Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ihmettelee miten voin syödä yhden kokonaisen Fazerin Sinisen yhden illan aikana

Vierailija
05.11.2020 |

Sanoin hänelle että harvinaisempaa se taitaa olla, ettei joku pysty. Kumpi meistä on oikeassa?

Pystytkö sinä syömään Fazerin Sinisen yhdessä illassa? Tunnetko jonkun (itsesi lisäksi), joka ei pysty?

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt, kun sanon tämän niin moni huomaa yksityiskohdan seuraavan kerran syödessä suklaata ja ei enää pysty samanlailla syömään suklaata, kuin ennen (itselle kävi näin, kun tajusin miltä suklaa pääasiassa maistuu).

Kun tarpeeksi paljon syö fatzerin tai varsinkin maraboun suklaata niin se rupeaa maistumaan hunajalle.

Sen jälkeen, kun ekan kerran tajuat, että siinä maistuu hunaja niin sen jälkeen ensimmäisestä palasesta saakka se hunaja maistuu niissä.

Mitäs vikaa hunajassa?

Vierailija
122/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juo varmaan pari kaljaa ja syö sinistä lenkkiä tai pari maggaraa.Etkä sinä sano mitään tästä.Pitäisi turpansa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pystyin, oli ahmimishäiriö nääs. Silloin saattoi mennä litra jäätelöäkin tuosta vaan. Onneksi ei enää.

Vierailija
124/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko joku pizza tai hampurilaisateria painaa verrattuna 200g suklaalevyyn? Sisältää enemmän kaloreitakin ja niiden syömistä pidetään ihan normaalina suorituksena.

Ei kaikkien tarvitse elää miinuskaloreilla.

Vierailija
125/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massakaudella voi joskus vetäistä vaikka sen kokonaisen suklaalevyn illassa. Jos muuten uhkaa kalorit jäämään vajaaksi.

Vierailija
126/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä tarkastelemaan niiden kommentoijien elintapoja, jotka kauhistelevat ketjussa suklaalevyn syömistä 😀

Olen varma, että heidän tavassaan elää ja toimia on jotain asioita, jotka tökkäisivät heti minun silmääni hirvittävinä ja epäterveellisinä.

T. Suklaalevyn ahmija, hoikka

Vierailija
127/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tähän ketjuun kertynyt monta laihaa bulimikkoa kehuskelemaan ahmimisellaan. Merkillinen ristiriita palstan epätoivoisten laihduttajien aloitusten kanssa.

Ei me mitään suklaata oksenneta ulos. Mistä niin päättelit?

Omasta kokemuksesta. Minulle jää tuollaisesta holtittomasta ahmimisesta fyysisesti sekä henkisesti niin paha olo, että sitä olisi pakko yrittää nollata oksentamalla.

Toisaalta, eivät kaikki toimi noin. Suvussani on myös aivan sairaalloisen ylipainoisia ahmatteja, joilta tosiaan voi mennä suklaalevy yhdeltä istumalta.

No sinusta en voi tietää, mutta minä syön iltapalaksi helposti kokonaisen suklaalevyn eikä jää minkäänlaista huonoa oloa tai omatuntoa. Jos painoindeksi nousee yli 20, niin voin vähentää sinun mieliksi.

Painoindeksi ei kerro kehon rasvapitoisuutta. Proteiinin sokerilla korvanneet useimmiten laihaläskejä.

No yhyy, sanooko kehopositiivisuus sinulle mitään? Kuinka laiha oikein pitäisi olla, että kelpaisi?

Kehopositiivisuus on kyllä suurin kusetus pitkään aikaan. Ylipaino ei ole tervettä eikä se kehopositiivisuus ole ku tekosyy olla tekemättä asialle mitään kun ollaan niin voimaantuneita

Vierailija
128/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien terveellisesti elävät normaalipainoiset on alkanut arvostelemaan suklaata syöviä hoikkia näin kovasti? Vai oletteko edes normaalipainoisia, te jotka kauhistelette hoikkien syömisiä?

Vierailija
129/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoon rae Fazerin sininen, menee mainiosti puolessa tunnissa. Olen ihminen joka vielä muutaman v sitten söi 3 lämmintä ateriaa päivässä.

Vierailija
130/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vetoa, että ainakin osa noista sulkaalevyn paheksujista paistaa ruokaa öljyssä voin sijasta. Moni heistä taatusti jopa paistaa ruokaa neitsytoliiviöljyssä ja luulee, että se olisi terveellisempää ja kevyempää kuin voi.

Vierailija
131/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tähän ketjuun kertynyt monta laihaa bulimikkoa kehuskelemaan ahmimisellaan. Merkillinen ristiriita palstan epätoivoisten laihduttajien aloitusten kanssa.

Omasta kokemuksesta. Minulle jää tuollaisesta holtittomasta ahmimisesta fyysisesti sekä henkisesti niin paha olo, että sitä olisi pakko yrittää nollata oksentamalla.

Toisaalta, eivät kaikki toimi noin. Suvussani on myös aivan sairaalloisen ylipainoisia ahmatteja, joilta tosiaan voi mennä suklaalevy yhdeltä istumalta.

No sinusta en voi tietää, mutta minä syön iltapalaksi helposti kokonaisen suklaalevyn eikä jää minkäänlaista huonoa oloa tai omatuntoa. Jos painoindeksi nousee yli 20, niin voin vähentää sinun mieliksi.

Painoindeksi ei kerro kehon rasvapitoisuutta. Proteiinin sokerilla korvanneet useimmiten laihaläskejä.

No yhyy, sanooko kehopositiivisuus sinulle mitään? Kuinka laiha oikein pitäisi olla, että kelpaisi?

Kehopositiivisuus on kyllä suurin kusetus pitkään aikaan. Ylipaino ei ole tervettä eikä se kehopositiivisuus ole ku tekosyy olla tekemättä asialle mitään kun ollaan niin voimaantuneita

No jos bmi 19,50 on sinulle ylipainoa niin olkoot. Tarkoitin kehopositiivisuudella sitä, että ei haukuta muiden vartaloita, vaikka ne ei mielestäsi täydellisiä olekaan. Olen itse tyytyväinen itseeni tässä painossa.

Vierailija
132/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou levyn pystyn.

Vierailija
133/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuossa ällöttää se itsehillinnän puute ja ettei ihmisillä ole enää mitään kohtuuden tajua. Ollaan kuin jotkut hotkivat porsaat. Ei mitään järkeä ahtaa tuolla tavalla.

Samaa mieltä. Ihan kuin jotkut päiväkoti-ikäiset tai eläimet, jotka eivät pysty hillitsemään välittömiä yllykkeitään yhtään.

Kaikki pitää syödä mitä simä näkee ja mihin käsi yltää. Om non nom.

Vierailija
134/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sellainen ole laiha.

Vierailija
135/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sellainen ole laiha.

Millainen? Mielestäni ylipainon raja on bmi 25, eikä 20. Teidän mielestä painoindeksi saisi olla max 19? Vai 18? Vai 17?

Vierailija
136/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena pystyin, oli ahmimishäiriö nääs. Silloin saattoi mennä litra jäätelöäkin tuosta vaan. Onneksi ei enää.

Sama juttu! On ollut vaikeampaa päästä eroon ahmimisesta kuin oksentamisesta. Nykyään olen aika lailla saanut sen korvattua shoppailulla. Ei oikein vahvasti mene.

Vierailija
137/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se joltain syömishäiriöisiltä onnistuukin. Pari riviä menee ja sitten alkaa tökkimään. 

Olisi mielenkiintoista tietää ap:n rasvaprosentti.

Makean ystävät ovat automaattisesti ylipainoisia?

Valtaosa kyllä. Esimerkiksi yhdessä suklaalevyssä Fazerin sinistä on yli puolet energian tarpeesta. Ja ihmiset jotka vetää tuollaisen yhdeltä istumalta ovat pääsääntöisesti lihavia.

Vierailija
138/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti puolison hillitön ahmiminen tai juominen herättää ihmetystä. Harva taitaa toisten ongelmakäyttäytymistä erityisesti ihailla.

Vierailija
139/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetin suklaansyönnin vuosia sitten. Kun olin pisteessä, jossa huitaisin 200 grammaa 10 minuutissa, niin totesin suklaan turhakkeeksi.

Vierailija
140/205 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazeriin en koska on täyttä roskaa. En syö muutenkaan makeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan