Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten salata sukupuolitauti mieheltä?

Vierailija
22.02.2014 |

Tarvitsen vinkkejä miten saan salattua mieheltäni sen että sain tippurin. Onko hyviä vinkkejä tekosyistä etten anna siksi aikaa kunnes antibioottikuuri on loppunut? En ole koskaan pihdannut joten voi olla aika yllätys jos en annakaan.

Onko muilla ollut vastaavaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 19:15"]

Mäkin komppaisin tuota, että kerrot saaneesi tosi ärhäkän hiivatulehduksen tai virtsatieinfektion. Tsemppiä! Tosi vaikea tilanne, mutta kyllä sä selviät! Voimahali!

[/quote]

Taidat itse olla myös iloinen antaja?

[/quote]

No ei kai tällaiseen aloitukseen kukaan voi TOSISSAAN vastata?... Provoja kaikki! Kai nyt aikuinen ihminen itse tajuaisi mitä tuollaisesssa tilanteessa miehelleen selittäisi, ei kai sitä tarvi av:ltä kysellä.

Itselläsi taitaa olla nuttura kireellä.

Vierailija
22/25 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 19:15"]

Mäkin komppaisin tuota, että kerrot saaneesi tosi ärhäkän hiivatulehduksen tai virtsatieinfektion. Tsemppiä! Tosi vaikea tilanne, mutta kyllä sä selviät! Voimahali!

[/quote]

Taidat itse olla myös iloinen antaja?

[/quote]

No ei kai tällaiseen aloitukseen kukaan voi TOSISSAAN vastata?... Provoja kaikki! Kai nyt aikuinen ihminen itse tajuaisi mitä tuollaisesssa tilanteessa miehelleen selittäisi, ei kai sitä tarvi av:ltä kysellä.

Itselläsi taitaa olla nuttura kireellä.

[/quote]

Niin KUKAKOHAN tämän touhun vakavasti ottaa ja pitää nutturansa kireellä? Taisi osua ja upota. (Olet ihan selvästi tuon  kommentin nro 9 kirjoittaja) :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jäät kiinni, v...n h...a!

Vierailija
24/25 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät jos oot jo ukkos tartuttanut?

Vierailija
25/25 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat vieraissa hypellä niin vaadi luojantähden panomiestä käyttämään kondomia. Ja mieti miksi sinun pitää miestäsi loukata jakamalla tavaraasi vieraille.