Mieheni ihmettelee miten voin syödä yhden kokonaisen Fazerin Sinisen yhden illan aikana
Sanoin hänelle että harvinaisempaa se taitaa olla, ettei joku pysty. Kumpi meistä on oikeassa?
Pystytkö sinä syömään Fazerin Sinisen yhdessä illassa? Tunnetko jonkun (itsesi lisäksi), joka ei pysty?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee max 4 palaa suklaata kerrallaan. Olen 42v enkä ole ikinä elämässäni syönyt kerralla kokonaista suklaalevyä.
Laitetaan palkintoa tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan pystyisin, mutta en ole koskaan syönyt. En ole erityisen perso suklaalle, mutta irtokarkkeja voin hyvin vetää sellaisen 350g illassa eikä tee yhtään tiukkaa.
Mulla taas tulis oksu tuosta irttarimäärästä, joku maksimissaan 150 g menee ja sitten alkaa vatsassa velloa. Mutta se suklaalevy kyllä menisi.
Vierailija kirjoitti:
BMI reilu 19 ja voisin syödä levyllisen tunnissa. Taas toisaalta, kuntoilen lähes päivittäin. Suklaahan on vaan ylimääräistä energiaa liikkumiseen, jaksaa taas touhuta!
Mäkin jaksan liikkua paremmin, kun syö kunnolla sokeria. Eikä edes liho. Jos jättäisi hiilarit minimiin, en jaksaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Joku on kateellinen ja alapeukuttaa kaikki viestit joissa ilmoitetaan syövän levyllinen kerralla. Vielä raivokkaampi alapeukutus, jos kertoo ettei ole edes ylipainoa.
Totta kai niillä on ylipainoa. Netissä voi valehdella mitä vain. Tilastojen mukaan suurin osa on jo läskejä. Varsinkin ne, jotka ahmivat holtittomasti.
Kun suklaata menee 200g illassa, se on naisen seksuaalinen hätätila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee max 4 palaa suklaata kerrallaan. Olen 42v enkä ole ikinä elämässäni syönyt kerralla kokonaista suklaalevyä.
Laitetaan palkintoa tulemaan.
Palkintona kolmen palan minilevy. Siinä uutta haastetta nelikymppiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuossa ällöttää se itsehillinnän puute ja ettei ihmisillä ole enää mitään kohtuuden tajua. Ollaan kuin jotkut hotkivat porsaat. Ei mitään järkeä ahtaa tuolla tavalla.
Ei tuo mitään hotkimista ja ahtaamista ole. Itse en edes tule täyteen tuosta määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on kateellinen ja alapeukuttaa kaikki viestit joissa ilmoitetaan syövän levyllinen kerralla. Vielä raivokkaampi alapeukutus, jos kertoo ettei ole edes ylipainoa.
Totta kai niillä on ylipainoa. Netissä voi valehdella mitä vain. Tilastojen mukaan suurin osa on jo läskejä. Varsinkin ne, jotka ahmivat holtittomasti.
No kun kaikki ei ole. Jos olisi ylipainoa, silloinhan kuuluisi laihduttaa eikä syödä suklaalevyjä. Mutta kun meillä sitä ylipainoa ei ole, niin miksi suotta kieltäytyä suklaasta hyvillä veriarvoilla. Miksi meiltä pitäisi kieltää suklaalevyt?
Vierailija kirjoitti:
Kun suklaata menee 200g illassa, se on naisen seksuaalinen hätätila.
Mieluiten nautin sen 200 g suklaata nestemäisessä muodossa miehen penikseltä.
N31
En pysty, sillä en ole mikään syömishäiriöinen ahmatti. Ihan max 5 palaa illassa / päivässä, muu menee jo överiksi. Sopiva määrä on 2-3 palaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se joltain syömishäiriöisiltä onnistuukin. Pari riviä menee ja sitten alkaa tökkimään.
Olisi mielenkiintoista tietää ap:n rasvaprosentti.
Makean ystävät ovat automaattisesti ylipainoisia?
Suurin osa suomalaisista on ylipainoisia. Todennäköisesti sinäkin olet.
Ei ole, ja en ole.
En pysty, tulee ällö olo.
T. Pulska
Vierailija kirjoitti:
eipä yllätä, että palstan naiset on syöttösikoja
...ja miehet. Eipä ihme, että suomalaiset ovat ylipainoisia, jos suklaata syödään 200 g kerralla. Rasvaa, sokeria, kaloreita noin 1100. En pystyisi. Fazerin sinisestä syön neljä palaa kerralla ja tiedän myös, paljonko siinä on kaloreita. Jos syön toiset neljä, on jo huono omatunto ja itsesyytökset.
Mulla on rasvaprosentti 9 ja syön pari levyy fatseria päivässä
En tykkää fazerin suklaasta, mutta ei kyllä menisi mitään muutakaan suklaata noin paljoa kerralla. Puoliksi syödään puolison kanssa suklaalevyt silloin harvoin kun ostetaan. Itse olen enemmän karkki-ihmisiä, sitä kyllä menee helposti 200g kerralla. Mutta karkissa onkin lähes puolet vähemmän kaloreita kuin suklaassa (karkeasti 300 vs 500 kcal per 100g)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä yllätä, että palstan naiset on syöttösikoja
...ja miehet. Eipä ihme, että suomalaiset ovat ylipainoisia, jos suklaata syödään 200 g kerralla. Rasvaa, sokeria, kaloreita noin 1100. En pystyisi. Fazerin sinisestä syön neljä palaa kerralla ja tiedän myös, paljonko siinä on kaloreita. Jos syön toiset neljä, on jo huono omatunto ja itsesyytökset.
Mikä ongelma jos tuon saa parissa tunnissa kulutettua pois? Ei kaikki ole laihdutuskuurilla.
Onko tämä joku bulimikkoketju? Ei ole normaalia syödä kerralla kokonainen suklaalevy.
Olen mahdoton sokerihiiri, mutta tätä olen kyllä aina ihmetellyt, että jotkut pystyvät syömään kokonaisen suklaalevyn kerralla. Liekö kun suklaa on niin täyteläistä, en itse kykene syömään kuin korkeintaan muutaman palan.