Mieheni ihmettelee miten voin syödä yhden kokonaisen Fazerin Sinisen yhden illan aikana
Sanoin hänelle että harvinaisempaa se taitaa olla, ettei joku pysty. Kumpi meistä on oikeassa?
Pystytkö sinä syömään Fazerin Sinisen yhdessä illassa? Tunnetko jonkun (itsesi lisäksi), joka ei pysty?
Kommentit (205)
Hui miten kamalaa lukea näitä kommentteja. Että olisi jotenkin "normaalia" pystyä syömään kokonainen suklaalevy ja ne alapeukutetaan, jotka sanoo että ei pystyisi. Sitä sokerin ja tyydyttyneiden rasvojen määrää ei näköjään kukaan etiketistä lue. Onneksi en itse pysty syömään kuin max 5 palaa, enempää ei tee edes mieli. Tsemppiä kaikille sydän- ja verisuonisairauksien saajille! Jos et itse näe syömisessäsi ongelmaa, niin turha itkeä jälkeenpäin.
No kyllä tulisi äklö olo 200 g suklaata. Varmaan maksimissaan 150 g menisi mutta pidän 100 g jo suurena määränä
Totta kai pystyn. Sen voi syödä melkein kuin voileivän. Yleensä syön suklaalevyn aina yhteen menoon.
Pystyn syömään kokonaisen suklaalevyn kerralla, mutta loppupuolella alkaa vähän tökkiä. Sen sijaan kolmosolutta pystyn juomaan korkeintaan kaksi pientä tölkkiä, enempää ei onnistu. Viiniä menee lasillinen, mutta kirkkaisiin viinoihin en koske.
Vierailija kirjoitti:
Hui miten kamalaa lukea näitä kommentteja. Että olisi jotenkin "normaalia" pystyä syömään kokonainen suklaalevy ja ne alapeukutetaan, jotka sanoo että ei pystyisi. Sitä sokerin ja tyydyttyneiden rasvojen määrää ei näköjään kukaan etiketistä lue. Onneksi en itse pysty syömään kuin max 5 palaa, enempää ei tee edes mieli. Tsemppiä kaikille sydän- ja verisuonisairauksien saajille! Jos et itse näe syömisessäsi ongelmaa, niin turha itkeä jälkeenpäin.
Minä pystyn, mutta en tee niin edes kerran vuoteen. Meneekö tuosta minun terveys pilalle?
Vierailija kirjoitti:
Hui miten kamalaa lukea näitä kommentteja. Että olisi jotenkin "normaalia" pystyä syömään kokonainen suklaalevy ja ne alapeukutetaan, jotka sanoo että ei pystyisi. Sitä sokerin ja tyydyttyneiden rasvojen määrää ei näköjään kukaan etiketistä lue.
Lukeminen ja syöminen eivät liity toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Harva sitä levyllistä päivittäin, viikoittain, edes kuukausittain vetää. Jos muu ruokavalio on perusterveellistä ja kuntoilee aktiivisesti, mitä haittaa on vetää joskus övereitä?
Tuntuu, että nämä kauhistelijat kamppailevat syömistensä kanssa itse. Joko painon tai "oikeaoppisen" syömisen. Hauskaa, kuinka tällaiset ketjut paljastavat kritisoijista häiriöiset helposti, kirjoitusten sävystä ja sanavalinnoista.
Refluksi tulee jo pelkästä ajatuksestakin.
Pystyisin mutten syö. En edes 60 kiloa lihavampana syönyt tuollaista määrää kerralla. Tiedän että pystyisin mutta en halua. Otan yleensä yhden rivin kahvin kanssa.
Minulla on varmaan synnynnäinen sokerinhimo jota en saa pois joten olen opetellut kohtuuden. Kun tiedän ettei mikään riitä niin tyydyn vain ns maistelemaan. Ja nyt kun ikää on +40 niin kaikki huono syöminen tuntuu kropassa, makea ja suolainen turvottaa ja olo on kankea monta päivää.
Helposti pystyisin, jos vain antaisin itseni sen tehdä. Yleensä yritän hillitä.
En pysty, vaikka suklaa on suurin herkku! Ei se enää maistu niin hyvältä parin rivin jälkeen, mut siitäkin huolimatta usein syön useamman rivin. Harvemmin kuitenkaan yli puolta levyä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tähän ketjuun kertynyt monta laihaa bulimikkoa kehuskelemaan ahmimisellaan. Merkillinen ristiriita palstan epätoivoisten laihduttajien aloitusten kanssa.
Ei me mitään suklaata oksenneta ulos. Mistä niin päättelit?
Omasta kokemuksesta. Minulle jää tuollaisesta holtittomasta ahmimisesta fyysisesti sekä henkisesti niin paha olo, että sitä olisi pakko yrittää nollata oksentamalla.
Toisaalta, eivät kaikki toimi noin. Suvussani on myös aivan sairaalloisen ylipainoisia ahmatteja, joilta tosiaan voi mennä suklaalevy yhdeltä istumalta.
No sinusta en voi tietää, mutta minä syön iltapalaksi helposti kokonaisen suklaalevyn eikä jää minkäänlaista huonoa oloa tai omatuntoa. Jos painoindeksi nousee yli 20, niin voin vähentää sinun mieliksi.
Painoindeksi ei kerro kehon rasvapitoisuutta. Proteiinin sokerilla korvanneet useimmiten laihaläskejä.
En yhtään ihmettele että suurin osa suomalaisista naisista alkaa olee ylipainosia. Siihen vähä siideriä päälle suruun niin hyvä tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tähän ketjuun kertynyt monta laihaa bulimikkoa kehuskelemaan ahmimisellaan. Merkillinen ristiriita palstan epätoivoisten laihduttajien aloitusten kanssa.
Ei me mitään suklaata oksenneta ulos. Mistä niin päättelit?
Omasta kokemuksesta. Minulle jää tuollaisesta holtittomasta ahmimisesta fyysisesti sekä henkisesti niin paha olo, että sitä olisi pakko yrittää nollata oksentamalla.
Toisaalta, eivät kaikki toimi noin. Suvussani on myös aivan sairaalloisen ylipainoisia ahmatteja, joilta tosiaan voi mennä suklaalevy yhdeltä istumalta.
No sinusta en voi tietää, mutta minä syön iltapalaksi helposti kokonaisen suklaalevyn eikä jää minkäänlaista huonoa oloa tai omatuntoa. Jos painoindeksi nousee yli 20, niin voin vähentää sinun mieliksi.
Painoindeksi ei kerro kehon rasvapitoisuutta. Proteiinin sokerilla korvanneet useimmiten laihaläskejä.
No yhyy, sanooko kehopositiivisuus sinulle mitään? Kuinka laiha oikein pitäisi olla, että kelpaisi?
Fazerin Sininen nyt ei ainakaan mene. Ihan täysin yliarvostettu suklaa. Leivontaan menee korkeintaan.
Eli en pysty.
Marabou on parempaa mutta ei sitäkään levyllistä illassa mene.
Nyt, kun sanon tämän niin moni huomaa yksityiskohdan seuraavan kerran syödessä suklaata ja ei enää pysty samanlailla syömään suklaata, kuin ennen (itselle kävi näin, kun tajusin miltä suklaa pääasiassa maistuu).
Kun tarpeeksi paljon syö fatzerin tai varsinkin maraboun suklaata niin se rupeaa maistumaan hunajalle.
Sen jälkeen, kun ekan kerran tajuat, että siinä maistuu hunaja niin sen jälkeen ensimmäisestä palasesta saakka se hunaja maistuu niissä.
Luulevatko nämä yökkijät, että kaikki, ketkä pystyvät syömään suklaalevyn yhdessa illassa, tekee näin joka ilta?
Pystyn. Ihan eri asia teenkö niin. Varmaan viimeksi jouluna tullut syötyä levyllisen verran suklaata.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä :D t hoikka
Kyllä mä vaan pystyn.
T. Alipainoinen
No paljonko sinulla kuluu kaloreita, kun juokset 15 km alle 2 tuntiin? Itselläni kuluu juuri tuo määrä jokaisella lenkillä. Ja se on minun päätös mitä syön. Sinä voit syödä sen verran mitä jaksat kuluttaa.