Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ihmettelee miten voin syödä yhden kokonaisen Fazerin Sinisen yhden illan aikana

Vierailija
05.11.2020 |

Sanoin hänelle että harvinaisempaa se taitaa olla, ettei joku pysty. Kumpi meistä on oikeassa?

Pystytkö sinä syömään Fazerin Sinisen yhdessä illassa? Tunnetko jonkun (itsesi lisäksi), joka ei pysty?

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eipä yllätä, että palstan naiset on syöttösikoja 

...ja miehet. Eipä ihme, että suomalaiset ovat ylipainoisia, jos suklaata syödään 200 g kerralla. Rasvaa, sokeria, kaloreita noin 1100. En pystyisi. Fazerin sinisestä syön neljä palaa kerralla ja tiedän myös, paljonko siinä on kaloreita. Jos syön toiset neljä, on jo huono omatunto ja itsesyytökset.

Mikä ongelma jos tuon saa parissa tunnissa kulutettua pois? Ei kaikki ole laihdutuskuurilla.

1100 ylimääräistä kaloria parissa tunnissa?? Eikä ne kalorit pelkästään, vaan mistä ne tulee. Hirveä määrä rasvaa ja sokeria, yäk 😝

Kävin sittarissa tänään, siellä on taas kaikki paikat täynnä suklaata nälkäisille suomalaisille.

No paljonko sinulla kuluu kaloreita, kun juokset 15 km alle 2 tuntiin? Itselläni kuluu juuri tuo määrä jokaisella lenkillä. Ja se on minun päätös mitä syön. Sinä voit syödä sen verran mitä jaksat kuluttaa.

Vierailija
102/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui miten kamalaa lukea näitä kommentteja. Että olisi jotenkin "normaalia" pystyä syömään kokonainen suklaalevy ja ne alapeukutetaan, jotka sanoo että ei pystyisi. Sitä sokerin ja tyydyttyneiden rasvojen määrää ei näköjään kukaan etiketistä lue. Onneksi en itse pysty syömään kuin max 5 palaa, enempää ei tee edes mieli. Tsemppiä kaikille sydän- ja verisuonisairauksien saajille! Jos et itse näe syömisessäsi ongelmaa, niin turha itkeä jälkeenpäin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tulisi äklö olo 200 g suklaata. Varmaan maksimissaan 150 g menisi mutta pidän 100 g jo suurena määränä

Vierailija
104/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pystyn. Sen voi syödä melkein kuin voileivän. Yleensä syön suklaalevyn aina yhteen menoon.

Vierailija
105/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn syömään kokonaisen suklaalevyn kerralla, mutta loppupuolella alkaa vähän tökkiä. Sen sijaan kolmosolutta pystyn juomaan korkeintaan kaksi pientä tölkkiä, enempää ei onnistu. Viiniä menee lasillinen, mutta kirkkaisiin viinoihin en koske.

Vierailija
106/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui miten kamalaa lukea näitä kommentteja. Että olisi jotenkin "normaalia" pystyä syömään kokonainen suklaalevy ja ne alapeukutetaan, jotka sanoo että ei pystyisi. Sitä sokerin ja tyydyttyneiden rasvojen määrää ei näköjään kukaan etiketistä lue. Onneksi en itse pysty syömään kuin max 5 palaa, enempää ei tee edes mieli. Tsemppiä kaikille sydän- ja verisuonisairauksien saajille! Jos et itse näe syömisessäsi ongelmaa, niin turha itkeä jälkeenpäin. 

Minä pystyn, mutta en tee niin edes kerran vuoteen. Meneekö tuosta minun terveys pilalle?

Vierailija
107/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui miten kamalaa lukea näitä kommentteja. Että olisi jotenkin "normaalia" pystyä syömään kokonainen suklaalevy ja ne alapeukutetaan, jotka sanoo että ei pystyisi. Sitä sokerin ja tyydyttyneiden rasvojen määrää ei näköjään kukaan etiketistä lue.

Lukeminen ja syöminen eivät liity toisiinsa.

Vierailija
108/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva sitä levyllistä päivittäin, viikoittain, edes kuukausittain vetää. Jos muu ruokavalio on perusterveellistä ja kuntoilee aktiivisesti, mitä haittaa on vetää joskus övereitä?

Tuntuu, että nämä kauhistelijat kamppailevat syömistensä kanssa itse. Joko painon tai "oikeaoppisen" syömisen. Hauskaa, kuinka tällaiset ketjut paljastavat kritisoijista häiriöiset helposti, kirjoitusten sävystä ja sanavalinnoista.

Vierailija
109/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refluksi tulee jo pelkästä ajatuksestakin.

Vierailija
110/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin mutten syö. En edes 60 kiloa lihavampana syönyt tuollaista määrää kerralla. Tiedän että pystyisin mutta en halua. Otan yleensä yhden rivin kahvin kanssa.

Minulla on varmaan synnynnäinen sokerinhimo jota en saa pois joten olen opetellut kohtuuden. Kun tiedän ettei mikään riitä niin tyydyn vain ns maistelemaan. Ja nyt kun ikää on +40 niin kaikki huono syöminen tuntuu kropassa, makea ja suolainen turvottaa ja olo on kankea monta päivää.

Vierailija
111/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti pystyisin, jos vain antaisin itseni sen tehdä. Yleensä yritän hillitä.

Vierailija
112/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, vaikka suklaa on suurin herkku! Ei se enää maistu niin hyvältä parin rivin jälkeen, mut siitäkin huolimatta usein syön useamman rivin. Harvemmin kuitenkaan yli puolta levyä kerrallaan.

Vierailija
113/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tähän ketjuun kertynyt monta laihaa bulimikkoa kehuskelemaan ahmimisellaan. Merkillinen ristiriita palstan epätoivoisten laihduttajien aloitusten kanssa.

Ei me mitään suklaata oksenneta ulos. Mistä niin päättelit?

Omasta kokemuksesta. Minulle jää tuollaisesta holtittomasta ahmimisesta fyysisesti sekä henkisesti niin paha olo, että sitä olisi pakko yrittää nollata oksentamalla.

Toisaalta, eivät kaikki toimi noin. Suvussani on myös aivan sairaalloisen ylipainoisia ahmatteja, joilta tosiaan voi mennä suklaalevy yhdeltä istumalta.

No sinusta en voi tietää, mutta minä syön iltapalaksi helposti kokonaisen suklaalevyn eikä jää minkäänlaista huonoa oloa tai omatuntoa. Jos painoindeksi nousee yli 20, niin voin vähentää sinun mieliksi.

Painoindeksi ei kerro kehon rasvapitoisuutta. Proteiinin sokerilla korvanneet useimmiten laihaläskejä.

Vierailija
114/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että suurin osa suomalaisista naisista alkaa olee ylipainosia. Siihen vähä siideriä päälle suruun niin hyvä tulee

Vierailija
115/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tähän ketjuun kertynyt monta laihaa bulimikkoa kehuskelemaan ahmimisellaan. Merkillinen ristiriita palstan epätoivoisten laihduttajien aloitusten kanssa.

Ei me mitään suklaata oksenneta ulos. Mistä niin päättelit?

Omasta kokemuksesta. Minulle jää tuollaisesta holtittomasta ahmimisesta fyysisesti sekä henkisesti niin paha olo, että sitä olisi pakko yrittää nollata oksentamalla.

Toisaalta, eivät kaikki toimi noin. Suvussani on myös aivan sairaalloisen ylipainoisia ahmatteja, joilta tosiaan voi mennä suklaalevy yhdeltä istumalta.

No sinusta en voi tietää, mutta minä syön iltapalaksi helposti kokonaisen suklaalevyn eikä jää minkäänlaista huonoa oloa tai omatuntoa. Jos painoindeksi nousee yli 20, niin voin vähentää sinun mieliksi.

Painoindeksi ei kerro kehon rasvapitoisuutta. Proteiinin sokerilla korvanneet useimmiten laihaläskejä.

No yhyy, sanooko kehopositiivisuus sinulle mitään? Kuinka laiha oikein pitäisi olla, että kelpaisi?

Vierailija
116/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin Sininen nyt ei ainakaan mene. Ihan täysin yliarvostettu suklaa. Leivontaan menee korkeintaan.

Eli en pysty.

Marabou on parempaa mutta ei sitäkään levyllistä illassa mene.

Vierailija
117/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt, kun sanon tämän niin moni huomaa yksityiskohdan seuraavan kerran syödessä suklaata ja ei enää pysty samanlailla syömään suklaata, kuin ennen (itselle kävi näin, kun tajusin miltä suklaa pääasiassa maistuu).

Kun tarpeeksi paljon syö fatzerin tai varsinkin maraboun suklaata niin se rupeaa maistumaan hunajalle.

Sen jälkeen, kun ekan kerran tajuat, että siinä maistuu hunaja niin sen jälkeen ensimmäisestä palasesta saakka se hunaja maistuu niissä.

Vierailija
118/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevatko nämä yökkijät, että kaikki, ketkä pystyvät syömään suklaalevyn yhdessa illassa, tekee näin joka ilta? 

Vierailija
119/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Ihan eri asia teenkö niin. Varmaan viimeksi jouluna tullut syötyä levyllisen verran suklaata. 

Vierailija
120/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä :D t hoikka

Kyllä mä vaan pystyn.

T. Alipainoinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän