Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko kesäkuuhun mennessä ylimääräiset kilot pois 135 kilosta?

Vierailija
05.11.2020 |

Eli saanko kesäkuun alkuun mennessä pois 60 kiloa, jos aloitan kurinalaisen, mutta terveellisen kalorinpolton nyt? Vai otanko rennommin ja pudotan saman määrän ensi marraskuuhun asti?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat. Mutta todellakin joudut elämään kiukkusta ja tiukkaa säännöllistä elämää. Tulee yhtä nopeesti takaskin sitten.

Itse aloittaisin, enkä hötkyilis viimeisen päivän perään. Kunhan vaaka näyttää sopivia lukemia, niin sitten se on vienyt sen tietyn määrä aikaa. Suurempi todennäköisyys pitää läskit poissa.

Nyt 68 kg, ennen 144 kg

Vierailija
2/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta sinun pitää tietää mitä teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet katsonut liikaa Suurinta pudottajaa. 25 kiloa/vuosi on realistinen ja terveellinen tahti. Eli kaksi ja puoli vuotta menisi tuohon projektiin.

Vierailija
4/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu. Nimittäin kesäkuuhun 2023 mennessä.

Vierailija
5/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen VLCD:tä aluksi ja sitten hyväksrppausta. Toimii! Tsemppiä ❤️

Vierailija
6/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolessa kilossa rasvaa on noin 3500 kcal. Jos siis söisit vaikka sen 500 kcal tavallista vähemmän (eli 2000 kcal päivittäisellä kulutuksella 1500), menisi 60 kg painonpudotukseen

(60 x 7000) / 500 = 840 päivää.

Tota alempi päivittäinen kulutusvaje on omasta mielestäni ainakin aikalailla mahdoton, paitsi jos paastoat välillä. Muutoin alkaa himot ottaa vallan liikaa.

Vierailija
7/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyyköhän naha perässä?

Vierailija
8/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu kun syöt seuraavan kerran toukokuun lopussa.

Vierailija
9/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit saada kesäkuuhun mennessä, jos se kesäkuu on vuonna 23.

Vierailija
10/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta läski lihakseksi. Ei painolla ole niin väliä jos lihaskuntosi on hyvä. Lihasmassasta ei ole haittaa, jos et mikään bodaripelle halua kuitenkaan olla. Syöt pääasiassa proteiinia, lenkkeilet ja nostat painoja. Muista myös treenittömät palautuspäivät.

Vierailija
11/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vuodessa 50kiloa pois ja nahkakin kutistui samalla.

Olin tosin nuori silloin, 21v.

Nyt olen kolmikymppinen ja normaalipainoinen edelleen.

Vierailija
12/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg seitsemässä kuukaudessa kuulostaa aika hurjalta. Mutta älä anna sen estää itseäsi aloittamasta. Kyllä siinäkin ajassa kerkiää paljon painoa saada pois.

Vierailija
13/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta läski lihakseksi. Ei painolla ole niin väliä jos lihaskuntosi on hyvä. Lihasmassasta ei ole haittaa, jos et mikään bodaripelle halua kuitenkaan olla. Syöt pääasiassa proteiinia, lenkkeilet ja nostat painoja. Muista myös treenittömät palautuspäivät.

Mahdoton tehtävä. Läskiä ei saa muutettua lihakseksi.

Vierailija
14/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan toimii jos ylipainoa on ihan vähän. Mutta ei ap:n kohdalla kun ylipainoa on useita kymmeniä kiloja.

Vierailija
15/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa.

Tuo on ainakin  parin vuoden urakka.

Puolessa vuodessa ei noin suuresta ylipainosta pääse irti, mutta pääsee kylläkin hyvään alkuun.

Ja riippuhaan se noin normaalipainosi siitäkin, minkä pituinen ihminen olet.

Vierailija
16/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää varmaan toimii jos ylipainoa on ihan vähän. Mutta ei ap:n kohdalla kun ylipainoa on useita kymmeniä kiloja.

Ei takuulla onnistu.

Vierailija
17/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen maltillista tahtia, niin ei muutu urakka ikäväksi. 2 kiloa/kuukausi on jo hyvä saavutus ja varmasti terveellä, kestävällä pohjalla. Siitä tulee sitten uusi elämäntapasi elää terveellisesti. Tsemppiä!

Vierailija
18/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg voi lähteä, itsellä se menossa samalla aikataululla 85kg lähtö ja tavoite 65kg kesään menessä. Kamalaa on mutta aikaisemmin söin suklaata päivittäin ja usein pikaruokaa, jo niiden ja light-juomiem pudottamisella pois lähtenyt 5kg parissa kuukaudessa..

Vierailija
19/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITEN muka voi saada kesäkuun alkuun pois 60 kiloa? Mulla on urakka kesäkuun alkuun 20 kiloa ja SEKIN on jo raskasta! Mulla lähtee 400-500g viikossa kun lasken kaloreita ja juoksen 30km viikossa. En tajua miten joku voisi saada kolminkertaisen määrän samassa ajassa.

Vierailija
20/23 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MITEN muka voi saada kesäkuun alkuun pois 60 kiloa? Mulla on urakka kesäkuun alkuun 20 kiloa ja SEKIN on jo raskasta! Mulla lähtee 400-500g viikossa kun lasken kaloreita ja juoksen 30km viikossa. En tajua miten joku voisi saada kolminkertaisen määrän samassa ajassa.

Ap ei maininnut minkä vuoden kesäkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän