muita tai sitten hänellä voi olla vaimonsa kanssa avoin suhde.
Periaatteessa naimaton nainen ei ole perheellisen miehen pettämiseen, koskaan syyllinen sillä itsehän se mies tekee sen päätöksen paneskella muita. Ei aikuista ihmistä voi kukaan pakottaa tai houkutella vastoin tahtoaan pettämään, joten periaatteessa on ihan sama kenen kanssa se mies pettää koska pettävä mies pettää joka tapauksessa jos on pettääkseen.
Sama tietenkin myös pätee pettäviin naisiin.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 21:38"]
[/quote]
[/quote]
kyllä. Asia kuuluu oikein hyvin meille kaikille. Toinen nainen hakee kovasti hyväksyntää suhteellensa ja kehuskelee, kuinka mies on luvannut kertoa vaimolle tästä uudesta naisesta, koska on miehen "elämänsä rakkaus". Anteeksi sarkasmi, mutta olen törmännyt noihin samoihin lupaulsiin mm. tällä palstalla. En usko suhteen kestävän. Uskon, että nainen satuttaa itsensä. Auts! Sitäpaitsi Karma is a bitch!
ap
[/quote]
Tuskin sua oikeasti kiinnostaa satuttaako se nainen itsensä suhteessaan. Luulen, että olisit iloinen jos naiselle kävisi huonosti kun tulit tänne jeesustelemaan asialla.
Työkaverisi on aikuinen ihminen, joten varmasti pääsee asiasta yli vaikka tämä mies ei osoittautuisikaan unelmien prinssiksi.
Miten se on yksityinen asia, jos ihminen kuuluttaa sitä kaikille? Kenties pyytää mielipidettä, hyväksyntää? en ole ap mutta samaa ilmassa omalla työpaikalla
ap, oletko itse sanonut suoraan, ettet voi hyväksyä hänen toimintaansa ja et siten halua kuullaa asiasta enää työaikana? Ja todellakin, mitä muiden ihmisten seksielämä työhönne kuuluu? Anna puhua, ei ole sinun ongelmasi.
Mies täyssika ja nainen hmmm sanonko mikä
Käräytä ihmeessä..laita vaikka joku nimetön viesti. Itse haluisin tietää ehdottomasti jos mieheni pettäis mua, voisin potkasta pihalle.
Ja perheeenisä on syytön vai? Hah, mitä paskaa :) Eiköhän ne panohommat ole kahden kauppa.
Mikä suorastaan ämmämäinen halu joillain naisilla näyttää olevan käräyttää muita? Mitä te saatte siitä että toisten parisuhteet mahdollisesti hajoavat? Ja sellainen jeesustelu kuin "vaimolla on oikeus tietää" on paskapuhetta. Kyseessä ei ole lojaalius tai "silmien avaus" sitä vaimoa kohtaan vaan puhdas vittuilu.
Mitäs pahaa tuossa on? Molemmat ovat aikuisia joten suotakoon heille ilonsa.